Jak zřídit a provozovat e-shop

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Sleva -73,80 Suma EUR 418,18 Celkem před slevou 491,98
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Vybrané metody analýzy
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Personální plán pro podnikatelský plán
Výhody a nevýhody open-source řešení pro webové stránky obcí Martin Strnad Magistrát města Děčín
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Nové stránky vytvořeny v rámci realizace projektu Moderní a efektivně řízená obec Dolní Břežany s reg. č. projektu CZ.1.04/4.1./
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
internet věcí Vzájemné propojení věcí přes Internet nebo Bluetooth Internet of Things (IoT)
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Elektronické služby finalistů Parádní web 2014 Martin Strnad oddělení IT
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Tribuna českého obchodu TZB
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Marketingové strategie
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
WORDPRESS AFFILIATE DATA V XML.
Transkript prezentace:

Jak zřídit a provozovat e-shop Aleš Janíček INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOUSTI PRAHA & EU Projekt Podnikání nanečisto pomocí cvičných firem, reg. č.CZ.2.17/2.1.00/37032

Program Založení a provoz e-shopu Provoz e-shopu Trendy Co je potřeba si nejprve rozmyslet Výběr řešení e-shopu Výběr grafiky Webhosting a doména Platební metody Obchodní podmínky Důvěryhodnost e-shopu Komunikace se zákazníky Provoz e-shopu Analytika – statistika Online marketing – reklama SEO – Search Engine Optimization Použitelnost a testování Trendy Program

Co je potřeba si nejprve rozmyslet co prodávám konkurenční výhoda doména a hosting řešení e-shopu podpora a provoz e-shopu rozpočet

Náklady je vhodné mít odhad nákladů pro vytvoření e-shopu: zakoupení e-shopu, spolupráce s grafikem a programátorem, nákup produktů a vytvoření skladu, mzdové náklady - pro vás I personál, balení a logistika produktů, případné vratky a reklamace, náklady na marketing – reklamy, copywritery, newsletter, PR kampaně, apod. náklady na provozní režii eshopu – hosting, doménu, aktualizace systému rezervy – ty by měly tvořit alespoň 10-15% očekávaných výdajů

Výběr řešení e-shopu Podle čeho si vybrat: funkcionalita typ zboží množství zboží napojení na další systémy teritoria prodeje, multijazyčnost Jaké máme možnosti: Pronájem hotového řešení Open source řešení Řešení e-shopů na míru/ hotová řešení

Funkcionalita vyhledávaní a filtrování napojení na sklad rychlý nákup oblíbené položky newsletter srovnávaní zboží cross-seling, doporučené zboží rychlý náhled fotogalerie napojení na účetnictví napojení na sklad hodnocení a recenze zboží varianty produktů věrnostní program slevové kupóny cenové hladiny SEO ready XML feedy

Nákupní proces v e-shopu čím jednodušší tím lepší přehlednost automatická registrace po nákupu nákup bez registrace nutnost dodržovat pravidla ochrany osobních údajů přehledné další poplatky

Pronájem hotového řešení Výhody jednoduché levné - 200 – 2500 Kč měsíčně rychlé Nevýhody těžší odlišení od ostatních e-shopů omezená funkcionalita Příklady: https://www.shoptet.cz/cenik/ http://www.fastcentrik.cz/varianty-e-shopu-a-cenik/ http://www.webnode.cz/cenik-eshop/

Open source řešení Výhody otevřené řešení flexibilní pro různé úpravy používá tisíce e-shopů vysoký výběr šablon a pluginů Nevýhody často se objevují chyby – nutnost aktualizovat velké množství řešení – výběr vhodného Příklady http://magento.com/ https://www.prestashop.com/en/ http://www.opencart.com/

Řešení e-shopů na míru/ hotová řešení Výhody unikátnost možnost vlastní funkcionality Nevýhody cena licence Příklady https://www.shopsys.cz/ https://www.inshop.cz/home

Výběr grafiky Autorský grafický návrh jedinečnost cena rozložení nevím co kupuji Výběr šablony možnost otestovat před koupí jednoduchost responzivnost příklad - http://www.templatemonster.com/opencart-templates/49580.html Příklady http://www.artfocus.cz/galerie-webdesign-stranky-eshopy-SEO-optimalizace-P-1.html http://www.templatemonster.com/ecommerce-templates.php

Responzivnost, mobilní verze, použitelnost 20 - 50 % návštěv z tabletu a mobilů vhodné optimalizovat pro velké i malé monitory nutno řešit již v grafickém návrhu nenuťte uživatele přemýšlet - jednoduchost příklad - http://www.perly-sperky.cz/NAUSNICE-c73.html http://www.hibrno.cz/

Webhosting a doména Doména jednoduchá zapamatovatelná vyjadřující co prodáváme (SEO) volná – www.forpsi.com .cz, .com, .eu, .travel – velké množství nových domén Hosting technologie výkon lokalita vps Certifikát https

Platební metody 1. Agregátor – platební brány Příklady – PayU, GoPay, ThePay, PayBox výhody – hodně možností, jednoduchost nevýhody – cena, cash flow Platba kartou, PayPal, Online Peňeženky Příklady – GPWebPay.cz, PayPal, PaySec 3D Secure, ověření SMS, bezpečnost menší oblíbenost

Platební metody 3. Dobírkou, Hotovost, Převodem, na Fakturu velká obliba riziko nezaplacení 4. Nové platební metody, mikroplatby SMS, M-platba, Mobito Apple Pay, Google peňeženka

Obchodní podmínky Každý internetový obchod musí mít uveřejněné obchodní podmínky, s nimiž zákazník během procesu objednávky a následně nejčastěji při jejím odeslání vyjádří souhlas. Jedná se o dokument, který upravuje práva a povinnosti obou smluvních stran. Vzorové obchodní podmínky od APEK (Asociace Pro Elektronické Obchodování) je možné získat na adrese www.apek.cz/vzorove-obchodni-podminky/ Může být hezky zpracované - https://www.parfemy-elnino.cz/obchodni-podminky Další povinností při zakládaní e-shopu je registrace Úřadu pro ochranu osobních údajů (UOOU) a uvedení registračního čísla v obchodních podmínkách. Registraci je možné provést online. Cookies – ochrana informací, https://www.mall.cz/ochrana-informaci

Důvěryhodnost e-shopu prvních 10 sekund rozhoduje o tom, zda budou web dále zkoumat vzhled e-shopu levnější je si klienta udržet než jej získat fotografie produktů fotografie prodejny, pracovníků adresa kamenné prodejny heuréka – ověřeno zákazníky reference ostatních nakupujících certifikáty a značky kvality technická způsobilost – rychlost, zobrazení v různých prohlížečích

Komunikace se zákazníky proaktivní komunikace informovanost zákazníka o stave objednávky odpovědět na otázky o zboží online chat na stránkách diskuze u produktů kvalitní propis produktů poděkování za nákup žádost o hodnocení spokojenosti (heureka) newsletter nabídka slev a akcí informace o dostupnosti zboží – wish list

Na co se zapomíná SEO – analýza klíčových slov testování použitelnosti testování nákupu testování chování mobilní verze doladění emailových šablon komunikace analytika

Provoz e-shopu Provozování e-shopu nekončí jeho naprogramováním a spuštěním. Na pravidelné bázi je potřeba starat se o jeho aktualizace, zálohy, bezpečnost, doplňování obsahu, budování lepších pozic ve vyhledávačích a stále jej testovat a dotazovat se uživatelů na možná vylepšení a potenciální problémy. Bez těchto činností by e-shop stagnoval, konkurence jej rychle předběhla a podnikání by se nikam neposunulo.

Analytika - statistika Google Analytics e-commerce enhanced e-commerce vyhledávaní zdroje návštěv publikum chování na stránce Statistika e-shopu segmentace zákazníků typy zákazníků personalizace newslettru ziskovost Sledování pohybů na stránce – heat mapa, crazy egg

Online marketing - reklama PPC – Sklik, Adwords remarketing bannery videa vyhledávaní obsahová síť Srovnávače – Heureka, Zbozi.cz, Google nákupy Sociální sítě – Facebook Obsahové weby – Idnes.cz RTB – Adform Newsletter Affiliate marketing Dropshipping

PPC reklamy Pay per clik – cena za proklik nebo za tisíc zhlédnutí jednoduché vyhodnocení a sledování rychlé na přípravu levné na testování jednoduché zacílení není vhodná pro všechny typy produktů pravidelná optimalizace

PPC reklamy rychle se rozvíjející – mnoho nových možností remarketing/retargeting produktové kampaně vyhledávací síť založená na klíčových slovech ukazuje se ve výsledcích vyhledávaní obsahová síť zobrazuje se v obsahových webech (Csfd.cz, Stream.cz) založená na kategorii obsahu

Srovnávače Heureka.cz a Zboží.cz – největší podíl na trhu další menší srovnávače – Hyperzbozí.cz, Hledejceny.cz http://www.mergado.cz/seznam-vyhledavacu-zbozi založená na XML feedech nutnost kontroly spárování produktů (EAN kód) fultext vs. PPC systém Heureka.cz zavádí přímí nákup Google nákupy – i ve vyhledávaní

Sociální sítě Facebook, Google+, Vk.com, Youtube, Twitter, LinkedIn firemní stránky podpora příspěvků PPC reklamy budování komunity lepší cílení možnost přímého prodeje přes Facebook eshop vhodný pro soutěže jednoduché získávaní zpětné vazby nástroj komunikace

Obsahové weby CPEX - http://www.cpex.cz/ Mafra - http://www.mafra.cz/cs/default.asp?y=mafra_all\cs_pro-inzerenty_medialni-skupina-mafra-nabizi.htm Seznam - http://onas.seznam.cz/cz/reklama/ Další – mimibazar, csfd.cz Vyšší ceny, horší kontrola, velké publikum

RTB - real time bidding Adform - http://creative.adform.com/production-guides/ RTB House - https://www.rtbhouse.com/ zajímavé reklamní média za nižší ceny různé systémy v jednom

Affiliate marketing Dropshipping Newsletter Mailchimp - http://mailchimp.com/ personalizace pravidelnost možnost odhlášení použití osobních údajů přání k narozeninám a svátkům problémy se zobrazením Affiliate marketing provize za doporučení nákupu Dropshipping vytváření malých e-shopů nad jedním velkým skladem

SEO – Search Engine Optimization začíná již při tvorbě e-shopu analýza klíčových slov – názvy kategorií optimalizace textů na stránce – on page factory meta tagy, url adresy, page title, vnitřní prolinkování odkazy na stránku – off page factory google webmaster tools generování autorského obsahu strukturovaná data

Použitelnost a testování srozumitelnost jednoduchost přehlednost nenuťte uživatele přemýšlet uživatel je líný prvních 10 sekund rozhoduje přístupnost webu

Trendy mobily a tablety – v Anglii 50 % Apple pay, Google pay Flat design, velké písmo, pastelové barvy velké fotografie příchod Amazon, Aliexpres, Heureka koupit https://vysledky.webtop100.cz/2014/

Dotazy?

Děkuju za pozornost ales.janicek@abuco.cz