Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilChristian Kuiper
1
Množství, symbol 0 - 6 Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka
2
5 Z rozpůleného jablka přesuň na talíř tolik jadérek, kolik Ti ukazuje číslice v zeleném kroužku. Na dalších obrázcích pokračuj stejným způsobem.
3
3
4
Z rozpůleného jablka přesuň na talíř tolik jadérek, kolik Ti ukazuje číslice v zeleném kroužku. Na dalších obrázcích pokračuj stejným způsobem.
5
4
6
2
7
1
8
6
9
Použité odkazy Obrázky:
NEUVEDEN, Autor. commons.wikimedia.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: NEUVEDEN, Autor. pixabay.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: n%C3%A1dob%C3%AD-b%C3%ADl%C3%A / vlastní
10
Metodický pokyn Integrovaný blok: Příroda kolem nás
Popis Na každém ze snímků je znázorněna půlka jablka, 6 jadérek, talíř a číslice v zeleném kroužku. Děti budou na talíř buď prstem nebo perem přetahovat počet jadérek shodný s číslicí v kroužku. Očekávání a cíle Materiál slouží k prověření znalostí dětí v rozmezí číslic Děti si zároveň procvičí jemnou motoriku. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Na jednotlivých obrázcích budou děti klikat na stanovený počet jadérek. Ty se v případě odpovídajícího množství přesunou na talíř. Pokud dítě klikne na odlišný počet jadérek, než určuje číslice, jadérka se přeškrtnou. Obrázek č. 2 obsahuje poznámku. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Cílem práce je přiřadit počet jadérek shodný se symbolem číslice. Do kufříku vytvoříme složku s obrázky 7 obrázků rozpůleného jablka s číslicemi 0 – 6, 6 jednotlivých obrázků jadérek, 7 kontrolních obrázků. Na magnetickou tabulku č. 1 připevníme obrázek rozpůleného jablka se symbolem číslice (dítě si je bude po splnění úkolu a kontrole měnit). Na magnetickou tabulku č. 2 připevníme 6 jednotlivých obrázků jadérek. Na magnetickou tabulku č. 3 připevníme kontrolní obrázky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
14
Prvky polytechnické výchovy
Získání nových poznatků souvisejících s plodem jablko Organizace poznávacího výletu do ovocné školky. Zakoupení ovocného stromu jabloň. Společné zasazení stromu s dětmi na zahradě mateřské školy. Následná péče. Pozorování vývoje stromu a jeho změn v jednotlivých ročních obdobích. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
15
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.