Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová."— Transkript prezentace:

1 Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová

2 Komunikační plán Sportovní klub Orel Studenec

3 5.12.20063 Osnova  SWOT analýza Orel Studenec  SMART analýza cílů  Cílová segmentace  Strategie  Taktika  Časový plán, finance  Hodnotící kritéria, hodnocení

4 5.12.20064 Představení  Komunikační plán sportovního klubu Orel Studenec, který:  zaštituje soutěže ve volejbale družstev žen a juniorek  stolním tenise mužských družstev A a B  vytváří prostředí pro možnost sportu pro všechny

5 5.12.20065 SWOT silné stránky  mladý kolektiv  dobré zázemí  práce s mládeží  kolektivní přístup v menším klubu  dlouholetá tradice  oblíbenost sportu  možnost prezentace v místním zpravodaji  zainteresovanost obce  více podnikatelských jednotek v obci

6 5.12.20066 SWOT slabé stránky  malý počet členů  malé peněžní prostředky  žádné velké úspěchy v soutěžích  málo volného času hráčů na tréninky  závislost na cizí hale  neexistence stálých sponzorů

7 5.12.20067 SWOT příležitosti  seznámení se se sportem na nových TV stanicích – přilákání nových hráčů  růst obezity – motivace ke sportu  dobré výsledky v soutěžích - zájem sponzorů  snaha rodičů o rozvoj dětí

8 5.12.20068 SWOT hrozby  preference hráčů jiných zájmů  špatné výsledky – následný nezájem sponzorů  zranění hráčů, nedostatek hráčů na soutěže  preference fanoušků jiného sportu (fotbal, tenis)

9 5.12.20069 SWOT S - silné stránkyW - slabé stránky 96 O - příležitosti Strategie SOStrategie WO 4 T - hrozby Strategie STStrategie WT 4

10 5.12.200610 SMART cíle  Hlavní cíl  zlepšení finančního zázemí klubu – získání stálého sponzora na cca 50 000,- Kč ročně  Vedlejší cíle  zlepšení podvědomí okolí o klubu  zvýšení úrovně – postup v soutěži  Cíl do budoucna  získat sponzora(y) pro plánovanou výstavbu sportovní haly

11 5.12.200611 Cílová segmentace  hlavní cílová skupina (hlavní cíl – zlepšení zázemí)  firmy v blízkém okolí se zaměřením na:  sportovní potřeby, potřeby na vybavení klubu  potřeby využitelné při pořádaných akcích – občerstvení  cílová skupina pro budoucí cíl (výstavba haly)  stavební firmy využitelné při stavbě haly  větší prosperující firmy se zájmem o zviditelnění kvůli konkurenci (př.benzina Shell)  vedlejší cílová skupina (zlepšení povědomí o klubu)  mladší generace - nábor nových členů  rodiče - podnikatelé

12 5.12.200612 Strategie ze SWOT analýzy se nejlépe jeví strategie založená na využití silných stránek klubu při snaze využít příležitosti a vyvarovat se hrozbám

13 5.12.200613 Strategie  Strategie pro 1. cíl  oslovení místních podnikatelů ve snaze získat peníze pro klub, sponzoring  2. cíl - rozvoj klubu  získávání členů  informování veřejnosti o klubu, příležitostech, soutěžích  zatraktivnění soutěže, přilákat fanoušky - zvýšit návštěvnost  3. cíl výstavba haly  vytváření prostředí pro dotace: Orel, obec, kraj  oslovení místních firem s prosbou o spolupráci na projektu  spoření financí na stavbu  vytváření prostředí pro dotace - stát, EU

14 5.12.200614 Taktika pro hlavní cíl  osobní oslovení potenciálních sponzorů a nabídnutí:  reklamních prostor – dresy, webové stránky  propagace jeho produktů  informace médiím o sponzoringu  akce pro sponzory – turnaje, on-event promotion  výroba merchandise pro sponzory – kalendář, samolepky, „důkaz sponzorství“

15 5.12.200615 Taktika pro vedlejší cíl  nábor členů ve školách- informace o kontaktech, možnostech přihlášní  založení a trénink nové mládežnické kategorie ((mini)žákyně) – nová základna  komunikace s rodiči – motivování úspěchem dětí – získání zájmu a podpory  přátelská utkání, soustředění za účelem zlepšení stávajících hráčů  motivace stávajících členů – zvýšení zájmu o trénink  pořádání sportovních akcí, př. sportovních dnů, turnajů  nábor, informování, propagace sponzorů

16 5.12.200616 Taktika pro vedlejší cíl  informace veřejnosti v obecním zpravodaji o družstvech, utkáních, umístění v soutěžích, případně fotky  informace na vývěskách o konaných utkáních  přilákání fanoušků – oslovení blízké veřejnosti (pozvání)  rozšíření nabídky sportů – noví členové (podmíněno osobní aktivitou)  nabídka možnosti realizace dalších sportů – pro zájemce nabídka zázemí

17 5.12.200617 Taktika pro budoucí cíl  oslovení potenciálních větších sponzorů  informování veřejnosti o plánovaném projektu  komunikace a spojení s dalšími kluby v obci  sportovní klub Studenec (fotbal)  tenisový klub  vytvoření prostředí pro dotace – sbírání motivačních informací  oslovení potenciálních donorů:  obec Studenec  organizace Orel  severočeský kraj  projekt navrhnout orgánům EU

18 5.12.200618 Časový plán do 3 let  do 6 měsíců  oslovení potenciálních sponzorů – jednání o sponzoringu  informace ve zpravodaji, že se „něco děje“, že něco podnikáme  o hledání sponzorů  získávání nových členů – kontakty, kde se informovat, přihlašování  o plánovaných akcích  nabídka možnosti realizace dalších sportů informace ve škole o nabírání členů  přátelská utkání – zlepšení  potisk nových dresů  informování o utkáních (dále už soustavně)  oslovení blízké veřejnosti - fanoušci

19 5.12.200619 Časový plán do 3 let  6 měsíců až 1 rok – během letních měsíců, před začátkem soutěží  úvodní zapojení, představení a trénování nových členů – v létě  pořádání letního soustředění pro stávající členy  pořádání sportovních akcí – turnajů  1 rok až 3 roky  časově závislé na plánech obce (až po výstavbě školky)  komunikace s většími sponzory – informace o projektu  získávání dotací pro projekt

20 5.12.200620 Finance  finance na většinu plánovaných aktivit nejsou třeba – hlavním problémem je osobní aktivita a zájem členů o popsaný plán  prezentování ve zpravodaji i vývěskách je zdarma (malá obec)  vedlejší náklady by financoval Orel ze stávajících zdrojů  pro zajímavost: přehled financí na dalších snímcích

21 5.12.200621 Přehled příjmů Orel Studenec Rok2003200420052006 Celkové příjmy106850104000105600104330 Obec45100482005330059300 Příspěvky Orel15170620074007030 Dary34400321502100022000 Akce50006715430010000

22 5.12.200622 Přehled výdajů Rok2003200420052006 náklady na soutěže 25477296782764022110 pronájem haly34425265003230028050 sportovní materiál 3160122013135811782 provoz Orlovny89302277610212312

23 5.12.200623 Hodnotící kritéria  získání sponzorů (stálých i pro plánovanou výstavbu haly)  zvýšení zájmu hráčů, rodičů, okolí  výkonnost družstev, soutěžní postup  návštěvnost při zápasech  nabídky přátelských zápasů  vystavení haly

24 5.12.200624 Zdroje:  www.tauchy.cz/volejbal  www.studenec.cz www.studenec.cz  www.orel.cz www.orel.cz  www.kuchy.cz/foto  peněžní deník Orel Studenec

25 5.12.200625 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová."

Podobné prezentace


Reklamy Google