Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ) Zastupitelstvo Města Vrbno pod Pradědem 15.3. 2012 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ) Zastupitelstvo Města Vrbno pod Pradědem 15.3. 2012 1."— Transkript prezentace:

1 Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ) Zastupitelstvo Města Vrbno pod Pradědem

2 2 Marketingová strategie turistické oblasti Jeseníky- východ Cíle marketingové strategie  Zajistit dlouhodobě udržitelný rozvoj cestovního ruchu, zaměřeného na venkov, jeho poznávání a aktivní dovolenou.  Zajistit celkový růst počtu turistů do roku 2015 o 10% tj. v Jeseníky východ o cca turistů.  Celkový růst počtu turistů představuje částku cca 110 mil. Kč v Jeseníky- východ.

3 3 Prováděcí dokument pro Akční plán „Know how“ pro realizaci aktivit Akčního plánu  Vazba na marketingovou strategii.  Způsob realizace aktivit Akčního plánu.  Harmonogram realizace aktivit Akčního plánu.  Monitoring a měření dopadů realizace aktivit. Příklady „know how“:  Garance kvality = certifikace služeb  Podpora prodeje pobytů = slevový voucher Euroregionu Praděd

4 4 Akční plán II. (04/2012 – 04/2013) Aktivity Akčního plánu II.  Vzdělávání pracovníků IC.  Vytvoření databáze místních originálních výrobků.  Školení provozovatelů atraktivit.  Profesionalizace SDM.  Školení provozovatelů ubytovacích zařízení.  Kampaň Neobjevené Jeseníky.  Mimosezonní produktová nabídka.  Famtripy/presstripy pro média a distribuční společnosti.  Tématické souhrné tiskoviny.  Tvorba spotů.  Konzultace pro poskytovatele služeb.  Účast na veletrzích CR.  Certifikace místních originálních výrobků.  Organizace fóra CR.  Workshopy pracovních skupin (produktová nabídka).  Výroba suvenýrů.  Aktualizace informačně-propagačních tiskovin.  Rozvoj portálu

5 5 Akční plán I. (07/2011 – 03/2012) Slevový voucher Euroregionu Praděd  Přehled o počtu prodaných „balíčků“.  Zvýšení návštěvnosti zařízení provozovaných partnerskými městy a jimi zřízenými organizacemi.

6 6 DĚKUJI ZA POZORNOST Euroregion Praděd Nové doby Vrbno pod Pradědem Kontakty: y: Tel.: Tel.:


Stáhnout ppt "Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ) Zastupitelstvo Města Vrbno pod Pradědem 15.3. 2012 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google