Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Požadavky na etiku v reklamě
Advertisements

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Komunikace a stimulování prodeje
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
9.Komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Jan Majer UČO: Využití informačních technologií Vznik elektronického bankovnictví Vývoj elektronického bankovnictví Charakteristika elektronického.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Hana NAVRÁTILOVÁ, Štěpánka KUČEROVÁ
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Reklama 8. ročník. Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce.
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
8. Marketing.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Mediální plán.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Vysoká škola technická a ekonomická
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Masová média a jejich vliv
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Historie marketingu
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik

Co je reklama? „ Umění hovna“ (Ludvík Vaculík) „Navoněná zdechlina“

Co je reklama? jakákoliv placená propagace zboží, služby či myšlenky komerční komunikace konkrétního sponzora, který využívá různých komunikačních platforem jako tisku, rozhlasu, televize, billboardů, satelitu, internetu apod., aby oslovil určité publikum, tj. zákazníky

Historie reklamy Od starověku součástí obchodu – nabízena odměna za uprchlého otroka Před 2500 lety – Kréta – hliněné tabulky s reklamními prvky Knihtisk – rozvoj reklamy

Cíle reklamy získat nové uživatele znovu získat starého zákazníka získat uživatele konkurenčních produktů posílit věrnost nestálých zákazníků zvýšit spotřebu produktu současných uživatelů

Komerční přestávka

Reklama moderní doby inzerce televizní a rozhlasová reklama vnější reklama reklama v kinech reklama na internetu

Televizní reklama Výhody působí na více smyslů masový dosah flexibilita v časovém plánování nepůsobí anonymně Nevýhody vysoké náklady možnost přepínání kanálů omezená selektivita přeplněnost omezené informace

Komerční přestávka

Rozhlasová reklama Pouze zvuk – musí být kontrastní, vzbudit pozornost Výhody o Cenová dostupnost o Rychlost o Osobní forma oslovení Nevýhody o Rozhlas – médium v pozadí o Roztříštěnost posluchačů o Přeplněnost

Internet Výhody Rychlost Kapacita sítě Cena Nevýhody Množství informací Selektivita Technická omezení Silný nástroj reklamy Reklama je volně přístupná všem účastníkům sítě

Venkovní reklama Výhody Pestrost Novátorské tvůrčí příležitosti Geografická flexibilita Efektivita Nevýhody Omezené množství informací Dlouhá doba realizace Nezbytná znalost plochy pro instalaci tohoto typu Důležitá je přehlednost a čitelnost

Reklamní agentury WPP Group Založena 1985 Martinem Sorrellem zaměstnanců 2000 kanceláří Působí ve 106 zemích V ČR 27 poboček Čistý zisk: £482.6 mil.

Komerční přestávka

Reklamní agentury Mark/BBDO Vznikla spojením agentury Mark a BBDO „Agentura roku“ v letech 2002 a 2003 Česká pobočka je centrálou pro střední Evropu pro klienty Pepsi Staropramen, Toyota, Pepsi, OBI, Becherovka, Národní galerie, Český paralympijský tým, Styx, Zentiva

Reklamní agentury Publics 8900 zaměstnanců 251 poboček v 82 zemích Působí i v Praze Čistý zisk: 432 mil euro

Reklamní agentury Interpublic GroupNadnárodní korporace Založena 1960 Dnes 185 společností zaměstnanců Více než 100 zemí Další světové RA: Omnicom Group, Havas, Aegis Group

Komerční přestávka

Reklamní agentury Euro RSCG Prague Součástí Euro RSCG Worldwide Sídlo v New Yorku 233 poboček v 75 zemích Praha centrem společnosti pro východní Evropu Klienti: Bernard, Komerční banka, PSA Peugeot Citroën, Intel Corporation aj.

Reklamní agentury Leo Burnett Advertising Součástí skupiny Publics Billboardy, TV spoty kampaně o referendu přístupu ČR do EU Několikanásobné vítězství v soutěži Louskáček Klienti: Eurotel, Pilsner Urquell, GE Money Bank, Sony Ericson, Kooperativa, ZOO

Reklamní agentury Další Lowe GGK Young&Rubicam Dorland Médea Mc Cann Ericsson

Zdroje o o o o o o o