Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18 Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18. 5. Setkání podnikatelů cestovního ruchu Libereckého kraje.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18 Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18. 5. Setkání podnikatelů cestovního ruchu Libereckého kraje."— Transkript prezentace:

1 Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18 Turistický region Český ráj a jeho nabídka Setkání podnikatelů cestovního ruchu Libereckého kraje

2 Sdružení Český ráj Zájmové sdružení právnických osob, 61 členů, z toho 39 měst a obcí (64 %), 3 neziskové organizace (5 %) a 19 subjektů ze soukromého sektoru (31 %). Cílem sdružení je spolupráce členských obcí, měst a dalších subjektů s cílem přispět k rozvoji oblasti Český ráj především v oblasti cestovního ruchu při zachování přírodních a kulturních hodnot. Koordinace všech aktivit při propagaci cestovního ruchu včetně příslušných komplexních služeb, průkazný informační servis pro potřeby cestovního ruchu s vypracovaným marketingem, a to při dodržování platných právních norem.

3 3 Český ráj Turistický region - CHKO (od r.1955) - Geopark UNESCO (2005) -

4 4 Projekty a aktivity SČR 1.Realizace informační kampaně, 2.Vydávání propagačních a prezentačních materiálů, 3.Veletrhy CR a propagační akce pro veřejnost, 4.Propagace Českého ráje na Internetu, 5.Tvorba nových produktů a programů, 6.Zpracování koncepčních a strategických dokumentů, 7.Rozvoj partnerství, 8.Projekt Greenway Jizera 9.Regionální produkt Český ráj

5 5 Projekty a aktivity SČR Greenway Jizera SČR hlavní garant, nositel myšlenky Greenway Jizera v úseku Dolánky – Líšný - pilotní úsek celého projektu Žádost do Regionálním operačním programu NUTSII Severovýchod, oblast podpory Rozvoj základní infrastruktury a doprovodných aktivit v oblasti CR Rozpočet 40,8 mil. Kč, dotace 37,7 mil. Kč, (92,5%) Na úseku 9,6 km trasy vybudování 2,6 km nové stezky, dvou nových mostů a rekonstrukce lávky pro pěší na železničním mostě. Partneři: Město Turnov, obce Rakousy, Malá Skála, Líšný Realizace 2011 – 2012 (2013).

6 Projekty a aktivity SČR Regionální produkt Český ráj Projekt značení místních výrobků v Českém ráji funguje od roku 2007, Hlavní cíl: podpora a propagace kvalitních regionálních výrobců (výrobci potravin, řemeslníci, zemědělci) ve vztahu k návštěvníkům i obyvatelům regionu, podpora místní ekonomiky jako součást udržitelného rozvoje Marketingová podpora ze strany SČR,

7 7 Naučné stezky (Turnov), Obnova turistického informačního systému, Značení cyklotras, Hnědé dopravní značení – značení kulturních a turistických cílů – Mladoboleslavsko, Mnichovohradišťsko, Turnovsko, Lomnicko, Železnobrodsko, Projektový záměr obnovy Zlaté stezky Českého ráje Český ráj bez bariér Vzdělávání pracovníků ubytovacích a stravovacích služeb – spolupráce s OHK Jablonec, Projekty a aktivity SČR

8 Propagace regionu a marketingové aktivity SČR Sezónní nabídka Sezónní turistické noviny - základní manuál pro turistu v území, Prázdninová nabídka pro každý den - programová nabídka pro hlavní sezónu, Letní turistické autobusy - nositelem projektu Mikroregion Český ráj,

9 9 Propagace regionu a marketingové aktivity SČR Propagační a informační materiály Infomapa Český ráj – propagační a informační mapa pro veletrhy cestovního ruchu, Katlog Dovolená v Českém ráji, – katalog turistické nabídky, Kalendář TOP akcí Český ráj,

10 10 Propagace regionu a marketingové aktivity SČR Propagační materiály podpořené z ROP Mapy turistických oblastí s tipy na výlety a přehledem turist. nabídky, elektronické tipy na výlety, Šanon Český ráj – s podrobným přehledem aktuální turistické nabídky, Image katalog Český ráj, Propagační desky, Propagační předměty, Reklamní kampaň,

11 Propagace regionu a marketingové aktivity SČR Propagace na internetu s využitím technologie datového skladu

12 Dlouhodobá statistika návštěvnosti 12 Zdroj: Statistika redakčního systému Public4U

13 Další marketingové aktivity SČR Podpora prodeje - výstavy a veletrhy ve spolupráci s KÚ LBC kraje (Česko, Polsko, Německo, Holandsko – Praha, Brno, Berlín, Lipsko, Utrecht, Poznaň, Varšava, Brusel, Budapešť, Moskva), fam tripy, press tripy, prezentace v Praze, pořádání kult. akcí atd. Vztahy s veřejností a publicita - tiskové konference, tiskové zprávy, Zpravodaj SČR, průzkumy a šetření, komunikace s partnery (pracovní skupiny), fóra CR atd. 13

14 14 Nabídka spolupráce Internetové stránky Prezentace služeb Sezónní turistické noviny Český ráj Inzerce služeb, nabídky Vydavatel Město Turnov, odbor cestovního ruchu Katalog ubytování a služeb – Dovolená Inzerce nabídky, služeb Výhody pro členy a partnery Sdružení Český ráj

15 15 Kontakty Sdružení Český ráj Antonína Dvořáka Turnov Tel.: Aleš Hozdecký Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18 Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18. 5. Setkání podnikatelů cestovního ruchu Libereckého kraje."

Podobné prezentace


Reklamy Google