Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava, 13. 10. 2011.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava, 13. 10. 2011."— Transkript prezentace:

1 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava, Vysočina Tourism, příspěvková organizace

2 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace  příspěvková organizace kraje Vysočina  od (dříve KrÚ kraje Vysočina – ORR, odd. cestovního ruchu)  personální obsazení:  5 stálých zaměstnanců  2 DPČ (účetní, projektový manažer)  + další externisté (právník, projektový manažer, spolupracovníci na DPP)  rozpočet:  pro r. 2011: 4,362 mil. Kč (provozní dotace: 4, 190 mil. Kč)

3 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Mapa turistických regionů (17) a turistických oblastí (40)

4 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Základní informace  Rozloha: 6796 km 2  Počet obyvatel:  Počet obcí: 704 Cestovní ruch  45 TIC  3 památky UNESCO  3000 km pěších tras  2500 km cykloturistických tras  850 km hipotras  200 km udržovaných lyžařských běžeckých stop  37 naučných stezek  30 zimních sjezdových areálů  20 přístupných hradů a zámků  7 rozhleden  5 lanových center  2 kláštery .....

5 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Hlavní činnosti  koordinace spolupráce subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru (do budoucna by měla tato role ještě posílit)  příprava turistických produktů, prezentace nabídek + koordinace činností  koordinace činnosti TIC  správa webového turistického portálu  poradenství pro subjekty v CR  spolupráce s CzechTourism, s podnikateli, profesními a dalšími organizacemi v CR, se zřizovatelem  vyhodnocování statistických dat, aktualizace databází CR  řízení vlastních projektů

6 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Projekty organizace  OP EÚS AT-CZ  Mezinárodní aktivace turistických trhů v České republice a Rakousku pro regiony Vysočina, Jižní Morava a Dolní Rakousko - NEWMARKETS  ROP JV  2.2 – Marketing turistické nabídky kraje Vysočina  2.1 – Vybudování sítě hipotras  2.2 – Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  2.2 – Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 (pozn. půjčky na financování projektů od zřizovatele: 28 mil. Kč) + nefinanční partnerství u dalších projektů (IOP, OPVK, ROP)

7 Vysočina Tourism, příspěvková organizace NEWMARKETS  OP EÚS Rakousko – ČR  Partneři projektu:  LP – Niederösterreich Werbung GmbH  PP – CCR JM  PP – Vysočina Tourism  celk. náklady projektu: 2 mil. EUR (50 mil. Kč)  náklady Vysočina Tourism: EUR (2 mil. Kč)  čas. harmonogram: 2009 – 2011  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  propagační materiály, prezentace na veletrzích, v ČC ve Vídni  databáze kontaktů (CK + Media v Dolním Rakousku)  fam/presstripy, inzerce  zkvalitnění tur. portálu – Čj-Nj hra: „Poznej Vysočinu“

8 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 10 mil. Kč  čas. harmonogram: 2009 – 2011  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  propagační materiály  prezentace na tuzemských a zahraničních veletrzích  mapový portál (plánovač tras)  virtuální prohlídky a výstava panoramatických fotek (40 vybraných objektů či lokalit v kraji Vysočina)

9 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vybudování sítě hipotras  ROP JV – 2.1  celk. náklady projektu: 2,8 mil. Kč  čas. harmonogram: 2010 – 2011  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  vyznačení hipotras v terénu – v Kraji Vysočina (864,5 km)  certifikace jezdeckých stanic (150)  motivačně informační seminář pro majitele koňských stanic  propagace na veletrhu CR Kůň v Lysé n/L  inzerce v tisku

10 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 7,525 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2013  Plánované hlavní výstupy:  propagační materiály (Sety – průvodce s mapou: pěší, cyklo, běžky; DVD – nové + staré materiály; Unesco; infomapa – Cesty piva, Outdoor; Zimní a letní turistické noviny; pexesa; pohlednice; Katalog turistických produktů  zatraktivnění webu, redesign – grafika, úprava dat, nové moduly, …  semináře, diskusní fóra (produkty CR, setkání s TIC)  kostýmové prohlídky (zámky, hrady), internetová mediální kampaň

11 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 5,205 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2013  Plánované hlavní výstupy:  veletrhy cestovního ruchu (18 ->12)  regionální prezentace  pořízení malého prezentačního stánku

12 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech  Mediální kampaň turistického regionu Vysočina  předkladatel projektu: kraj Vysočina  ROP JV – 2.2  celk. náklady: 10 mil. Kč  čas. harmonogram: 2010 – 2012  Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu  předkladatel projektu: Institut pro trénink pohostinnosti  OPVK, globální grant 3.2  celk. náklady: 2,98 mil. Kč  čas. harmonogram:

13 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech  Významné turistické akce a cíle východní části České republiky  předkladatel projektu: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy  IOP  celk. náklady: 10 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2012

14 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Spolupráce s TIC  partnerská role, koordinační  pravidelná setkání – vzájemné předávání zkušeností  naplňování turistického portálu Vysočiny – databáze akcí, databáze ubytování  sběr podkladů pro publikace  některé k dispozici i pro TIC (problém – omezené množství)  spolupráce při organizaci akcí – např. fam/press tripy  finanční podpora ze strany Kraje Vysočina – VT podporuje

15 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Další aktivity  spolupráce se školami  prezentace na školách cestovního ruchu (hotelové školy na Vysočině)  opomentury bakalářských a absolventských prací  přednášková činnost  předávání zkušeností  organizace cyklistického putování „Křížem krážem Vysočinou na kole“ – v r proběhne již 5. ročník  připomínkování koncepčních materiálů, programů podpory (regionální, ale i národní úroveň)  členství v AOCR  ……….

16 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Děkuji za pozornost! Tomáš Čihák Vysočina Tourism, příspěvková organizace Věžní 26, Jihlava tel.:


Stáhnout ppt "Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava, 13. 10. 2011."

Podobné prezentace


Reklamy Google