Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Člen skupiny Cromwell a Mediaservis TOP 3 call-centrum v ČR Exkluzivní kurýrní síť se 100% pokrytím ČR a SR Inbound a Outbound pro ČR a SR.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Člen skupiny Cromwell a Mediaservis TOP 3 call-centrum v ČR Exkluzivní kurýrní síť se 100% pokrytím ČR a SR Inbound a Outbound pro ČR a SR."— Transkript prezentace:

1 Člen skupiny Cromwell a Mediaservis TOP 3 call-centrum v ČR Exkluzivní kurýrní síť se 100% pokrytím ČR a SR Inbound a Outbound pro ČR a SR

2 Propojení telemarketingové akvizice s kurýrní službou TelemarketingKurýrní síť

3 Identifikace klienta dle požadavků zadavatele Ověření údajů ze smlouvy oproti dokladu totožnosti Vyzvednutí podepsané smlouvy a kopie dokladů totožnosti Výběr dobírky dle požadavků partnera Odeslání informace o doručení zásilky (prostřednictvím app) Pořízení fotokopie dokladů prostřednictvím „smartphonů“ Kurýrní síť Exkluzivní kurýrní síť versus balíková služba Vybrané reference:  Zaměření na bankovní, energetické a telco produkty – smlouvy  Produktová znalost kurýra - kurýr ví co veze, klientovi pomůže s vyplněním  Speciální aplikace v telefonu pro pořízení kopií dokladů totožnosti a smluvní dokumentace přímo na schůzce = dokumenty jsou k dispozici v den schůzky  Poskytujeme klientům možnost zvolit si preferovaný čas a místo schůzky  Zpětná vazba ze schůzek – rozpad storen, poznámka, termín další schůzky  Přístup a vystupování – dress code, školení prodejních dovedností, AML  Tisk a kompletace zásilky na straně kurýrní společnosti  Odměňovací model pro zadavatele – platba jen za úspěšné schůzky, cena již obsahuje všechny modulové příplatky  100% pokrytí ČR i SR

4 Vybrané procesy ABC

5 Založení účtu v bance / žádost o úvěr  Klient si na internetových stránkách banky zažádá o otevření účtu nebo o úvěr v den D  Banka zašle kurýrní společnosti potřebné smlouvy v elektronické podobě v den D; kurýrní společnost dokumenty vytiskne pro kurýra  Kurýr v D+1 kontaktuje klienta a domluví si s ním termín, čas a místo schůzky  Na schůzce s klientem proběhne podpis potřebné dokumentace, kterou kurýr pomocí speciální aplikace ofotí a spolu s ofocenými doklady odesílá do banky  Banka má do několika hodin po schůzce k dispozici kopii dokumentů a klientovi otevře účet či uvolní čerpání úvěru  Klient celý proces vyřídí z pohodlí domova! Díky naší aplikaci pro focení dokumentů/dokladů přímo na schůzce a jejich takřka okamžité dostupnosti pro zadavatele zrychlujeme veškeré dosavadní procesy! Aktivace účtu v den schůzky Schůzka u klienta Kurýr veze smlouvu k účtu Identifikace klienta Podpis smlouvy Žádost klienta o založení účtu na stránkách banky Kurýr ofotí podepsané dokumenty

6 Změna energetického/telekomunikačního operátora  Klient si na internetových stránkách banky zažádá o změnu operátora nebo je aktivně kontaktován ze strany CC  Operátor s klientem vyplní dostupné údaje ve smlouvě  Kurýr v D+1 kontaktuje klienta a domluví si s ním termín, čas a místo schůzky  Na schůzce s klientem proběhne kontrola/dopsání specifik a parametrů smlouvy, podpisy na potřebných místech v dokumentaci.  Klient celý proces vyřídí z pohodlí domova! Díky naší aplikaci pro focení dokumentů/dokladů přímo na schůzce a jejich takřka okamžité dostupnosti pro zadavatele zrychlujeme veškeré dosavadní procesy! Změna operátora klienta Schůzka u klienta Kurýr veze smlouvu Identifikace klienta Vyplnění a podpis smlouvy Hovor operátora Kurýr ofotí podepsané dokumenty

7 Banka Doprodej pojištění na schůzce s klientem Schůzka u klienta Identifikace klienta Rekapitulace produktu a smlouvy Nabídka pojištění %  Kurýři MediaCall jsou vyškolení na znalost produktu, prodejní a retenční dovednosti  Každý kurýr MediaCall je vyškolen na daný produkt tak, aby mohl na schůzce zodpovědět základní informace k produktu a smlouvě  Kurýr je zvyklý na schůzkách doprodávat produkty k dané smlouvě, jako je například pojištění  Úspěšnost doprodeje se odvíjí od podmínek zadavatele pro vstup a sjednání pojištění  Smlouva na doprodávaný produkt může být součástí dokumentace k sjednanému produktu nebo zvláštní dokument Domluvená schůzka na Call centru

8 Zvyšování úspěšnosti akvizice A B C

9 Prodej na CC Kurýr Prodaný produkt Akvizice kreditní karty

10 Kontrola procesu a práce kurýra Jak a kdy - log hovoru (nahrávání), sms Focení adresy/místa/domu Kontakt kurýra Kontakt klienta z CC – zpětné navolání Zjištění dalších informací o práci kurýra Mystery&kvalita Výsledky na všechny zúčastněné osoby Výsledky na kurýry Denní monitoring Sledovat parametry, co sleduje partner Diskuze s partnerem, hledání řešení Správné ukazatele

11 Nastavení procesu Přenastavení databáze na D+1 Změna z fixního termínu na volný (do 48h) Termín schůzky Kontakt na infolinku – ano/ne SMS vypustit SMS před schůzkou Předem vyplněná dokumentace Méně chyb a rychlejší schůzka Dokumentace

12 Motivace Školení prodejních dovedností Školení na produkt (prodej) Školení prodeje Finančně motivován nejlepší za skupinu Odměna řádově vyšší než běžná Best practice Soutěž pro kurýry za období (měsíc) Odměna pro nadřízené Soutěž Změna odměny – vyšší než ostatní projekty Odměna

13 Hodnocení jednotlivých kroků k vyšší úspěšnosti Kontakt kurýraMystery&KvalitaTermín schůzky SMS před schůzkou DokumentaceŠkolení prodejeBest practiceDenní monitoringSoutěžOdměna

14 O kvalitě našich služeb svědčí zakázky našich klientů

15 MediaCall, s.r.o. Vídeňská 995/ Brno Vojtěch Němec Vedoucí kurýrní sítě Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Člen skupiny Cromwell a Mediaservis TOP 3 call-centrum v ČR Exkluzivní kurýrní síť se 100% pokrytím ČR a SR Inbound a Outbound pro ČR a SR."

Podobné prezentace


Reklamy Google