Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu."— Transkript prezentace:

1 ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu

2 2 Vize a poslání agentury CzechTrade CzechTrade působí od 1. května 1997 jako vládní proexportní organizace Ministerstva průmyslu a obchodu Č R. VIZE: Být první volbou českých firem při jejich pronikání a rozvoji na mezinárodních trzích POSLÁNÍ: Profesionálními službami přispívat k růstu exportu našich klientů

3 3 Strategické cíle CzechTrade  Vysoká přidaná hodnota  Rozvoj služeb  Klientská agentura  Kvalitní síť pro export

4 4 Vysoká přidaná hodnota Základní indikátor: počet úspěšných případů vývozu a výše exportu klientů realizovaných využitím služeb CzechTrade Inspirace nejlepšími zkušenostmi „Trade Promotion Organisations“ Každoroční průzkum přidané hodnoty služeb ve spolupráci se Zelenou linkou pro Export

5 5 Služby na podporu exportu  EXPORTNÍ PŘÍLEŽITOSTI  Databáze zahraničních poptávek, projektů a tendrů s možností kriteriálního vyhledávání.   DOTAZNÍK EXPORTNÍ PŘIPRAVENOSTI  Test exportní konkurenceschopnosti on-line identifikuje silné i slabé stránky exportující firmy.   EXPORTNÍ KLUB  Přes 150 členů, platforma pro setkávání, výměnu zkušeností a strategickou spolupráci. 

6 6 Služby na podporu exportu  BUSINESSINFO.CZ  Unikátní zdroj ověřených informací pro podnikatele a exportéry   EXPORTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A KONTAKTNÍ AKCE  Semináře, exportní veletrhy  CZECHTRADE DENNĚ  Aktuální novinky z nabídky CzechTrade  https://denne.czechtrade.cz https://denne.czechtrade.cz

7 7 Služby na podporu exportu  DOTAČNÍ PROGRAMY  Program Marketing (OPPI) – spolufinancování marketingových aktivit na podporu exportu získávání marketingových informací a tvorba studií souvisejících se vstupem na zahraniční trhy b) tvorba cizojazyčných propagačních materiálů (včetně elektronických) prezentace na veletrzích v zahraničí  Program Aliance – podpora vývozních aliancí větší konkurenceschopnost vyšší pravděpodobnost úspěchu

8 8 Služby na podporu exportu SLUŽBY ZAHRANIČNÍCH KANCELÁŘÍ Analýza oborových příležitostí, konkurence, regulačních a technických předpisů; Identifikace distribučních kanálů; Analýza možností vstupu na trh, doporučení pro zpracování marketingové strategie a nabídky. Oborové a katalogové prezentace v zahraničí; Identifikace zákazníků a ověření jejich zájmu; Sjednání a příprava obchodních schůzek; Asistence při obchodním jednání/účasti na veletrhu; Management vztahů se zákazníky. Asistence při zakládání zahraničního zastoupení; Asistence při rozšíření výroby do zahraničí; Podpora při organizaci firemních prezentací.

9 9

10 10 Kvalitní síť pro export V souladu s Exportní strategií ČR bude rozšířena kapacita sítě zahraničních kanceláří. Cílovým stavem je 42 zahraničních kanceláří v roce Tři kritéria zakládání/existence zahraničních kanceláří: otvírání nových kanceláří na rozvíjejících se trzích v souladu s Exportní strategií; poptávka českých firem po službách kanceláře v daném teritoriu; využití disponibilního času zahraniční kanceláře.

11 11 Zahraniční kanceláře Belgie (Brusel) Brazílie (Sao Paolo) Bulharsko (Sofia) Čína (Šanghaj, Cheng Do) Dánsko (Kodaň) Egypt (Káhira) Francie (Paříž) Chorvatsko (Záhřeb) Indie (Bombaj) Irsko (Dublin) Itálie (Milán) Kanada (Toronto) Litva (Vilnius) Lotyšsko (Riga) Maďarsko (Budapešť) Mexiko (Mexiko City) Německo (Kolín n. R.) Nizozemsko (Rotterdam) Polsko (Varšava) Rakousko (Vídeň) SAE (Dubaj) Rumunsko (Bukurešť) Rusko (Jekatěrinburk) Rusko (Moskva) Rusko (Petrohrad) Srbsko (Bělehrad) Španělsko (Madrid) Švédsko (Stockholm) Turecko (Istanbul) Ukrajina (Kyjev) USA (Chicago) Velká Británie (Londýn)  2007 – Saúdská Arábie, Rusko, Vietnam, Indie

12 12 Regionální zastoupení  Síť Regionálních exportních míst ve spolupráci s HK ČR  Brno  České Budějovice  Děčín  Hradec Králové Jihlava  Kladno  Liberec  Ostrava  Pardubice  Praha  Plzeň  Přerov  Sokolov  Šumperk  Ústí nad Labem  Zlín

13 13

14 14

15 15 Certifikát kvality CzechTrade je držitelem certifikátu kvality řízení podle ISO 9001:2000 certifikát je signálem pro klienty, že agentura kvalitně a efektivně řídí své služby závazek k neustálému zvyšování přidané hodnoty pro české exportéry

16 16 Ocenění činnosti agentury CzechTrade se v roce 2005 umístil na 17. místě v hodnocení firemních webových stránek v rámci soutěže WebTop100. CzechTrade se v letech 2004 a 2005 zařadil mezi 100 nejobdivovanějších firem ČR.

17 17 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade Dittrichova 21, Praha 28 tel.: , fax:


Stáhnout ppt "ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu."

Podobné prezentace


Reklamy Google