Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace na téma: " Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. –  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění."— Transkript prezentace:

2  Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. – 14.9.2016  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění

3  Hlouběji se poznat a stmelit v rámci třídy, jak žáci, tak s třídními učiteli.  Rozvíjet sociální a personální kompetence a odpovědnost za sebe sama.  Podporovat pozitivní způsob myšlení.

8  Lesní parfémy  Improvizační divadlo  Molekuly  Společný příběh  Světlušky  Opékání buřtů  Ruka – zpětná vazba  Klubíčko přátelství  Aktivity s paní psycholožkou – reportéři, …  Bazén

11 Jak zhodnotili adaptační pobyt žáci Tak konečně jsme na druhém stupni a čeká nás „adapťák“. Hurá, jedeme do orlických hor na chatu Radost. To mají učitelky radost. Když jsme přijeli na chatu, trošku jsme se zabydleli a šli se seznamovat s okolím, s pravidly i se sebou navzájem. Po večeři jsme měli trochu volna. No, a pak už nás čekala postel. Druhý den to bylo asi nejlepší !!! Ráno jsme vyšli na kopec nad chatu a na krásné louce, každá třída vytvořila svoji vlastní mandalu. Z toho nám všem vyhládlo, a proto jsme spěchali na oběd, po kterém byla pro otužilce připravena lázeň. Kdo měl odvahu, rychle se zchladil v ledovém bazénu. Byl opravdu ledový, protože měl asi 10°C. Konečně !!! Lanový park!!!! Každá třída dostala mapu a úkol : doveďte svoji paní učitelku do lanového centra v Deštné v Orlických horách. Po 6 km jsme všichni v pořádku dorazili do cíle. V lanovém parku to bylo super. Každý si mohl podle svých schopností vybrat jak obtížnou a dlouhou stezku projde. Myslím, že nás to všechny moc bavilo a nechtělo se nám pryč. Dokonce kvůli nám museli odložit večeři. Na poslední večer nám paní učitelky připravily stezku odvahy, kterou jsme všichni ve zdraví přežili. Ráno jsme na rozloučenou dostali medaile (byly fakt dobrý) a hurá domů! Děkujeme paní učitelce Š. Vackové, I. Pavlíkové a M. Klimešové. Byl to nejlepší „Adaptační pobyt“, snad si to ještě zopakujeme. Alena Krausová, 6.B

12 Procesy vzájemného poznávání a sbližování, které ve škole trvají většinou měsíce, je na adaptačním pobytu možné nastartovat a významně urychlit během několika dní. Proto jsme vybírali aktivity, které k tomuto cíli směřovaly. Žáci se s radostí zapojovali i do večerních aktivit, které byly dobrovolné a to nás velice těšilo. Překvapovali nás svou akčností, spoluprácí a nápady. Adaptační pobyt jsme ukončili společným zhodnocením akce a rozdáním medailí a účastnických listů.

13 Tento projekt byl finančně podpořen z rozpočtu města Náchod, z dotačního titulu zaměřeného na prevenci kriminality. Děkujeme tímto Městu Náchod za finanční podporu, díky které jsme mohli adaptační pobyt pro žáky 6. ročníku realizovat v tomto rozsahu.

Stáhnout ppt " Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. –  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění."