Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko."— Transkript prezentace:

1 Aš – jak dál... skupina č.3

2 Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko do Německa VŠICHNI ZNÁME AŠ, ALE VLASTNĚ O NÍ NIC NEVÍME...

3 Aš – co jsme se nově dozvěděli  otevření lidé ve vedení  radnice má o město a jeho rozvoj zájem  snaha změnit město z průmyslového na město orientované na cestovní ruch  dokončena řada rozvojových projektů  bohatá historie a přírodní krásy v okolí ....

4 Aš – zadání úlohy  Připravit doporučení pro vedení města, jak motivovat a zapojit podnikatele do revitalizace města Aše.  Jak zajistit dostatek atraktivních a dostupných služeb pro návštěvníky města.

5 Aš – reflexe zadání  víme, že problémem Aše je nedostatek ubytovacích míst?  kolik návštěvníků do Aše skutečně přijíždí?  jaké mají potřeby?  proč podnikatelé nevidí místní potenciál?  jsou k dispozici údaje, podklady, fakta, která by investory a podnikatele přesvědčila?

6 Aš – subjektivní pohled zvenčí  podařilo se realizovat řadu rozvojových projektů  aktuální vize „od průmyslu k cestovnímu ruchu“ nestačí – je příliš obecná  chybí jednotící linka zastřešená konkrétně zacílenou vizí  před nastavením dalších kroků doporučujeme aktualizovat plán dlouhodobého rozvoje města, aby veškeré budoucí aktivity vedly ke stejnému cíli

7 Aš – plán rozvoje  vypracování detailní analýzy aktuálního stavu (např. počet návštěvníků, obsazenost, důvody příjezdu, sezónnost...)  vypracování jednoznačné koncepce se zapojením místních klíčových hráčů (vč. podnikatelů)  jasně stanovit cíl – kam se má město a v jakém horizontu dostat  stanovení VIZE!!!

8 Aš – příklad naplňování VIZE Aš – město zaměřené na podnikání v cestovním ruchu  aktivně komunikovat s místními úspěšnými podnikateli a naslouchat jejich názorům  přitáhnout místní úspěšné podnikatele do přípravy VIZE a koncepce  vymyslet pobídky pro podnikatele – nejen místní, ale i ze vzdálenějších lokalit – např. zvýhodněné poskytnutí pozemků, nemovitostí, pomoc při získání dotací z EU,...  s tím, co jste pro podnikatele schopni nabídnout, je nutné seznámit široké spektrum veřejnosti i mimo Aš – sestavit konkrétní seznam možností, které v místě nabízíte  více pracovat se značkou „Aš“ – zaměřit se, aby přitahovala jak podnikatele, tak návštěvníky

9 Aš – příklad naplňování VIZE  využít silný patriotismus k nalákání střední vrstvy obyvatelstva zpět (příklady přitáhnou další)  promyslet a zavést systém školení a rekvalifikací s cílem vychovat v Aši kvalitní personál pro případné nové podnikatele  vytvořit podnikatelského ducha – pomoci při založení podnikaní, omezit administrativu, připravit (zprostředkovat) základní školení (právní, účetní, podnikatelské)  ve spolupráci s Policií ČR zvýšit bezpečnost v městě

10 Aš - shrnutí  mějte jednotící prvek  zapojte místní občany  držte se stanovené cesty  vymyslete motto shrnující vizi  využijte značku „Aš“ k propagaci AŠ NA ZAČÁTKU REPUBLIKY


Stáhnout ppt "Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko."

Podobné prezentace


Reklamy Google