Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta."— Transkript prezentace:

1 Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta

2 OBSAH  Situační analýza  Marketingové cíle  Plány pro plnění cílů  Časový plán a rozpočet  Kontrola a vyhodnocování

3 Analýza okolí  Velká konkurence jazykových škol  Praha: 180 / 76  Brno: 84 / 89  Ostrava: 23 / 63  Plzeň: 18 / 56  Hlavní konkurenti:  Caledoninan school  Tutor  Presto  Skřivánek

4 Konkurenční výhody  115 překládaných jazyků  Asie: 48 jazyků  Evropa: 38 jazyků  Afrika: 30 jazyků  Amerika: 7 jazyků  Austrálie a Oceánie: 3 jazyky  Výuka na kolejích  Skype výuka  Netradiční jazyky

5 Analýza zákazníků  Všichni kdo potřebují / budou potřebovat cizí jazyky  Segmentace zákazníků:  Studenti  Firmy, podnikatelé  Běžní zákazníci

6 Cíle  Zvýšení počtu účastníků akce Connect coffee  Celkové posílení značky Slůně

7 Plnění cílů Posílení značky  Soutěž / reklama v rádiu  Upozornění na množství jazyků  Být vidět – plakáty, letáky, …  Soutěž na facebooku

8 Soutěž / reklama v rádiu  Soutěž v rádiu  Dvoutýdenní soutěž  Hlavní cena: 2x jazykový pobyt pro dva 5x jazykový kurz  Reklama v rádiu  Regionální výklenek v celostátním rádiu Impuls  Čas vysílání: 9-12 hod  Doba vysílání:

9 Množství jazyků  Možnost využít nové slogany  „Kvalita i kvantita současně? Utopie? U nás realita…“  S námi se domluvíte všude.

10 Být vidět  Využití stávajících plakátů  Větší četnost plakátů

11 Soutěž na facebooku  Soutěž o 5 jazykových pobytů  Princip přidávání se do skupiny  Získávání nových kontaktů

12 Plnění cílů Zajistit vyšší účast na akci Coffee Connect  Rozesílání pozvánek přes Facebook  Odkaz na coffee connect na plakátech  Rozdávání pozvánek na coffee connect  Zákaznická karta (Slevový kupon)  Vyskakovací banner na stránkách Slůně.cz

13 Plakáty  Odkaz na Coffee connect na plakátech  Informace o datech konání akce

14 Návrh zákaznické karty  Zákaznická karta / slevový poukaz

15 Návrh pozvánky  Pozvánka

16 Vyskakovací banner

17 Časový plán  Zahájení soutěže na facebooku ihned  Rádiová reklama od 24. 5. 2010  Rozdávání pozvánek vždy v pondělí před středečním coffee connect  Rádiová soutěž od 21. 6. 2010  Rozmístění plakátů zároveň se spuštěním rádiové reklamy

18 Rozpočet 1 Rozpočet při realizaci všech námi navrhovaných aktivit (posílení značky + Coffee Connect) Plakáty formát A3 celkem4000 ks7.000,- nejlepší je začít v útlém věku1000 ks zapoj jazyk2000 ks rezervujte si místo včas500 ks jsou chvíle, kdy je pozdě500 ks Režijní náklady spojené s rozvozem 9.500,- benzín 1.500,- výdělky 8.000,- Zákaznická karta500 ks1.000,- Samolepky pro zákaznickou kartu2000 ks3.000,- Pozvánky - výroba formát DL25000 ks7.100,- Režijní náklady - výdělky brigádníků 8.000,- Soutěž facebook 42.500,- Soutěž a reklama v rádiu 300.000,- CELKEM 378.500,-

19 Rozpočet 2 Rozpočet při realizaci všech námi navrhovaných aktivit (posílení značky + Coffee Connect) Plakáty formát A3 celkem4000 ks7.000,- nejlepší je začít v útlém věku1000 ks zapoj jazyk2000 ks rezervujte si místo včas500 ks jsou chvíle, kdy je pozdě500 ks Režijní náklady spojené s rozvozem 9.500,- benzín 1.500,- výdělky 8.000,- Zákaznická karta500 ks1.000,- Samolepky pro zákaznickou kartu2000 ks3.000,- Pozvánky - výroba formát DL25000 ks7.100,- Režijní náklady - výdělky brigádníků 8.000,- Soutěž facebook 42.500,- CELKEM 78.500,-

20 Metody hodnocení  Počet účastníků na akcích coffee connect  Rostoucí zájem o služby jazykové školy  Celkové zvýšení povědomí o jazykové škole

21 Díky za pozornost


Stáhnout ppt "Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta."

Podobné prezentace


Reklamy Google