K daným podstatným jménům doplň vhodná příčestí minulá: váhy babičky kočky budky kopretiny košile žáby vázy rostly visely kvákaly vážily si povídaly se.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ve větách vyhledej několikanásobný podmět a barevně ho označ:
Advertisements

Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_596_5TR_CJ Autor: Mgr. Leona Szabó 1.
Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Exponenciální rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Shoda přísudku s podmětem Podmět rodu ženského
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Německý jazyk slovesa pravidelná časování – malen - préteritum pasivně 1 sekunda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav.
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu středního
Motýli sešity koně autobusy domy míče strojvedoucí přátelé skákaly jezdily poletovali stávkovali se rozdávaly se bavili dupali se stavěly K daným podstatným.
KDE JSOU MÍČE – NA, POD, ZA, PŘED aktivita
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu ženského
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VYBER SPRÁVNOU VĚTU K DANÉMU OBRÁZKU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martina Gřundělová. Dostupné z Metodického portálu.
SLOVESA SE SLŮNĚTEM PRO DRUHÁČKY
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu středního
K daným podstatným jménům doplň vhodná příčestí minulá: jablka auta kuřata rajčata kola srdce světla polena bila dozrávala hořela troubila padala pípala.
Skloňování podstatných jmen rodu mužského
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Dělení lomených výrazů
PŘEDLOŽKY PŘED NÁMI S VČELKOU MIJOU
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu ženského
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VYBER, CO NA OBRÁZEK NEPATŘÍ. ŘEKNI PROČ.
Čj mluvnice ‒ VII. třída PODMĚT a PŘÍSUDEK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z.
SLOVESA SE SLŮNĚTEM PRO DRUHÁČKY
Začínáme s podstatnými jmény I
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Konstrukce trojúhelníku
ŽÁBA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
K daným podstatným jménům doplň vhodná příčestí minulá:
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Příprava na lomené výrazy
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu ženského
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZELENÁ BARVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Barvy a tvary logické řady
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Grafy pro malé školáky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Magdalena Málková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Rozklad mnohočlenů na součin
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Kde žije… Klikni na obrázek místa, kde žije dané zvířátko. Pokud vybereš správně, zvířátko se objeví. Pokud špatně, objeví se naštvaný smajlík. Autorem.
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY
Hyperoskulační kružnice hyperboly
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Zlomky Krácení zlomků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
Rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Převody jednotek času – 2. část
WHAT IS RED? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Pracovní list 1) Do které kategorie jazyků se řadí španělština?
Transkript prezentace:

K daným podstatným jménům doplň vhodná příčestí minulá: váhy babičky kočky budky kopretiny košile žáby vázy rostly visely kvákaly vážily si povídaly se malovaly mňoukaly se roztrhaly Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Doplň koncovky: louky voněl_ žáby kvákal_ mlhy se rozplynul_ ryby plaval_ třešně zrál_ hvězdy svítil_ tanečnice tančil_ dvojice vybíhal_ prodavačky vážil_ krávy se pásl_ cesty se klikatil_ krabice se složil_ kapky padal_ sovy houkal_ broskve se loupal_ kočky lovil_ y y y y y y y y y y y y y y y y

Na nebi svítil_ hvězdy. Evě tekl_ po tváři slzy. Housenky okusoval_ listy. Na jabloni se usadil_ sýkorky. Pod oknem voněl_ růže. Větve stromů se pod tíhou ovoce prohýbal_. Košile se na sluníčku rychle usušil_. Doplň ve větách koncovky příčestí minulého: y y y y y y y

Ulice bývala úzká a rozbitá. Žirafa natahovala krk. U chalupy rostla modrá chrpa. Výstava obrazů nás upoutala. Postel stála pod oknem. V písku ležela kost z uhynulého zvířete. Přepiš věty v množném čísle: Ulice bývaly úzké a rozbité. Žirafy natahovaly krky. U chalup rostly modré chrpy. Výstavy obrazů nás upoutaly. Postele stály pod okny. V písku ležely kosti z uhynulých zvířat.

Veverky (skákat) ……….. po stromech. Na svahu (růst) …………. borovice. Na střechu (bubnovat)..………….. kapky deště. V úlu (bzučet) ………… včely. Třešně už dávno (odkvést) …………. Karavany (jít) ……. dlouho pouští. Zapiš slovesa v závorkách ve správných tvarech čísla množného, času minulého: skákaly rostly bubnovaly bzučely odkvetly šly

Včely mňoukal_. Žáby mečel_. Sovy bzučel_. Kočky kuňkal_. Kozy tančil_. Tanečnice houkal_. Oprav popletené věty : Oprav popletené věty a doplň koncovky příčestí minulého: Včely bzučely. Žáby kuňkaly. Sovy houkaly. Kočky mňoukaly. Kozy mečely. Tanečnice tančily.

(špačci-vlaštovky-čápi-drozdi) se vracely. (města-okna-lampy-kina) svítily. (poupata-pole-rajčata-jívy) rozkvetly. (chlapci-děvčata-víly-tanečníci) tančily. (vosy-jestřábi-havrani-sokoli) poletovaly. (zedníci-pekaři-zahradníci-zpěvačky) obědvaly. Vyber ze závorky slovo, které patří k uvedenému slovesnému tvaru:

Správné řešení: (špačci-vlaštovky-čápi-drozdi) se vracely. (města-okna-lampy-kina) svítily. (poupata-pole-rajčata-jívy) rozkvetly. (chlapci-děvčata-víly-tanečníci) tančily. (vosy-jestřábi-havrani-sokoli) poletovaly. (zedníci-pekaři-zahradníci-zpěvačky) obědvaly.