Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová"— Transkript prezentace:

1 Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová
Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová

2 Sportovní klub Orel Studenec
Komunikační plán Sportovní klub Orel Studenec

3 Osnova SWOT analýza Orel Studenec SMART analýza cílů Cílová segmentace
Strategie Taktika Časový plán, finance Hodnotící kritéria, hodnocení

4 Představení Komunikační plán sportovního klubu Orel Studenec, který:
zaštituje soutěže ve volejbale družstev žen a juniorek stolním tenise mužských družstev A a B vytváří prostředí pro možnost sportu pro všechny

5 SWOT silné stránky mladý kolektiv dobré zázemí práce s mládeží
kolektivní přístup v menším klubu dlouholetá tradice oblíbenost sportu možnost prezentace v místním zpravodaji zainteresovanost obce více podnikatelských jednotek v obci

6 SWOT slabé stránky malý počet členů malé peněžní prostředky
žádné velké úspěchy v soutěžích málo volného času hráčů na tréninky závislost na cizí hale neexistence stálých sponzorů

7 SWOT příležitosti seznámení se se sportem na nových TV stanicích – přilákání nových hráčů růst obezity – motivace ke sportu dobré výsledky v soutěžích - zájem sponzorů snaha rodičů o rozvoj dětí

8 SWOT hrozby preference hráčů jiných zájmů
špatné výsledky – následný nezájem sponzorů zranění hráčů, nedostatek hráčů na soutěže preference fanoušků jiného sportu (fotbal, tenis)

9 SWOT SWOT S - silné stránky W - slabé stránky 9 6 O - příležitosti
Strategie SO Strategie WO 4 T - hrozby Strategie ST Strategie WT  4

10 SMART cíle Hlavní cíl Vedlejší cíle Cíl do budoucna
zlepšení finančního zázemí klubu – získání stálého sponzora na cca ,- Kč ročně Vedlejší cíle zlepšení podvědomí okolí o klubu zvýšení úrovně – postup v soutěži Cíl do budoucna získat sponzora(y) pro plánovanou výstavbu sportovní haly

11 Cílová segmentace hlavní cílová skupina (hlavní cíl – zlepšení zázemí)
firmy v blízkém okolí se zaměřením na: sportovní potřeby, potřeby na vybavení klubu potřeby využitelné při pořádaných akcích – občerstvení cílová skupina pro budoucí cíl (výstavba haly) stavební firmy využitelné při stavbě haly větší prosperující firmy se zájmem o zviditelnění kvůli konkurenci (př.benzina Shell) vedlejší cílová skupina (zlepšení povědomí o klubu) mladší generace - nábor nových členů rodiče - podnikatelé

12 Strategie ze SWOT analýzy se nejlépe jeví strategie založená na využití silných stránek klubu při snaze využít příležitosti a vyvarovat se hrozbám

13 Strategie Strategie pro 1. cíl 2. cíl - rozvoj klubu
oslovení místních podnikatelů ve snaze získat peníze pro klub, sponzoring 2. cíl - rozvoj klubu získávání členů informování veřejnosti o klubu, příležitostech, soutěžích zatraktivnění soutěže, přilákat fanoušky - zvýšit návštěvnost 3. cíl výstavba haly vytváření prostředí pro dotace: Orel, obec, kraj oslovení místních firem s prosbou o spolupráci na projektu spoření financí na stavbu vytváření prostředí pro dotace - stát, EU

14 Taktika pro hlavní cíl osobní oslovení potenciálních sponzorů a nabídnutí: reklamních prostor – dresy, webové stránky propagace jeho produktů informace médiím o sponzoringu akce pro sponzory – turnaje, on-event promotion výroba merchandise pro sponzory – kalendář, samolepky, „důkaz sponzorství“

15 Taktika pro vedlejší cíl
nábor členů ve školách- informace o kontaktech, možnostech přihlášní založení a trénink nové mládežnické kategorie ((mini)žákyně) – nová základna komunikace s rodiči – motivování úspěchem dětí – získání zájmu a podpory přátelská utkání, soustředění za účelem zlepšení stávajících hráčů motivace stávajících členů – zvýšení zájmu o trénink pořádání sportovních akcí, př. sportovních dnů, turnajů nábor, informování, propagace sponzorů

16 Taktika pro vedlejší cíl
informace veřejnosti v obecním zpravodaji o družstvech, utkáních, umístění v soutěžích, případně fotky informace na vývěskách o konaných utkáních přilákání fanoušků – oslovení blízké veřejnosti (pozvání) rozšíření nabídky sportů – noví členové (podmíněno osobní aktivitou) nabídka možnosti realizace dalších sportů – pro zájemce nabídka zázemí

17 Taktika pro budoucí cíl
oslovení potenciálních větších sponzorů informování veřejnosti o plánovaném projektu komunikace a spojení s dalšími kluby v obci sportovní klub Studenec (fotbal) tenisový klub vytvoření prostředí pro dotace – sbírání motivačních informací oslovení potenciálních donorů: obec Studenec organizace Orel severočeský kraj projekt navrhnout orgánům EU

18 Časový plán do 3 let do 6 měsíců
oslovení potenciálních sponzorů – jednání o sponzoringu informace ve zpravodaji, že se „něco děje“, že něco podnikáme o hledání sponzorů získávání nových členů – kontakty, kde se informovat, přihlašování o plánovaných akcích nabídka možnosti realizace dalších sportů informace ve škole o nabírání členů přátelská utkání – zlepšení potisk nových dresů informování o utkáních (dále už soustavně) oslovení blízké veřejnosti - fanoušci

19 Časový plán do 3 let 6 měsíců až 1 rok – během letních měsíců, před začátkem soutěží úvodní zapojení, představení a trénování nových členů – v létě pořádání letního soustředění pro stávající členy pořádání sportovních akcí – turnajů 1 rok až 3 roky časově závislé na plánech obce (až po výstavbě školky) komunikace s většími sponzory – informace o projektu získávání dotací pro projekt

20 Finance finance na většinu plánovaných aktivit nejsou třeba – hlavním problémem je osobní aktivita a zájem členů o popsaný plán prezentování ve zpravodaji i vývěskách je zdarma (malá obec) vedlejší náklady by financoval Orel ze stávajících zdrojů pro zajímavost: přehled financí na dalších snímcích

21 Přehled příjmů Orel Studenec
Rok 2003 2004 2005 2006 Celkové příjmy 106850 104000 105600 104330 Obec 45100 48200 53300 59300 Příspěvky Orel 15170 6200 7400 7030 Dary 34400 32150 21000 22000 Akce 5000 6715 4300 10000

22 Přehled výdajů Rok 2003 2004 2005 2006 náklady na soutěže 25477 29678
27640 22110 pronájem haly 34425 26500 32300 28050 sportovní materiál 3160 12201 31358 11782 provoz Orlovny 8930 22776 1021 2312

23 Hodnotící kritéria získání sponzorů (stálých i pro plánovanou výstavbu haly) zvýšení zájmu hráčů, rodičů, okolí výkonnost družstev, soutěžní postup návštěvnost při zápasech nabídky přátelských zápasů vystavení haly

24 Zdroje: www.tauchy.cz/volejbal www.studenec.cz www.orel.cz
peněžní deník Orel Studenec

25 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová"

Podobné prezentace


Reklamy Google