Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová."— Transkript prezentace:

1 Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová

2 Komunikační plán Sportovní klub Orel Studenec

3 Osnova  SWOT analýza Orel Studenec  SMART analýza cílů  Cílová segmentace  Strategie  Taktika  Časový plán, finance  Hodnotící kritéria, hodnocení

4 Představení  Komunikační plán sportovního klubu Orel Studenec, který:  zaštituje soutěže ve volejbale družstev žen a juniorek  stolním tenise mužských družstev A a B  vytváří prostředí pro možnost sportu pro všechny

5 SWOT silné stránky  mladý kolektiv  dobré zázemí  práce s mládeží  kolektivní přístup v menším klubu  dlouholetá tradice  oblíbenost sportu  možnost prezentace v místním zpravodaji  zainteresovanost obce  více podnikatelských jednotek v obci

6 SWOT slabé stránky  malý počet členů  malé peněžní prostředky  žádné velké úspěchy v soutěžích  málo volného času hráčů na tréninky  závislost na cizí hale  neexistence stálých sponzorů

7 SWOT příležitosti  seznámení se se sportem na nových TV stanicích – přilákání nových hráčů  růst obezity – motivace ke sportu  dobré výsledky v soutěžích - zájem sponzorů  snaha rodičů o rozvoj dětí

8 SWOT hrozby  preference hráčů jiných zájmů  špatné výsledky – následný nezájem sponzorů  zranění hráčů, nedostatek hráčů na soutěže  preference fanoušků jiného sportu (fotbal, tenis)

9 SWOT S - silné stránkyW - slabé stránky 96 O - příležitosti Strategie SOStrategie WO 4 T - hrozby Strategie STStrategie WT 4

10 SMART cíle  Hlavní cíl  zlepšení finančního zázemí klubu – získání stálého sponzora na cca ,- Kč ročně  Vedlejší cíle  zlepšení podvědomí okolí o klubu  zvýšení úrovně – postup v soutěži  Cíl do budoucna  získat sponzora(y) pro plánovanou výstavbu sportovní haly

11 Cílová segmentace  hlavní cílová skupina (hlavní cíl – zlepšení zázemí)  firmy v blízkém okolí se zaměřením na:  sportovní potřeby, potřeby na vybavení klubu  potřeby využitelné při pořádaných akcích – občerstvení  cílová skupina pro budoucí cíl (výstavba haly)  stavební firmy využitelné při stavbě haly  větší prosperující firmy se zájmem o zviditelnění kvůli konkurenci (př.benzina Shell)  vedlejší cílová skupina (zlepšení povědomí o klubu)  mladší generace - nábor nových členů  rodiče - podnikatelé

12 Strategie ze SWOT analýzy se nejlépe jeví strategie založená na využití silných stránek klubu při snaze využít příležitosti a vyvarovat se hrozbám

13 Strategie  Strategie pro 1. cíl  oslovení místních podnikatelů ve snaze získat peníze pro klub, sponzoring  2. cíl - rozvoj klubu  získávání členů  informování veřejnosti o klubu, příležitostech, soutěžích  zatraktivnění soutěže, přilákat fanoušky - zvýšit návštěvnost  3. cíl výstavba haly  vytváření prostředí pro dotace: Orel, obec, kraj  oslovení místních firem s prosbou o spolupráci na projektu  spoření financí na stavbu  vytváření prostředí pro dotace - stát, EU

14 Taktika pro hlavní cíl  osobní oslovení potenciálních sponzorů a nabídnutí:  reklamních prostor – dresy, webové stránky  propagace jeho produktů  informace médiím o sponzoringu  akce pro sponzory – turnaje, on-event promotion  výroba merchandise pro sponzory – kalendář, samolepky, „důkaz sponzorství“

15 Taktika pro vedlejší cíl  nábor členů ve školách- informace o kontaktech, možnostech přihlášní  založení a trénink nové mládežnické kategorie ((mini)žákyně) – nová základna  komunikace s rodiči – motivování úspěchem dětí – získání zájmu a podpory  přátelská utkání, soustředění za účelem zlepšení stávajících hráčů  motivace stávajících členů – zvýšení zájmu o trénink  pořádání sportovních akcí, př. sportovních dnů, turnajů  nábor, informování, propagace sponzorů

16 Taktika pro vedlejší cíl  informace veřejnosti v obecním zpravodaji o družstvech, utkáních, umístění v soutěžích, případně fotky  informace na vývěskách o konaných utkáních  přilákání fanoušků – oslovení blízké veřejnosti (pozvání)  rozšíření nabídky sportů – noví členové (podmíněno osobní aktivitou)  nabídka možnosti realizace dalších sportů – pro zájemce nabídka zázemí

17 Taktika pro budoucí cíl  oslovení potenciálních větších sponzorů  informování veřejnosti o plánovaném projektu  komunikace a spojení s dalšími kluby v obci  sportovní klub Studenec (fotbal)  tenisový klub  vytvoření prostředí pro dotace – sbírání motivačních informací  oslovení potenciálních donorů:  obec Studenec  organizace Orel  severočeský kraj  projekt navrhnout orgánům EU

18 Časový plán do 3 let  do 6 měsíců  oslovení potenciálních sponzorů – jednání o sponzoringu  informace ve zpravodaji, že se „něco děje“, že něco podnikáme  o hledání sponzorů  získávání nových členů – kontakty, kde se informovat, přihlašování  o plánovaných akcích  nabídka možnosti realizace dalších sportů informace ve škole o nabírání členů  přátelská utkání – zlepšení  potisk nových dresů  informování o utkáních (dále už soustavně)  oslovení blízké veřejnosti - fanoušci

19 Časový plán do 3 let  6 měsíců až 1 rok – během letních měsíců, před začátkem soutěží  úvodní zapojení, představení a trénování nových členů – v létě  pořádání letního soustředění pro stávající členy  pořádání sportovních akcí – turnajů  1 rok až 3 roky  časově závislé na plánech obce (až po výstavbě školky)  komunikace s většími sponzory – informace o projektu  získávání dotací pro projekt

20 Finance  finance na většinu plánovaných aktivit nejsou třeba – hlavním problémem je osobní aktivita a zájem členů o popsaný plán  prezentování ve zpravodaji i vývěskách je zdarma (malá obec)  vedlejší náklady by financoval Orel ze stávajících zdrojů  pro zajímavost: přehled financí na dalších snímcích

21 Přehled příjmů Orel Studenec Rok Celkové příjmy Obec Příspěvky Orel Dary Akce

22 Přehled výdajů Rok náklady na soutěže pronájem haly sportovní materiál provoz Orlovny

23 Hodnotící kritéria  získání sponzorů (stálých i pro plánovanou výstavbu haly)  zvýšení zájmu hráčů, rodičů, okolí  výkonnost družstev, soutěžní postup  návštěvnost při zápasech  nabídky přátelských zápasů  vystavení haly

24 Zdroje:      peněžní deník Orel Studenec

25 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Mo 421 Seminární práce Adéla Porkertová Adam Urbánek Adéla Němečková Lenka Šikolová."

Podobné prezentace


Reklamy Google