Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
Co tam nepatří Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
8
Použité odkazy Obrazce programu PowerPoint
9
Metodický pokyn Integrovaný blok: vnímání
Popis Děti z nabízených řádků vybírají, který obrazec nepatří do skupiny Očekávání a cíle Podpora a rozvoj obrazové dovednosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Dětem se na snímku nabízí 4 řady obrazců. Jejich úkolem je rozpoznat, který objekt do řady nepatří (případně čím se liší) Děti k zakreslení používají digitální pero, které je součástí programu PowerPoint Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Prvky polytechnické výchovy
Zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité Napodobit základní geometrické znaky a tvary Záměrně se soustředit a udržet pozornost Vyvinout volní úsilí, soustředit se na činnost a její dokončení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.