Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci."— Transkript prezentace:

1 „JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci

2 Je nějaký snadný způsob jak opět přilákat klienta na nejbližší pobočku?

3 Usnadněme mu to mapou.

4 Co si pod individualizovanou mapou představit?

5 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Proč zvyšují individualizované mapy úspěch? mapy přitahují pozornost mapy obsahují užitečné informace každá mapa je přizpůsobena pro adresáta řešení je novinkou pro použití v direct mailingu

6 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Jaké výhody individualizované mapy v DM přinášejí? nárůst conversion rate a úspěšnosti direct mailingu mailingy s personalizovanými mapami vedou adresáta přímo k místu prodeje rychlá aplikace do direct mailingu i e-mailingu veškerá autorská práva k mapám jsou ošetřena /LOCR/ generování údajů v mapách probíhá z mapových podkladů NAVTEQ

7 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Jak se tyto výhody projeví? zvýšením pozornosti adresátů zvýšením responze zvýšením prodejů a zisků

8 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy poziční mapy různé druhy map aplikace ikony nebo loga

9 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy trasovací mapy vytvoření jedné nebo více tras start a cíl mohou být s různými logy volba barvy trasy

10 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy trasovací mapy verze pro pěší i motoristy doplňkové informace k délce a dojezdovému času: „Jen pět minut pěšky z Vašeho domu…“ „Za 15 minut jste autem u nás.“

11 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy Náhledové mapy s detailem

12 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Jak na přípravu v několika krocích? 1/ kompletní adresní údaje příjemců (provedeme homologaci adres před zpracováním) 2/ databáze adresních bodů zájmu 3/ pozici zpřesní doplňkové údaje v GPS nebo JTSK 4/ volba grafiky „špendlíku“ z dostupné nabídky nebo vytvoření individuální podoby s logem 5/ stanovení velikosti mapy v závislosti na prostoru v dopise / e- mailu

13 Pro koho jsou individualizované mapy nejvhodnější? banky a finanční instituce pojišťovny TELCO věrnostní programy zastoupení a showroomy automobilek obchodní řetězce servisní a sběrná střediska kamenné prodejny e-shopů INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY

14 Použití v praxi v personalizovaných dokumentech: Dopisy E-maily Inzeráty Poukazy Obálky časopisů

15 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Aktualizace klientských údajů pozvánka k návštěvě pobočky pro doplnění a aktualizaci kontaktních údajů u starších účtů

16 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Aktivace služby nabídka elektronické správy všech pojištění klienta prostřednictvím nové aplikace.

17 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Vydavatel věrnostních karet LYONESS tip na nejbližší obchody se zvýhodněnou nabídkou držitelům karet

18 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: TOYTOTA Švédsko pozvánka motoristům do nejbližšího showroomu automobilky

19 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: T-MOBILE zvyšuje responzi mailingů integrací map s navigací do nejbližšího obchodu

20 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Arvato Bertelsman a DHL naviguje zákazníky na nejbližší balíkovnu

21 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Union Investment direct mailing naviguje klienty na konkrétní kontaktní osobu

22 INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Ringier Publishing trasovací mapa slouží k upoutání pozornosti na adresu nejbližšího dealera automobilky

23 Díky za pozornost a vzpomeňte si že někdy stačí: „Jen 5 minut pěšky z Vašeho domova…“ Drahomír Viktorin 5P Agency, spol. s r.o. e-mail: viktorin@5pagency.cz www.5pagency.cz


Stáhnout ppt "„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci."

Podobné prezentace


Reklamy Google