Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1, STAVBA 01191, DÚR STARÝ LÍSKOVEC – BRNO JIH ZÁVOD BRNO.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1, STAVBA 01191, DÚR STARÝ LÍSKOVEC – BRNO JIH ZÁVOD BRNO."— Transkript prezentace:

1 ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1, STAVBA 01191, DÚR STARÝ LÍSKOVEC – BRNO JIH ZÁVOD BRNO

2 ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1 KÝVALKA - HOLUBICE Představené rozšíření dálnice D1 v úseku Kývalka – Holubice vychází ze zpracovaných dokumentací pro územní rozhodnutí z období let Žádná ze staveb nemá platné územní rozhodnutí a pro svou finanční náročnost nemá ani aktuálně schválený investiční záměr. Z hlediska souladu s územně plánovací dokumentací je nejdále stavba 01191, kde může být žádáno o územní rozhodnutí. Ostatní stavby jsou v řešení – změna územních plánů. Rozšíření dálnice D1 v úseku Kývalka – Holubice není zahrnuto do aktuální generální opravy D1 v úseku Mirošovice – Kývalka, a to i přes fakt, že daný úsek je jedním z nejzatíženějších částí dálniční sítě v České republice. Prioritní stavba v úseku MÚK Brno-západ až MÚK Brno-jih prošla dvoukolovou expertízou ŘSD se zlevněním o cca 2,5mld. V současnosti čeká na možnost zahrnout uvedené snížení stavebních nákladů do aktualizace dokumentace pro územní rozhodnutí a aktualizaci investičního záměru. Bez těchto kroků nelze počítat se zahájením další přípravy.

3 Celková situace D1 Kývalka – Holubice

4 STAVBA A 01171

5 STAVBA 01172

6 STAVBA 01191

7 STAVBA A 01313

8 STAVBA 01312

9 NÁKLADY (CÚ2010)

10 Stavba PRIORITNÍ ÚSEK Určení priority úseku: současné intenzity v jednotlivých úsecích - r. 2009: voz/24hod předpokládaná dlouhodobá absence jiných dopravních staveb v ČR (R55, JZT+JT...) součinnost s komunikačním systémem města Brna - dlouhodobá absence jižního sektoru VMO předpoklad růstu intenzit v úseku přes voz/24hod (což je nad rámec kapacity stávajícího stavu) nebezpečná napojení ve stávajících MÚK absence připojovacích pruhů průpletové úseky v hlavním dopravním prostoru dálnice časté a opakované kongesce dopravy na Brněnském úseku D1 mezi MÚK Brno západ a MÚK Brno jih Charakteristika návrhu: úprava dotčených MÚK, nejedná se o kompletní přestavbu křižovatek. minimalizace demolic stávajících mostních objektů, pokud jsou rozšiřitelné a z hlediska životnosti vyhovující minimalizace zásahů do okolí D1, jehož rozvoj dálnici D1 prakticky „pohltil“ šestipruhové uspořádání v mezikřižovatkových úsecích možnost rozdělení stavby na dva samostatně realizovatlené a financovatelné úseky A) MUK Brno jih - MÚK Brno Centrum B) MÚK Brno centrum - MÚK Brno Západ

11 Aktuální prioritou, by vzhledem k intenzitám dopravy, dopravně-inženýrským a dopravně- bezpečnostním problémům, k tvorbě protihlukových opatřeních na stranu města Brna měla být stavba zahrnující přestavbu MÚK Brno Centrum a MÚK Brno Jih včetně rozšíření od MÚK Brno Západ po MÚK Brno Jih na šestipruhové uspořádání. Návrh předpokládá úpravu stávajících křižovatek (dle dohod mezi MD ČR, MV ČR a Městem Brnem), která vychází z možnosti území a dopravních nároků, ne z úplné přestavby křižovatek nad rámec Územního plánu města Brna a finančních možností. Stavba PRIORITNÍ ÚSEK

12 Stavba 01191

13


Stáhnout ppt "ROZŠÍŘENÍ DÁLNICE D1, STAVBA 01191, DÚR STARÝ LÍSKOVEC – BRNO JIH ZÁVOD BRNO."

Podobné prezentace


Reklamy Google