Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVladimír Čermák
1
Pavel Pivoňka IT Manažer Provident Financial Michal Hroch Technical Account Manager Microsoft Premier Support
2
Metodický přístup k rozvoji Detailní znalost prostředí Pravidelné schůzky, diskuse nad problémy, znalost implementovaných technologií, nálezy z analýz prostředí Společné plánování Stanovení rozsahu, formy dodání a časového harmonogramu služeb Řízení dodávek služeb Koordinace aktivit, Incident management, vyhledávání a řízení zdrojů, Reporting stavu kontraktu
3
Premiové služby Reaktivní podpora Řešení problémů 24x7x365, garance odezvy a frekvence řešení Předcházení problémům Škála proaktivních služeb designovaných za účelem stabilizace prostředí a eliminace incidentů Informace včas Zasílání užitečných informací na míru dle prostředí a potřeb zákazníka z neveřejných zdrojů PS
4
Provident – situace a vývoj Různí dodavatelé Heterogenní prostředí z rotříštěnými aplikacemi – vliv na nekozistenci Microsoft prostředí Potřeba zaměřit se na optimalizaci základních infrastrukturních oblastí Cílový stav Přechod z prostředí „hašení požárů“ k předcházení problémům a stabilizaci
5
Stabilizace prostřednictvím RAP Zhodnocení stavu Detailní zhodnocení stavu technologií AD a Sharepoint Náprava stavu Stabilizace prostředí pomocí nápravy bežně nedetekovatelných chyb AD a doporučeného re-designu Sharepoint Zvýšení znalostí Sekundární, ale významný efekt doručovaných služeb (RAPů)
6
Dosažení cílů
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.