Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti."— Transkript prezentace:

1 Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti

2 2 Stavební veletrhy - charakteristika , Brno - Výstaviště IBF Mezinárodní stavební veletrh SHK Brno Mezinárodní veletrh technických zařízení budov Souběžně pořádané akce MOBITEX Mezinárodní veletrh nábytku a interiérového designu EDEN 3000 Národní stavební centrum

3 3 Stavební veletrhy – charakteristika Mezinárodní veletrh investičních příležitostí, podnikání a rozvoje v regionech Mezinárodní veletrh komunálních technologií a služeb Mezinárodní veletrh techniky pro tvorbu a ochranu životního prostředí Souběžně pořádané akce , Brno - Výstaviště

4 4 Průzkum spokojenosti Intenzivně pracujeme na zkvalitnění Stavebních veletrhů Brno S ohledem na uskutečněné Průzkumy spokojenosti se zaměřujeme na tyto oblasti: -Posílení počtu vystavovatelů a navýšení celkové výstavní plochy -Navýšení počtu návštěvníků a to zejména ze sektoru B2B -Posílení PR kampaně

5 5 Nabídka pro členy SPS 1)Nabízíme možnost doobjednat zvláštní předváděcí plochu za zvýhodněných 100,- Kč / m 2 a to následovně: a)Nad 60 m 2 za standardní cenu dle ceníku + 20% zvláštní předváděcí plochy navíc b)Nad 120 m2 za standardní cenu dle ceníku + 30% zvláštní předváděcí plochy navíc c)Nad 250 m2 za standardní cenu dle ceníku + 40% zvláštní předváděcí plochy navíc Využití dodatečné zvláštní předváděcí plochy je bez omezení a to buď pro vlastní expozici nebo pro dodatečnou prezentaci na jiném místě (stejné či druhé haly, eventuálně ve formě designové studie, upoutávky na hlavní expozici apod.)

6 6 Nabídka pro členy SPS - II 2) Větší zvýhodnění firemních pozvánek pro firmy, které využijí tuto nabídku: -50 ks tištěných bezplatných firemních pozvánek (vstup pro Vaše partnery zdarma) -Promo kód – bez omezení využití (vstup pro Vaše partnery zdarma) 3) Prezentace dodaných PR článků -Na webových stránkách projektu -V direct mailech zasílaných na naše databáze

7 7 Nabídka pro členy SPS - III Požadované plnění ze strany partnerů: 1)Aktivní marketingová podpora Stavebních veletrhů Brno 2012 a)Umístění informace o Vaší účasti na Stavebním veletrhu Brno 2012 na Vašich webových stránkách b)Umístění banneru / loga Stavebních veletrhů Brno 2012 na Vaši hlavní webovou stránku c)Umístění Promo kódu pro vstup zdarma na vaše webové stránky d)Dodání Vašeho PR článku pro využití v marketingové kampani Stavebních veletrhů Brno 2012 e)Umožnění využití Vašeho obchodního jména a loga při propagaci Stavebních veletrhů Brno ) Rozeslání Promo kódu pro vstup zdarma na Vaše zákazníky a partnery

8


Stáhnout ppt "Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti."

Podobné prezentace


Reklamy Google