Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Pavel Pivoňka IT Manažer Provident Financial Michal Hroch Technical Account Manager Microsoft Premier Support.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Pavel Pivoňka IT Manažer Provident Financial Michal Hroch Technical Account Manager Microsoft Premier Support."— Transkript prezentace:

1 Pavel Pivoňka IT Manažer Provident Financial Michal Hroch Technical Account Manager Microsoft Premier Support

2 Metodický přístup k rozvoji Detailní znalost prostředí Pravidelné schůzky, diskuse nad problémy, znalost implementovaných technologií, nálezy z analýz prostředí Společné plánování Stanovení rozsahu, formy dodání a časového harmonogramu služeb Řízení dodávek služeb Koordinace aktivit, Incident management, vyhledávání a řízení zdrojů, Reporting stavu kontraktu

3 Premiové služby Reaktivní podpora Řešení problémů 24x7x365, garance odezvy a frekvence řešení Předcházení problémům Škála proaktivních služeb designovaných za účelem stabilizace prostředí a eliminace incidentů Informace včas Zasílání užitečných informací na míru dle prostředí a potřeb zákazníka z neveřejných zdrojů PS

4 Provident – situace a vývoj Různí dodavatelé Heterogenní prostředí z rotříštěnými aplikacemi – vliv na nekozistenci Microsoft prostředí Potřeba zaměřit se na optimalizaci základních infrastrukturních oblastí Cílový stav Přechod z prostředí „hašení požárů“ k předcházení problémům a stabilizaci

5 Stabilizace prostřednictvím RAP Zhodnocení stavu Detailní zhodnocení stavu technologií AD a Sharepoint Náprava stavu Stabilizace prostředí pomocí nápravy bežně nedetekovatelných chyb AD a doporučeného re-designu Sharepoint Zvýšení znalostí Sekundární, ale významný efekt doručovaných služeb (RAPů)

6 Dosažení cílů

7


Stáhnout ppt "Pavel Pivoňka IT Manažer Provident Financial Michal Hroch Technical Account Manager Microsoft Premier Support."

Podobné prezentace


Reklamy Google