Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok - 32 039, přímo v CR asi 17 000 Z každých.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok - 32 039, přímo v CR asi 17 000 Z každých."— Transkript prezentace:

1

2 Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok , přímo v CR asi Z každých 100 Kč utracených v rámci cestovního ruchu realizovaného v JMK je do veřejného sektoru odvedeno 42,10 Kč (horní mez) Průměrný roční přínos z domácího CR pro veřejný sektor (horní mez) 5,36 mld. Kč (57,2%) Celkový průměrný roční přínos pro veřejný sektor (horní mez) 9,37 mld. Kč Průměrný roční zisk soukromých společností (horní mez) 3,7 mld. Kč

3 Hromadná ubytovací zařízení v letech zdroj ČSÚ Nárůst: 7,2% hostů, 7,8% přenocování Vývoj návštěvnosti Rok / Měsíc Jihomoravský kraj Počet hostů nerezidentirezidenti Počet přenocování nerezidentirezidenti

4 Př í jezdový cestovn í ruch na Jižn í Moravě Zdroj: CCRJM dle ú dajů ČSÚ Polsko Polsko Polsko Polsko Polsko Slovensko Slovensko Slovensko Slovensko Slovensko Německo Německo Německo Německo Německo Rakousko Rakousko Rusko Rusko Rusko Itálie Rusko Rakousko Rakousko Rakousko Litva Itálie Itálie Itálie Itálie Rusko Litva Spojené království Litva Jižní Korea Spojené Království Spojené Království Nizozemsko Spojené Království Litva Nizozemsko Jižní Korea Spojené státy Nizozemsko Spojené Království Maďarsko Nizozemsko Francie USA Francie 8 921

5 Projekty v realizaci Projekty v udržitelnosti Počet zaměstnanců Vývoj činnosti CCRJM

6 Zahraniční veletrhy Ferienmesse Vídeň (Mikulov, Valtické podzemí) Ferienmesse Linz Mnichov F.RE.E. Berlín ITB BIKEfestival Vídeň RDA Kolín nad Rýnem

7 Domácí veletrhy Veletrhu Dovolená a Region Ostrava v termínu se zúčastní v rámci stánku JIŽNÍ MORAVA: LÁZNĚ HODONÍN, LÁZNĚ LEDNICE 3. SLOVÁCKO 4. MIKULOVSKO 5. ZNOJEMSKO 6. VELKÉ PAVLOVICE 7. HOTEL ***+ STRÁŽNICE 8. ZÁMEK SLAVKOV 9. CCRJM Ochutnávka vína Veletrhu Infotour a cykloturistika Hradec Králové v termínu se zúčastní v rámci stánku JIŽNÍ MORAVA: 1. LÁZNĚ HODONÍN, LÁZNĚ LEDNICE 2. SLOVÁCKO 3. MIKULOVSKO 4. CCRJM 5. ochutnávka vína Finanční spoluúčast 1 pult 8000,-Kč

8 Připravujeme Trenčín Veletrh Trenčín se uskuteční v termínu 16. – V rámci expozice jižní Moravy se zúčastní: 1. Centrála cestovního ruchu – jižní Morava 2. Slovácko 3. Lázně Hodonín, Lázně Lednice 4. Hotel Sladovna Černá Hora 5. Zámek Slavkov 6. Znojmo 7. ochutnávka vína vína Finanční spoluúčast 1 pult 6 050,-Kč (včetně DPH)

9 Polsko a Pobaltí (CzT - I.Bílková) Nabízí distribuci materiálů, na veletrhy nepřesvědčuje Důraz na: akce, příběhy, tajemno, sport (cyklo, pěší), gastronomie, voda Rozhodují se okamžitě, neplánují Nejlépe balíček atraktivit v regionu s mapou a označenými dojezdovými vzdálenostmi, vypíchnout česká NEJ a typické české prvky Nabídky pro období svátků a prázdnin! – svatořečení Jana Pavla II. – dodat nabídky Litva a Lotyšsko Hvězdicovité výlety, nabídky do okolí

10 Polsko Podmínkou dodaných informací – POLŠTINA Nikdy nekombinovat Polština + Ruština Nabízet slevu, bonus, speciální nabídku Do balíčku zařadit tanec, zpěvy, zážitek Zatraktivnění hotelu – balíček, bonus, sleva na jídlo, nějaká pozornost V Polsku málo lázní – lázeňské, zdravotní, dětské léčení, zkrášlovací … Zájem o minipivovary, zájem o vše mimořádné! Nutno BALÍČKY, ne jen témata! Dodat kvalitní restaurace s regionální kuchyní, kapacitou pro autobus!

11 Slovensko (N. Gill) Zájem o poznávací cesty (např. Brno – Kostnice), hl. individuálně NE medicínské nabídky, ale zdravý životní styl, relax, aktivní pobyt, příroda říjen – listopad 2014 Bratislava – Kuchyně – možnost pro prezentace regionů, soutěž vaření, prodej regionálních produktů.

12  Využíváme tradice vinařství a vinařské architektury Otevřené sklepy vyprávějí příběhy 4 výstavy ve vybraných sklepních uličkách (Nový Šaldorf, Pavlov, Bořetice, Prušánky) Mediální kampaň, propagační materiály, metodické materiály pro průvodce, školení průvodců Piknik v Brně

13  Připomínáme bohatou historii regionu Budujeme značku Liechtensteinové na jižní Moravě Výstavy, tiskoviny mapa zapojených míst, hra pro děti, probíhají přednášky, mediální kampaň. Informace na Výstavy: Slavkov Moravský Krumlov Brno KrÚ JMK Stálé expozice: Valtice Mikulov

14 Putujeme Velkou Moravou Turistický program po místech Velké Moravy – jižní a východní Morava a obec Kopčany (Trnavský kraj) Studie a propagační materiály, workshop pro partnery Cílová skupina rodiče s dětmi a školní skupiny

15 Podpořen z Fondu malých projektů Rakousko – ČR, realizace Cíl: napojení na trasu Svatojakubské cesty v oblasti Weinviertel a připojení k celoevropské síti těchto tras Projekt , zaměřen na propagaci stezky, na komunikaci s partnery v obcích ležících na stezce a motivace k nabídce služeb: Brno, Rajhrad, Vojkovice, Židlochovice, Nosislav, Velké Němčice, Uherčice, Popice, Strachotín, Dolní Věstonice, Klentnice, Mikulov  Navázali jsme na evropskou síť svatojakubských cest Svatojakubská cesta na jižní Moravě

16  Budujeme mezinárodní kulturní stezku mezi Brnem a Vídní Po stopách moderny Partneři projektu: MAK Wien, Europaforum Moravská galerie v Brně, Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava Cíl projektu: Vznik a propagace mezinárodní kulturní stezky mezi Brnem a Vídní, místa, která připomenou bohatou kulturní historii regionu a několik významných osobností, jež zde v první polovině 20.století žily a tvořily: Josef Hoffmann, Dušan Jurkovič, Leoš Janáček, Alfons Mucha, Ludwig Mies van der Rohe Jedna z aktivit: -mobilní aplikace

17  Využíváme nové technologie  Mobilní aplikace Po stopách Moderny Po stopách Moderny

18  Mobilní aplikace

19  Jak mobilní aplikaci stáhnout AndroidiOS - Apple

20  Jak mobilní aplikaci stáhnout Android – obchod PlayiOS – Apple – App Store Po stopách moderny Katalog MICE Po stopách moderny Katalog MICE

21  Jak mobilní aplikaci stáhnout Publikační portál South Moravia Krok 1. Krok 2.Krok 3.

22 Regionální rezervační systém –

23

24 Destinace Znovuzrozený projekt – turistický atrakce vzkříšená z popela Baťův kanál 2. Cítit se jako domaCafe Fara Klentnice 3. Zážitek na 1000% pro celou rodinuAqualand Moravia Hvězdárna a planetárium Brno Znojemské podzemí Sloupsko-šošůvské jeskyně 4. Nejvyhledávanější turistická destinace – nejmagičtější místo Lednicko-valtický areál Moravský kras 5. Trendy destinaceSklepní uličky Moravské vinařské stezky

25 Děkuji Vám za pozornost


Stáhnout ppt "Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok - 32 039, přímo v CR asi 17 000 Z každých."

Podobné prezentace


Reklamy Google