Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

 OBCE a MĚSTA  SPONZOŘI  VEŘEJNÉ SBÍRKY  AKCE JEDNOTY  NADAČNÍ FONDY  DOTACE EU  ČESKÁ OBEC SOKOLSKÁ.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: " OBCE a MĚSTA  SPONZOŘI  VEŘEJNÉ SBÍRKY  AKCE JEDNOTY  NADAČNÍ FONDY  DOTACE EU  ČESKÁ OBEC SOKOLSKÁ."— Transkript prezentace:

1

2  OBCE a MĚSTA  SPONZOŘI  VEŘEJNÉ SBÍRKY  AKCE JEDNOTY  NADAČNÍ FONDY  DOTACE EU  ČESKÁ OBEC SOKOLSKÁ

3  Rozpočty – bez podpory obcí a měst je fungování sokolských jednot, především provozu a údržby sokoloven, téměř nemožné!!!  Sokolské jednoty musí být partnery měst a obcí!!!  Zástupci sokolských jednot by měly mít zastoupení v zastupitelstvech měst a obcí!!!  „jsme Sokol a tak nám musíte přispět“ – to, že jsme sokolské jednoty nám nedává žádná privilegia, jsme jednou ze součástí občanské společnosti a pouze svou prací a činností si můžeme „vybojovat“ úctu a podporu.

4  Můžou být významným zdrojem příjmů  Ideální je osobní vztah se sponzorem  Pro získání sponzorů je nutná nabídka, něco co přesvědčí potencionálního sponzora, že je v jeho zájmu,… má smysl,… je potřebné,… je smysluplné, … stojí to za to…Vás podpořit.  Důležitá je protislužba !!! – prezentace na webu jednoty, sportovních dresech, propagačních materiálech, na reklamních plochách (nástěnkách), v sokolovnách

5  Osobní styk s občany obce, města – obcházení jednotlivých domů, stánek na veřejném místě… (nejlépe známá a oblíbená osoba, účast dětí důležitá)  Jasný a konkrétní záměr sbírky (oprava sociálního zařízení, výměna oken, oprava střechy…). Při jednání mít písemnou informaci k předání (o co se jedná, finanční harmonogram, fotky, vizualizace nové podoby, jaké jsou cíle projektu…)  Sbírka spojená s „nabídkou“ – „kup si m 2 střechy, podlahy, obkladů, omítky“… cena za jeden m 2 je xx Kč, … akce doplněná certifikátem „o zakoupení“.

6  Sportovní a kulturní akce: „i malý výdělek je výdělek“ (vstupenky, dobrovolné vstupné, prodej občerstvení, tombola…)  PLESY  ŠIBŘINKY  ZÁBAVY  AKADEMIE  PŘÁTELSKÁ UTKÁNÍ  KARNEVALY  MIKULÁŠ  DNY DĚTÍ  SPORTOVNÍ DNY  a mnoho dalšího

7  Existují desítky nadačních fondů, kde lze získat „nějakou“ dotaci – sportoviště, činnost, vzdělávání, výměnné programy, přeshraniční spolupráce …  Většinou se jedná o drobnější finanční prostředky v řádu tisíců Kč až max. 100 tis. Kč. Velice rozdílné požadavky a kritéria, administrativně náročné  NADACE ČEZ –  Grantový projekt – ORANŽOVÁ HŘIŠTĚ  Grantový projekt – PODPORA REGIONŮ (výzva 15.října)  Celkem ročně rozděleno cca 150 mil. Kč v rámci ČR

8

9

10  Základní informace naleznete na:

11

12

13  Stále je šance dotaci získat, i když není veliká!!!  Administrativně velice náročné, doporučuji spolupráci s odbornou agenturou  Dotace až do výše 92.5% (??) uznatelných nákladů  Projekt musí být zaměřen na co nejširší skupinu lidí a aktivit  nutná konzultace záměru na Regionální radě (Jihlava, Brno)  Rizika: vysoké náklady na zpracování žádosti (hrozí nezískání dotace), doba udržitelnosti 5 let, administrativa, pravidla, „ byrokracie !!!“  Nutná úzká spolupráce s obcí, městem

14  Dotace na činnost  Odbor všestrannosti  Odbor sportu  Odbor vzdělavatelský  Dotace na provoz a údržbu TVZ  Pojištění (úrazové, odpovědnosti, majetku)  Investiční dotace (od r zastaveny)

15  Jsme schopni udržet činnost v jednotách?  Jsme schopni pečovat o majetek, tak, aby odpovídal dnešním potřebám?  Jsme schopni konkurovat dnešní době? …. jistěže ano, ale sokolské jednoty MUSÍ projít radikální proměnou a přizpůsobení se dnešní době – atraktivní činností, profesionalizací administrace a především činnosti, elektronická gramotnost, moderní vybavení sportovišť…

16 SOKOL má všechny předpoklady stát se atraktivní a moderní organizací. Záleží pouze na nás, co jsme pro to ochotni a schopni udělat… DĚKUJI ZA POZORNOST


Stáhnout ppt " OBCE a MĚSTA  SPONZOŘI  VEŘEJNÉ SBÍRKY  AKCE JEDNOTY  NADAČNÍ FONDY  DOTACE EU  ČESKÁ OBEC SOKOLSKÁ."

Podobné prezentace


Reklamy Google