Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok - 32 039, přímo v CR asi 17 000 Z každých.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok - 32 039, přímo v CR asi 17 000 Z každých."— Transkript prezentace:

1 www.ccrjm.cz

2 Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok - 32 039, přímo v CR asi 17 000 Z každých 100 Kč utracených v rámci cestovního ruchu realizovaného v JMK je do veřejného sektoru odvedeno 42,10 Kč (horní mez) Průměrný roční přínos z domácího CR pro veřejný sektor (horní mez) 5,36 mld. Kč (57,2%) Celkový průměrný roční přínos pro veřejný sektor 2008-2010 (horní mez) 9,37 mld. Kč Průměrný roční zisk soukromých společností (horní mez) 3,7 mld. Kč

3 Hromadná ubytovací zařízení v letech 2000-2013 zdroj ČSÚ Nárůst: 7,2% hostů, 7,8% přenocování Vývoj návštěvnosti Rok / Měsíc Jihomoravský kraj Počet hostů nerezidentirezidenti Počet přenocování nerezidentirezidenti 2000 910 762320 263590 4993 283 763763 8922 519 871 2001 901 582305 650595 9322 331 235623 4981 707 737 2002 817 457315 548501 9092 040 491656 8591 383 632 2003 1 050 316331 327718 9892 475 173648 8771 826 296 2004 1 022 646346 324676 3222 239 461654 8211 584 640 2005 1 056 307367 439688 8682 321 628680 5031 641 125 2006 1 069 258397 239672 0192 342 743759 5701 583 173 2007 1 178 114432 318745 7962 353 525783 5021 570 023 2008 1 185 770451 388734 3822 299 763778 5651 521 198 2009 1 041 492348 076693 4162 063 247591 9321 471 315 2010 1 042 070379 674662 3962 034 734641 3801 393 354 2011 1 115 349422 774692 5752 186 165712 3131 473 852 2012 1 107 312405 521701 7912 174 688708 6851 466 003 2013 1 178 724438 492740 2322 318 768768 3591 550 409

4 Př í jezdový cestovn í ruch na Jižn í Moravě Zdroj: CCRJM dle ú dajů ČSÚ 20092010201120122013 1.Polsko 69 099 1. Polsko 73 649 1. Polsko 83 752 1. Polsko 77 803 1. Polsko 88 729 2. Slovensko 49 108 2. Slovensko 49 905 2. Slovensko 53 853 2. Slovensko 53 996 2. Slovensko 58 422 3. Německo 43 085 3. Německo 43 488 3. Německo 46 033 3. Německo 45 320 3. Německo 47 622 4. Rakousko 20 904 4. Rakousko 23 091 4. Rusko 31 076 4. Rusko 30 648 4. Rusko 31 927 5. Itálie 17 260 5. Rusko 21 497 5. Rakousko 23 652 5. Rakousko 23 816 5. Rakousko 25 775 6. Litva 16 348 6. Itálie 18 386 6. Itálie 19 505 6. Itálie 17 030 6. Itálie 18 639 7. Rusko 14 714 7. Litva 15 209 7. Spojené království 12 088 7. Litva 12 857 7. Jižní Korea 14 567 8. Spojené Království 11 607 8. Spojené Království 12 079 8. Nizozemsko 10 972 8. Spojené Království 12 857 8. Litva 14 229 9. Nizozemsko 8 819 9. Jižní Korea 11 997 9. Spojené státy 8 845 9. Nizozemsko 9 542 9. Spojené Království 12 847 10. Maďarsko 8 339 10. Nizozemsko 9 432 10. Francie 8 294 10. USA 9 359 10. Francie 8 921

5 200620072008200920102011201220132014 Projekty v realizaci0066811 128 Projekty v udržitelnosti00014781015 Počet zaměstnanců335577777 Vývoj činnosti CCRJM 2006 - 2013

6 Zahraniční veletrhy Ferienmesse Vídeň (Mikulov, Valtické podzemí) Ferienmesse Linz Mnichov F.RE.E. Berlín ITB BIKEfestival Vídeň RDA Kolín nad Rýnem

7 Domácí veletrhy Veletrhu Dovolená a Region Ostrava v termínu 7. - 9.3.2014 se zúčastní v rámci stánku JIŽNÍ MORAVA: 1. 2. LÁZNĚ HODONÍN, LÁZNĚ LEDNICE 3. SLOVÁCKO 4. MIKULOVSKO 5. ZNOJEMSKO 6. VELKÉ PAVLOVICE 7. HOTEL ***+ STRÁŽNICE 8. ZÁMEK SLAVKOV 9. CCRJM Ochutnávka vína Veletrhu Infotour a cykloturistika Hradec Králové v termínu 14. - 15.3.2014 se zúčastní v rámci stánku JIŽNÍ MORAVA: 1. LÁZNĚ HODONÍN, LÁZNĚ LEDNICE 2. SLOVÁCKO 3. MIKULOVSKO 4. CCRJM 5. ochutnávka vína Finanční spoluúčast 1 pult 8000,-Kč

8 Připravujeme Trenčín Veletrh Trenčín se uskuteční v termínu 16. – 18.5. 2014. V rámci expozice jižní Moravy se zúčastní: 1. Centrála cestovního ruchu – jižní Morava 2. Slovácko 3. Lázně Hodonín, Lázně Lednice 4. Hotel Sladovna Černá Hora 5. Zámek Slavkov 6. Znojmo 7. ochutnávka vína vína Finanční spoluúčast 1 pult 6 050,-Kč (včetně DPH)

9 Polsko a Pobaltí (CzT - I.Bílková) Nabízí distribuci materiálů, na veletrhy nepřesvědčuje Důraz na: akce, příběhy, tajemno, sport (cyklo, pěší), gastronomie, voda Rozhodují se okamžitě, neplánují Nejlépe balíček atraktivit v regionu s mapou a označenými dojezdovými vzdálenostmi, vypíchnout česká NEJ a typické české prvky Nabídky pro období svátků a prázdnin! 24. 4. 2014 – svatořečení Jana Pavla II. – dodat nabídky Litva a Lotyšsko Hvězdicovité výlety, nabídky do okolí

10 Polsko Podmínkou dodaných informací – POLŠTINA Nikdy nekombinovat Polština + Ruština Nabízet slevu, bonus, speciální nabídku Do balíčku zařadit tanec, zpěvy, zážitek Zatraktivnění hotelu – balíček, bonus, sleva na jídlo, nějaká pozornost V Polsku málo lázní – lázeňské, zdravotní, dětské léčení, zkrášlovací … Zájem o minipivovary, zájem o vše mimořádné! Nutno BALÍČKY, ne jen témata! Dodat kvalitní restaurace s regionální kuchyní, kapacitou pro autobus!

11 Slovensko (N. Gill) Zájem o poznávací cesty (např. Brno – Kostnice), hl. individuálně NE medicínské nabídky, ale zdravý životní styl, relax, aktivní pobyt, příroda říjen – listopad 2014 Bratislava – Kuchyně – možnost pro prezentace regionů, soutěž vaření, prodej regionálních produktů.

12  Využíváme tradice vinařství a vinařské architektury Otevřené sklepy vyprávějí příběhy 4 výstavy ve vybraných sklepních uličkách (Nový Šaldorf, Pavlov, Bořetice, Prušánky) Mediální kampaň, propagační materiály, metodické materiály pro průvodce, školení průvodců Piknik v Brně 27.-28. 6. 2014 www.sklepni-ulicky.cz

13  Připomínáme bohatou historii regionu Budujeme značku Liechtensteinové na jižní Moravě Výstavy, tiskoviny mapa zapojených míst, hra pro děti, probíhají přednášky, mediální kampaň. Informace na www.liechtenteinove.czwww.liechtenteinove.cz Výstavy: Slavkov Moravský Krumlov Brno KrÚ JMK Stálé expozice: Valtice Mikulov

14 Putujeme Velkou Moravou Turistický program po místech Velké Moravy – jižní a východní Morava a obec Kopčany (Trnavský kraj) Studie a propagační materiály, workshop pro partnery Cílová skupina rodiče s dětmi a školní skupiny

15 Podpořen z Fondu malých projektů Rakousko – ČR, realizace 2010 - 2011 Cíl: napojení na trasu Svatojakubské cesty v oblasti Weinviertel a připojení k celoevropské síti těchto tras Projekt 2013-2014, zaměřen na propagaci stezky, na komunikaci s partnery v obcích ležících na stezce a motivace k nabídce služeb: Brno, Rajhrad, Vojkovice, Židlochovice, Nosislav, Velké Němčice, Uherčice, Popice, Strachotín, Dolní Věstonice, Klentnice, Mikulov www.jakubskacesta.cz  Navázali jsme na evropskou síť svatojakubských cest Svatojakubská cesta na jižní Moravě

16  Budujeme mezinárodní kulturní stezku mezi Brnem a Vídní Po stopách moderny Partneři projektu: MAK Wien, Europaforum Moravská galerie v Brně, Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava Cíl projektu: Vznik a propagace mezinárodní kulturní stezky mezi Brnem a Vídní, místa, která připomenou bohatou kulturní historii regionu a několik významných osobností, jež zde v první polovině 20.století žily a tvořily: Josef Hoffmann, Dušan Jurkovič, Leoš Janáček, Alfons Mucha, Ludwig Mies van der Rohe Jedna z aktivit: -mobilní aplikace

17  Využíváme nové technologie  Mobilní aplikace Po stopách Moderny Po stopách Moderny

18  Mobilní aplikace

19  Jak mobilní aplikaci stáhnout AndroidiOS - Apple

20  Jak mobilní aplikaci stáhnout Android – obchod PlayiOS – Apple – App Store Po stopách moderny Katalog MICE Po stopách moderny Katalog MICE

21  Jak mobilní aplikaci stáhnout Publikační portál South Moravia Krok 1. Krok 2.Krok 3.

22 Regionální rezervační systém – www.jizni-morava.info

23

24 Destinace 2013 1. Znovuzrozený projekt – turistický atrakce vzkříšená z popela Baťův kanál 2. Cítit se jako domaCafe Fara Klentnice 3. Zážitek na 1000% pro celou rodinuAqualand Moravia Hvězdárna a planetárium Brno Znojemské podzemí Sloupsko-šošůvské jeskyně 4. Nejvyhledávanější turistická destinace – nejmagičtější místo Lednicko-valtický areál Moravský kras 5. Trendy destinaceSklepní uličky Moravské vinařské stezky

25 Děkuji Vám za pozornost www.ccrjm.cz info@ccrjm.cz


Stáhnout ppt "Turistický průmysl Celkový počet plných pracovních úvazků na základě realizace CR v JMK za rok - 32 039, přímo v CR asi 17 000 Z každých."

Podobné prezentace


Reklamy Google