Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJiřina Sedláková
1
Nadaní na gymnáziích Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 1
2
Teoretická podpora vyhledávání talentů
Pokud nevíme, v čem talentovaní jsme a pro jakou činnost jsme zrození, odpovězme si na následující otázky Strana s připraveným nadpisem pro případné doplnění další grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod.
3
Rámcové vzdělávací programy vydané VÚP
Vzdělávání Rok vydání Zahájení výuky Předškolní 2001 2007 Základní 2005 Gymnaziální 2009 Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 3
4
16 pilotních gymnázií ve svých ŠVP uvádí
Individuální vzdělávací plán Podpora účasti na soutěžích a olympiádách Individuální pomoc a rada pedagogů Zapojení do SOČ Speciální semináře pro nadané žáky Volba skupin podle pokročilosti i napříč ročníky Vhodné formy a metody práce Spolupráce s PPP Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 4
5
Umí školy pracovat s nadanými žáky?
Tematická zpráva zpracovaná ČŠI v srpnu 2008 V některých školách pedagogičtí pracovníci uvádějí, že nadaní žáci jejich školy nenavštěvují! Každé dítě má právo na kvalitní a dostupnou diagnostiku. Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 5
6
Jaké jsou projevy žáků, které učitelé doporučili do Talnetu
Je nápadný a vynalézavý. Rád zkoumá nejasné a těžko pochopitelné údaje. Předkládá objektivní argumenty, které kombinují fakta a kreativní úvahy. Snadno se začne nudit při přílišném opakování základních faktů. Rád hovoří s učiteli o nových informacích a myšlenkách. Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 6
7
Výzkum na pilotních školách – 2006/2007
Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 7
8
Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. V modrém poli je uveden počet spokojených žáků, ve žlutém poli jsou počty žáků, kteří nejsou s podporou školy a rodičů spokojeni. 8
9
Každé dítě má přístup k podpoře vzdělávání ve škole i mimo školu.
Konferenci Od rozvíjení nadání k rozvoji osobnosti nadaných – 5. dubna 2008 – Bratislava PhDr. Jolana Laznibatová – program APROGEN Kromě samotného vzdělávání je důležité rozvíjet osobnosti nadaných žáků. Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 9
10
Rozvíjení komunikačních dovedností
Rozvíjení osobnostních dispozic a sociálních kompetencí Tréninky zručnosti a sociálního a emocionálního ovládání Rozvíjení strategií zvládání zátěžových situací a jejich efektivní řešení Rozvíjení schopností kooperace, týmové spolupráce Rozvíjení schopnosti sebeřízení Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 10
11
Každý pedagog je podporován ve svém rozvoji.
Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 11
12
Děkuji vám za pozornost
RNDr. Eva Zelendová vedoucí oddělení didaktiky didaktik oboru Matematika a její aplikace Výzkumný ústav pedagogický v Praze Senovážné náměstí 1588/4 P.O.BOX 3 Praha 1 tel.: +420 245 Prázdná strana se záhlavím a zápatím pro případné doplnění grafiky či textu, např. pro umístění grafů, tabulek apod. 12
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.