Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…"— Transkript prezentace:

1 Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…

2 Jaká byla návštěvnost ZK a moravských krajů v roce 2013? DOBRÁ!!

3 Jaká byla návštěvnost Zlínského kraje v roce 2013 – Počet hostů? do kraje přijelo přes 500 tisíc hostů tj. nejvíc od roku 2007 a růst okolo 6% z toho zahraničních hostů přes 80 tisíc tj. nejvíc od roku 2002 a růst okolo 20% domácích hostů přijelo přes 430 tisíc tj. nejvíc od roku 2006 a růst okolo 4%

4 hosté v kraji strávili více jak tisíc nocí tj. cca zachovaná úroveň roku 2012, ale hostů přijelo více a tzn. mírné zkracování doby pobytu u zahraničních to bylo přes 200 tisíc nocí tj. o 10% víc oproti roku 2002 u domácích to bylo přes tisíc nocí tj. o 2% méně oproti roku 2002 domácí hosté strávili v ø 3,0 noci, zahraniční ø 2,5 Jaká byla návštěvnost ZK v roce 2013? Počet přenocování

5 Návštěvnost CELKEM 2013 Návštěvnost kraje CELKEM Počet hostů 1-3.Q.2013/1-3.Q.2012 Růst /pokles v % celkem Česká republika1,10 Olomoucký kraj7,50 Zlínský kraj5,90 Kraj Vysočina3,70 Jihočeský kraj3,20 Liberecký kraj3,20 Jihomoravský kraj2,90 Královéhradecký kraj2,20 Ústecký kraj1,90 Pardubický kraj1,00 Hlavní město Praha0,70 Moravskoslezský kraj0,30 Karlovarský kraj-2,00 Středočeský kraj-4,30 Plzeňský kraj-6, → →

6 Návštěvnost CELKEM 2013 → ZK +5,9% 3.Q ZK +7,8% CZ +1,1%

7 Návštěvnost kraje CIZINCI Počet hostů 1-3.Q.2013/1-3.Q.2012 Růst /poklesy v % cizinci Česká republika1,5 1 Zlínský kraj22,4 2 Pardubický kraj20,8 3 Liberecký kraj11,0 4 Olomoucký kraj7,1 5 Vysočina7,1 6 Jihomoravský kraj5,9 7 Jihočeský kraj5,1 8 Královéhradecký kraj4,8 9 Ústecký kraj4,6 10 Karlovarský kraj 3,3 11 Moravskoslezský kraj 3,0 12 Středočeský kraj 1,0 13 Hlavní město Praha -0,2 14 Plzeňský kraj -10,9 Návštěvnost CIZINCI 2013 → →

8 Návštěvnost CIZINCI 2013 → ZK +22,4% 3.Q ZK +27,7% CZ +1,5%

9 Kde hledat příčiny úspěchu zlínského kraje v posledních letech? výtečná práce na poli budování nové infrastruktury (Baťův kanál, cyklostezky, doplňkové služby v oblasti lázeňství a wellness + nové cíle a atraktivity – rozhledny, betlem, Živá voda, muzea ) → → veřejná soukromá +

10 Kde hledat příčiny úspěchu zlínského kraje v posledních letech? výtečná práce při budování kulturních stezek a s tím spojené budování značky, image Zlínský kraj - Východní Morava → Cyrilometodějské poutní stezky na domácím trhu i především trzích zahraničních →

11 Kde hledat příčiny úspěchu Zlínského kraje v posledních letech? výtečná práce na poli organizace řízení destinace a marketingu (PR, kampaně, weby, veletrhy, prezentace, roadshow, ocenění……Projekty: ROP, IOP, přeshraniční,…) Zlínský kraj CCR VM Východní Morava → nabídkakomunikace +

12 výtečná práce na poli partnerství: SPOLEČNÉ vydávání tiskových materiálů SPOLEČNÁ prezentace na českém trhu SPOLEČNÝ marketing na zahraničních trzích Kde hledat příčiny úspěchu moravských krajů? +

13 Příklad úspěšného projektu moravských krajů Projekt z IOP Lídr projektu: ZK - CCR VM Společná nabídka: 6 moravských krajů Působnost: Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko, Itálie Cílové skupiny: c estovní kanceláře (CK), touroperátoři (TO, IA), Spolky a farnosti i individuální návštěvníci Termín kampaně: sezona 2012 (2013) Ve spolupráci s zastoupeními CzT ČESKO jak ho neznáte. Poznejte Moravu! →

14 Tvorba strategie a nových produktů Komunikační kampaň: distribuce k cílovým skupinám CK, spolky a farnosti vklady do medií PR články, konkrétní programy newslettery „Český Festival chutí a zážitků“ vč. tiskové konference on-line reklama, internet webové stránky fam a press tripy, TZ min. jede na CK, která začlenila nabídku do svého katalogu ČESKO jak ho neznáte. Poznejte Moravu! →

15 Dopady projektu na návštěvnost moravských krajů ČESKO jak ho neznáte. Poznejte Moravu! → → → → → → → →

16 V. výroční konference cestovního ruchu Východní Morava, Vsetín 2014 RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. máme rádi… Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…"

Podobné prezentace


Reklamy Google