Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Interní CSR a návaznosti v interní komunikaci CSR
Veronika Řečníková Manažer reputace a CSR Setkání Institutu interní komunikace
2
O společnosti Telefónica O2 Czech Republic
přední integrovaný telekomunikační operátor na českém trhu nabízející plně konvergentní služby poskytuje komplexní nabídku hlasových, datových a internetových služeb v oblasti pevných linek a mobilních služeb provozuje více než sedm miliónů mobilních a pevných linek Ocenění a certifikace: Zaměstnavatel roku 2007, 1. v hlasování veřejnosti "Nejžádanější zaměstnavatel roku„, cena za„Firmu vstřícnou k rodině“ Hlavní cena v soutěži Via Bona 2008 (ocenění za dlouhodobý přínos v boji proti šikaně) TOP Filantrop 2010 – vítěz kategorie Nejlepší partnerská spolupráce Osvědčení Podnik podporující zdraví II.stupně - Ocenění od Ministerstva zdravotnictví ČR Systém řízení kvality ISO 9001: Systém ochrany životního prostředí ISO : Systém bezpečnosti a zdraví při práci ČSN OHSAS 18001: Systém informační bezpečnosti ISO 27001: Ocenění Recognise for Excellence udělené Evropskou nadací pro management kvality má celkem 6931 zaměstnanců (2515 žen, 4420 mužů), kteří od roku 2008 darovali přes 400 litrů krve, 3048 z nich jen v roce 2010 věnovalo přes hodin (což je 1,5 tisíce dnů) dobrovolnickým aktivitám nebo přispělo celkem částkou v rámci dobrovolnických sbírek
3
Naše CSR
4
Příklady aktivit, na které se zaměřujeme
Dodavatelé - u 1000 nejrizikovějších dodavatelů hodnocení, hodnotící dotazník CSR, prezentace o CSR pro výběrová řízení Etické zásady podnikání Interní audity, školení Risk management Přístup k lidem se specifickými potřebami (senioři a lidé se zdravotním postižením): tarif Neon Senior, Linka Hovor pro neslyšící Fair Trade podpora Osvěta a edukace - tematické informační brožury: ochrana dětí, školička internetu pro seniory, kampaň s Policií ČR, mobily a zdraví Ochrana dětí - zřízení dětského zámku, blokování obsahu, spolupráce s Národním centrem pro bezpečný internet Péče o zaměstnance, programy zaměřené na péči o zdraví Diversita, rozmanitost na pracovišti Worklife balance programy pro zaměstnance Zapojení zaměstnanců, dotazníky a zpětná vazba Open Air Festival – zelený koncept – první řočník Enviromentální strategie TO2 CR – šetření energie, snižování spotřeby vody, uhlíkové stopy, recyklace Eko reklamní předměty, tisk brožur na recykl Osvěta a soutěže pro zaměstnance – časopis Open, soutěž Eko oko Nadace O2 Od roku 2002 rozdělila Nadace O2 více než 130 milionů korun na podporu více než 600 projektů nestátních neziskových organizací, každoročně tak pomůžeme zlepšit kvalitu života více než 13 tisícům dětí Pomáháme našimi telekomunikačními technologiemi - Linka bezpečí financujeme bezplatnou nonstop linku pro děti v krizi hovorů dětí denně; Linka seniorů financujeme bezplatnou linku důvěry pro seniory Pomáháme řešit aktuální společenské téma: pomáháme bojovat proti šikaně a kyberšikaně na českých školách – – provozujeme informační portál s internetovou poradnou pro děti, učitele a rodiče; realizujeme osvětové kampaně, vzděláváme učitele Pomáháme stírat mezigenerační rozdíly - kampaň Mluvme o stáří Presentation title Author's name April Confidential
5
Formy a nástroje komunikace CSR v TO2
1. Interní (zaměstnanci a spolupracovníci) 2. Externí (široké okolí) Nástroje interní komunikace CSR aktivit, které využíváme: • interní časopis Open, články, CSR strana, přílohy a dárky • oznámení zasílané elektronickou poštou (osobní a hromadné y) • školení zaměstnanců, vzdělávací kursy • firemní informační tabule (především na call centrech) • intranet, ankety, soutěže infonet (pro prodejce, obchodníky, pracovníky call center) • přijímací řízení, vstupní školení nováčků tzv. Welcome Days etický kodex a pravidelná školení • prezentace, akce a setkání (např. pravidelné snídaně s top managementem a různými odděleními firmy) tzv. Modrá SMS - každé pondělí každému zaměstnanci
6
Příklad interně komunikované CSR aktivity:
Eko Oko – foto soutěž pro zaměstnance téma: dopad lidské činnosti na svět - především přírodu - kolem nás cíl: aktivně zapojit zaměstnance do aktivit CSR a do problematiky ochrany životního prostředí rady a tipy - recyklace, šetření energií Tři komunikační fáze: Informace o akci - na intranetu, v interním časopise, nástěnných tabulích v budově, SMS, která chodí všem zaměstnancům – motivace k účasti, informace o cenách a smyslu celé akce Vyhodnocení oznámení výherců - na intranetu, v interním časopise, nástěnných tabulích v budově – deset finálových snímků vybírali sami zaměstnanci formou hlasování na intranetu Putovní výstava oceněných snímků - doplněna o rady a tipy, jak recyklovat, šetřit energiemi, vodou – všech 12 budov, Open Air Festival - termíny avizovány na intranetu, v interním časopise, na vývěsních tabulích po budovách 64 soutěžních snímků, stovky hlasujících zaměstnanců, dva týdny výstava na každé ze všech O2 budov – téměř všichni zaměstnanci velmi pozitivní ohlasy, zajímavá forma a zapojení – dostalo se i do regionů, každý z deseti finalistů mohl vidět svou fotografii na výstavě, větší ohlas než např. eko seriál v interním časopise
7
Presentation title Author's name 9 April 2017 Confidential
8
Děkuji za pozornost. kontakt: veronika. recnikova@o2
Děkuji za pozornost! kontakt: Presentation title Author's name April Confidential
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.