Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilŠtěpánka Bártová
1
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí Jarmila Dittrichová ZŠ Bělá pod Bezdězem, příspěvková organizace
2
ročníková práce je projekt, který je určen pro žáky 9. ročníku
hlavním cílem je naučit využívat poznatky, dlouhodobě samostatně pracovat, zpracovat co nejvíce informací a materiálů, vytvořit různé pomůcky, modely, napsat reportáže, rozhovory a vhodně doplnit učivo
3
Předmět projektu prohlubování zájmů žáků 9. ročníků
rozvíjení dovedností práce s textem plánování a plnění záměru vytvoření závěrečné práce podle předem daných podmínek a kritérií následné obhájení práce
4
Schopnosti a dovednosti
vyhledávat a zpracovat informace pomocí textového editoru a prezenčního programu dlouhodobá samostatná nebo týmová práce schopnost vyjadřovat se písemně i ústně grafické a výtvarné zpracování vlastní úvaha na dané téma plánování způsobu řešení schopnost obhájit své činy
5
Schopnosti a dovednosti
využití ICT respektování pravidel využití znalostí z jednotlivých oborů
6
Zápis témat prací téma si žáci zvolí ze seznamu témat, které připraví vyučující, nebo mohou navrhnout ke schválení některému z vyučujících každý učitel může být konzultant maximálně třech prací stejné téma mohou mít maximálně dva žáci z ročníku
7
Požadavky na závěrečnou práci
titulní strana – název školy, název práce, závěrečná práce, datum, jméno žáka, třída, jméno konzultanta prohlášení o samotném zpracování práce obsah samostatná práce – 5 – 10 normostran úvod, vlastní práce, závěr použitá literatura – minimálně 3 zdroje z nichž jeden musí být literatura (např. encyklopedie) přílohy
8
Formální pravidla – vzhled stránky
formát stránky: A4 okraje: levý 3 cm ostatní 2,5 cm záhlaví: jméno autora a název práce zápatí: číslo stránek tisk: jednostranný
9
Formální pravidla – editace textu
zpracována v textovém editoru běžný text: Times New Roman 12b nadpis: Arial 16b podnadpis: Arial 14b řádkování: 1,5 řádku zarovnání: do bloku
10
Obhajoba představení práce žákem pomocí prezentace (cca 10 minut)
doplňující otázky (cca 5 minut) oznámení výsledků na konci dne předání certifikátů
11
Způsob hodnocení práce je přičleněna k některému z předmětu a její hodnocení se zahrnuje do hodnocení v tomto předmětu práci posuzuje čtyřčlenná komise složená z pedagogů školy (ředitel a zástupkyně školy, vedoucí učitel, koordinátor ICT) závěrečná práce je bodována (70 bodů obsahová stránka, 10 bodů formální stránka, 20 bodů obhajoba)
12
Tabulka hodnocení Bodové rozpětí Výsledná známka 100 – 91 Výborně
90 – 71 Chvalitebně 70 – 41 Dobře 40 – 21 Dostatečně 20 – 0 Nedostatečně
13
Kritéria hodnocení formální stránka obsahová stránka obhajoba
přehlednost splnění podmínek z hlediska formální stránky splnění termínu obsahová stránka originalita věcná správnost pravopis obhajoba
14
Odevzdání práce každý žák odevzdá svoji práci v písemné podobě svému hodnotícímu učiteli a elektronické podobě (odeslání na )
15
Důležité odkazy Citace: Jak vytvořit prezentaci: Úvodní strana: uvodni_strana.docx Prohlášení: ..\..\Documents\cestne_prohlaseni.docx
16
Závěrem náročné na přípravu zapojení všech učitelů časově náročné
+ rozvíjení žákových schopností a dovedností + naučí se pracovat dle podmínek a kritérií
17
Foto
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.