Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Soukromé osoby: Vyšší střední společenská třída Manažeři(rky) se sedavým zaměstnáním Sportovci Právnické osoby: Středně velké a velké nadnárodní společnosti.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Soukromé osoby: Vyšší střední společenská třída Manažeři(rky) se sedavým zaměstnáním Sportovci Právnické osoby: Středně velké a velké nadnárodní společnosti."— Transkript prezentace:

1

2 Soukromé osoby: Vyšší střední společenská třída Manažeři(rky) se sedavým zaměstnáním Sportovci Právnické osoby: Středně velké a velké nadnárodní společnosti Konzultantské firmy, bankovní instituce, atd Společnosti využívající tzn. „Open space offices“. Vzhledem k malému privátnímu prostoru každého zaměstnance a omezenému soukromí a pohodlí, tyto společnosti mnohdy zřizují na pracovišti relaxační zóny.

3 Nová společnost na českém trhu s úspěšnou mateřskou společností v Německu s širším rozsahem výrobků a služeb Masážní i relaxační křesla všech cenových kategorií Relaxační polohovací křesla Polyfunkční masážní křesla s velkým výběrem programů 20% zaváděcí sleva na všechna křesla Jako první přichází na český trh s možností navrhnout si vlastní vzor křesla Výběr textilie přímo u výrobce Donesení vzorku textilie společně s uvedením výrobce (vše zařídíme my)

4 „I na bolesti zad se najde něco dobrého“ Odpočinek po práci/sportovním výkonu je velmi důležitý Odpočinek formou „ležení u televize“ není vhodný…svalstvo dále deformováno než aby probíhala regenerace. Je dokázané, že 15minutový odpočinek v pracovní době podporuje a zvyšuje další mozkovou aktivitu. Péče o vlastní zaměstnance je jedním z klíčových benefitů společnosti pro získávání nových klientů, zakázek, a především pro získávání kvalitních nových zaměstnanců z trhu. Možnost vlastního návrhu umožňuje kreativně ozdobit/doplnit vlastní bydlení. „Člověk není stroj“ „Spojte péči o zdraví s úžasným zážitkem“

5 „I na bolesti zad se najde něco dobrého“ „Člověk není stroj“ „Spojte péči o zdraví s úžasným zážitkem“ Investice do Gerilové kampaně – potisk různých sedadel vypadajících jako relaxační křeslo. Lavičky na zastávkách Sedadla v metru, tramvaji (plastová, dřevěná, kožená) Dalšími kanály plakáty v metru Městské noviny (metro, atd) Další kanály budou popsány v rámci PR kampaně

6 Oslovení několika velkých společností s centrálou v Praze a zastoupením/pobočkovou sítí po celé ČR. Zapůjčení relevantního počtu masážních křesel do těchto společností zdarma po dobu 3 dnů V zóně, kde budou relaxační křesla umístěna – další propagační materiály včetně vzorkovníku tkanin a LCD/plazma televize s prezentací o křeslech (smyčka) Tímto postupem zajištěno menší ústní podpora (šíření ve společnosti) Cenové zvýhodnění v rámci společností: 25% Speciální nabídka pro zaměstnance společností: 25% 25% Pro klienty, kterým bylo křeslo doporučeno zaměstnancem (viz víše): 25% Pro společnosti, které dovolily propagaci na svých pracovištích: variabilní sleva ve výši 30 – 50% variabilní sleva ve výši 30 – 50% (určující je především počet objednaných kusů)

7 Viral – pomocí zaměstnanců společností Tisková zpráva o akci ve společnostech Využití interních časopisů společností – zdarma Jednodenní akce v nákupních centrech – obdobná té vícedenní ve firmách (za účasti hostesek – ovládání, propagace) Vzhledem ke speciální komunikační kampani (popsáno dále), není nutno oslovovat další, zpravidla dražší formy inzerce (ATL atd), jelikož je možno očekávat zájem (za předpokladu TK): Celostátního tisku Krátkou zprávu v regionálním zpravodajství

8 Očekávaným termínem této akce je cca 2 týdny po počátku hlavní marketingové kampaně, takže lidi už si výrobku všimli. Možnost pozvání tisku Nutné zajištění profesionálního fotografa a další dokumentace

9 20. května 2011 – zahájení kampaně – distribuce gerilových polepů v dopravních prostředcích, regionální tisk atd (viz slide 5) 27. května 2011 – distribuce křesel do společností – zahájení kampaně vůči zaměstnancům, společnostem samým a dalším (viral) 28. května 2011 – Odběry krve ve spolupráci se společností GEMB (vydání tiskové zprávy, zvážení tiskové konference ve spolupráci s GEMB a nemocnicí v Motole – předání dárcovského šeku) 29. května – ukončení zapůjčení křesel ve společnostech 3. června 2011 – jednodenní akce v obchodních centrech – hostesky

10 Hlavní cíle kampaně: Zvýšit povědomí o nové značce Prodat uspokojivé množství kusů křesel během akce a zaznamenávat zvýšený prodej ještě několik týdnů po kampani Target kampaně (v počtu prodaných kusů): Praha: 60 ks relaxačních křesel, 20 ks masážních křesel Brno: 30 ks relaxačních křesel, 10 ks masážních křesel


Stáhnout ppt "Soukromé osoby: Vyšší střední společenská třída Manažeři(rky) se sedavým zaměstnáním Sportovci Právnické osoby: Středně velké a velké nadnárodní společnosti."

Podobné prezentace


Reklamy Google