Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ProAssist ® komplexní systém řízení asistenčních služeb Global Assistance & INGENIUM Praha.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ProAssist ® komplexní systém řízení asistenčních služeb Global Assistance & INGENIUM Praha."— Transkript prezentace:

1 ProAssist ® komplexní systém řízení asistenčních služeb Global Assistance & INGENIUM Praha

2 ProAssist – hlavní výhody Management dispečerů Časový management Kontrola kvality Integrace s digitálním mapovým podkladem Důsledná kontrola všech kroků Komplexní statistiky Online www přístup k důležitým datům Optimalizace nákladů na služby Inteligentní validace dat Management dispečerů Časový management Kontrola kvality Integrace s digitálním mapovým podkladem Důsledná kontrola všech kroků Komplexní statistiky Online www přístup k důležitým datům Optimalizace nákladů na služby Inteligentní validace dat

3 ProAssist - struktura Databáze zásahů Integrace s digitální mapou Automatické generování dokumentů Databáze smluvních partnerů BackOffice – fakturace, přefakturace Statistiky Přehledy pro B2B partnery Databáze zásahů Integrace s digitální mapou Automatické generování dokumentů Databáze smluvních partnerů BackOffice – fakturace, přefakturace Statistiky Přehledy pro B2B partnery

4 ProAssist – zásahy Všechny zásahy jsou v systému uloženy pod unikátním ID Důležité zásahy jsou barevně odlišeny od ostatních Důležité události jsou automaticky monitorovány systémem na pozadí a dispečer je o nich informován Snadné vyhledávání, standardní navigace Všechny zásahy jsou v systému uloženy pod unikátním ID Důležité zásahy jsou barevně odlišeny od ostatních Důležité události jsou automaticky monitorovány systémem na pozadí a dispečer je o nich informován Snadné vyhledávání, standardní navigace

5 ProAssist – detaily zásahu Detail zásahu obsahuje zejména: Informace o klientovi Informace o vozidle Požadavek klienta Nárok klienta Validaci nároku klienta proti klientské databázi Umisťování zásahu do digitální mapy Hlídání maximální peněžní garance na zásah Detail zásahu obsahuje zejména: Informace o klientovi Informace o vozidle Požadavek klienta Nárok klienta Validaci nároku klienta proti klientské databázi Umisťování zásahu do digitální mapy Hlídání maximální peněžní garance na zásah

6 Nová služba v zásahu - odtah Automaticky je vyhledán nejbližší VHODNÝ partner, který ma takovou techniku, že tuto službu (odtah) dokáže poskytnout Automaticky jsou odeslány SMS zprávy jak klientovi (informace kdy k němu dorazí pomoc), tak partnerovi (informace kde se klient nachází, údaje o vozidle atp.) Je nastaven čas předpokládaného příjezdu ke klientovi a tento čas je periodicky kontrolován systémem Partnerův příjezd ke klientovi je nahlášen opět formou SMS zprávy – není nutná žádná interakce dispečera Automaticky je vyhledán nejbližší VHODNÝ partner, který ma takovou techniku, že tuto službu (odtah) dokáže poskytnout Automaticky jsou odeslány SMS zprávy jak klientovi (informace kdy k němu dorazí pomoc), tak partnerovi (informace kde se klient nachází, údaje o vozidle atp.) Je nastaven čas předpokládaného příjezdu ke klientovi a tento čas je periodicky kontrolován systémem Partnerův příjezd ke klientovi je nahlášen opět formou SMS zprávy – není nutná žádná interakce dispečera

7 Odhlášení služby Děje se v momentě ukončení práce u klienta (např. po skončení odtahu) ProAssist automaticky spočítá celkovou cenu služby dle údajů od partnera (počty kilometrů, hodin práce atp.). Cena je spočítána podle interního konfigurovatelného ceníku. Trasy a vzálenosti jsou automaticky spočítány digitální mapou, tím docilujeme důsledné kontroly partnerů a zabraňujeme umělému předražování služeb Systém podporuje uživatelsky definovatelné ceníky, a to i pro každého partnera zvlášť (ceny za kilometr atp.) Automaticky se vytváří provizní faktura partnerovi Přefakturace zásahů (např. pojišťovně) se děje automaticky dle definovatelných přefakturačních ceníků Děje se v momentě ukončení práce u klienta (např. po skončení odtahu) ProAssist automaticky spočítá celkovou cenu služby dle údajů od partnera (počty kilometrů, hodin práce atp.). Cena je spočítána podle interního konfigurovatelného ceníku. Trasy a vzálenosti jsou automaticky spočítány digitální mapou, tím docilujeme důsledné kontroly partnerů a zabraňujeme umělému předražování služeb Systém podporuje uživatelsky definovatelné ceníky, a to i pro každého partnera zvlášť (ceny za kilometr atp.) Automaticky se vytváří provizní faktura partnerovi Přefakturace zásahů (např. pojišťovně) se děje automaticky dle definovatelných přefakturačních ceníků

8 Kontrola trasy Během odhlašování služby je trasa spočítána automaticky v digitální mapě Na mapovém podkladu se ukazuje modře jak vlastní trasa, tak v tabulce vlevo celkový počet kilometrů Dispečer kontroluje, zda data poskytnutá partnerem odpovídají spočítané trase Tato funkčnost zabraňuje umělému předražování služeb Během odhlašování služby je trasa spočítána automaticky v digitální mapě Na mapovém podkladu se ukazuje modře jak vlastní trasa, tak v tabulce vlevo celkový počet kilometrů Dispečer kontroluje, zda data poskytnutá partnerem odpovídají spočítané trase Tato funkčnost zabraňuje umělému předražování služeb

9 ProAssist – complexní zásahy S ProAssistem je jednoduché obsloužit ze strany dispečinku i velmi komplexní zásahy Do zásahu lze přidat libovolné množství poskytovaných služeb Tyto služby mohou být nejrůznějších typů (asistence, odtah, uložení vozidla, přeprava osob či nákladu, náhradní řidič atp.) Seznam druhů služeb je konfigurovatelný, proto další rozvoj vašeho podnikání je i díky ProAssistu jednoduchý S ProAssistem je jednoduché obsloužit ze strany dispečinku i velmi komplexní zásahy Do zásahu lze přidat libovolné množství poskytovaných služeb Tyto služby mohou být nejrůznějších typů (asistence, odtah, uložení vozidla, přeprava osob či nákladu, náhradní řidič atp.) Seznam druhů služeb je konfigurovatelný, proto další rozvoj vašeho podnikání je i díky ProAssistu jednoduchý

10 Průběh zásahu Dispečeři mohou připisovat poznámky do průběhu zásahu. Každá poznámka se zapisuje automaticky s datem a časem vytvoření. Poznámky nelze zpětně měnit (z důvodu bezpečnosti) Tato vlastnost pomáhá dispečerům zpracovávat zásahy i během směn (denní směna, noční směna) Dispečeři mohou připisovat poznámky do průběhu zásahu. Každá poznámka se zapisuje automaticky s datem a časem vytvoření. Poznámky nelze zpětně měnit (z důvodu bezpečnosti) Tato vlastnost pomáhá dispečerům zpracovávat zásahy i během směn (denní směna, noční směna)

11 ProAssist dokumenty Automatické generování dokumentů na základě šablon, dokumenty jsou předvyplněny údaji ze zásahu Dokumenty jsou ve standarním Microsoft Office formátu Šablony jsou uživatelsky definovatelné (můžete si tedy vytvořit šablonu s vlastním logem či dalšími formami „corporate identity“) Dokumenty lze tisknout či zasílat faxem přímo z prostředí ProAssistu Automatické generování dokumentů na základě šablon, dokumenty jsou předvyplněny údaji ze zásahu Dokumenty jsou ve standarním Microsoft Office formátu Šablony jsou uživatelsky definovatelné (můžete si tedy vytvořit šablonu s vlastním logem či dalšími formami „corporate identity“) Dokumenty lze tisknout či zasílat faxem přímo z prostředí ProAssistu

12 Databáze smluvních partnerů Komplexní databáze všech smluvních partnerů Podpora více poboček v rámci jedné firmy (více výjezdových stanovišť) Integrace do diditální mapy pro snadný výběr partnera Důsledná evidence pracovní techniky a zařízení (včetně nosnosti jednotlivých odtahových vozidel) Administrace online přístupu partnerů ke svým zásahům Možnost hromadného zasílání ů Komplexní databáze všech smluvních partnerů Podpora více poboček v rámci jedné firmy (více výjezdových stanovišť) Integrace do diditální mapy pro snadný výběr partnera Důsledná evidence pracovní techniky a zařízení (včetně nosnosti jednotlivých odtahových vozidel) Administrace online přístupu partnerů ke svým zásahům Možnost hromadného zasílání ů

13 Zabezpečený www přístup k důležitým informacím Přístup k vybraným datům ze zásahů pro smluvní partnery či B2B partnery Informace o zásazích a službách jsou k dispozici online, v realném čase Jsou zde dostupné jak stavové, tak fakturační údaje (eliminace špatně vystavovaných faktur ze strany smluvních partnerů) Bezpečný, heslem podmíněný, šifrovaný přístup Přístup k vybraným datům ze zásahů pro smluvní partnery či B2B partnery Informace o zásazích a službách jsou k dispozici online, v realném čase Jsou zde dostupné jak stavové, tak fakturační údaje (eliminace špatně vystavovaných faktur ze strany smluvních partnerů) Bezpečný, heslem podmíněný, šifrovaný přístup

14 ProAssist – souhrn výhod Automatický výběr nejbližšího vhodného partnera pro zásah Optimalizace dojezdových vzdáleností Optimalizace dojezdových časů ke klientovi Obousměrná SMS komunikace mezi dispečinkem a partnery Přesná lokace klienta v digitální mapě Úspora nákladů na poskytované služby Optimalizace backoffice – důsledná kontrola příchozích faktur od partnerů Uživatelsky přívětivé intuitivní ovládání Automatický výběr nejbližšího vhodného partnera pro zásah Optimalizace dojezdových vzdáleností Optimalizace dojezdových časů ke klientovi Obousměrná SMS komunikace mezi dispečinkem a partnery Přesná lokace klienta v digitální mapě Úspora nákladů na poskytované služby Optimalizace backoffice – důsledná kontrola příchozích faktur od partnerů Uživatelsky přívětivé intuitivní ovládání

15 ProAssist - závěr Robustní technologie (Microsoft Windows Server, Microsoft SQL Server) Bezpečný a spolehlivý systém Snadná správa Modulární design Profesionální podpora Možnost vývoje dalších modulů na míru přesně dle požadavků zákazníka Robustní technologie (Microsoft Windows Server, Microsoft SQL Server) Bezpečný a spolehlivý systém Snadná správa Modulární design Profesionální podpora Možnost vývoje dalších modulů na míru přesně dle požadavků zákazníka


Stáhnout ppt "ProAssist ® komplexní systém řízení asistenčních služeb Global Assistance & INGENIUM Praha."

Podobné prezentace


Reklamy Google