Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Anglie 2015 18.-24.10 2015 Monika Trochtová.

Prezentace na téma: "Anglie 2015 18.-24.10 2015 Monika Trochtová."— Transkript prezentace:

1 Anglie 2015 Monika Trochtová

2 1. den - Brighton Jako první jsme se byli podívat na pláž, kterou byli všichni uchváceni Následovala královská rezidence Royal Pavilion Pak jsme dostali rozchod a všichni se rozprchli do nákupních center a obchodních domů jako např. Primark Na závěr jsme byli v Sea Life Večer nás rozdělili do rodin, kde jsme celý týden bydleli…

4 2. den - Portsmouth Dopoledne nám začala výuka angličtiny. Byli jsme rozděleni do čtyř skupin, podle našich znalostí. Já byla v první skupině, dostali jsme učitele Steva. Stále jsme s ním hráli hry  Odpoledne nás čekala plavba vojenským přístavem Britského královského námořnictva. Navštívili HMS Victory Horatia Nelsona i Námořní muzeum.

6 3. den – Hever Castle Dopoledne opět výuka od 9:00 do 12:00
Nádherný zámek Okolo bylo mnoho atrakcí např. Bludiště, Vodní Bludiště.. Nádherná příroda

8 4. den – Hastings + Seven Sisters
Dopoledne byla poslední výuka angličtiny, dostlali jsme i certifikát. Odpoledne návštěva města Hastings – pašerácké jeskyně, pak rozchod, který jsem s kamarády využila na krásné pláži.. Pak ještě zastávka na Seven Sisters – křídové útesy.

10 5. den - Londýn Ráno jsme se rozloučili s našimi rodinami a zamávali Brightonu. Čekal nás výlet do hlavního města Velké Británie – Londýna Zhlédli jsme zde mnoho památek např. Tower of London, Tower Bridge, London Bridge, St. Pauls´Cathedral, Houses of Parliament, Big Ben, Whitehall, Downing Street 10, Trafalgar Square, Buckinghamský palác. Večer jsme odjeli z Londýna – směr ČR

12 Cesta Cesta byla poměrně dlouhá, ale dalo se to vydržet a taky to stálo za to  Přes kanál La Manche nás tam i zpět přepravil trajekt. Cestou tam jsme všichni museli projít pasovou kontrolou. Děkuju moc škole, že nám umožnila zájezd do Velké Británie, který si všichni náležitě užili…. 

14 KONEC

Stáhnout ppt "Anglie 2015 18.-24.10 2015 Monika Trochtová."