Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

Vkládání a úprava tabulek do Wordu 2003
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Kreslení, kliparty, obrázky OLE, video
Chcete svým známým ukázat fotky z poslední dovolené? Aplikace PowerPoint Vám umožní vytvořit fotoalbum s vybranými snímky.
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
Grafický editor GIMP (13)
CorelDRAW Začínáme… Grafika této prezentace byla vytvořena v programu CorelDRAW.
Změna tvaru v průběhu pohybu VY_32_INOVACE_Mul4a0204Mgr. Jiří Mlnařík.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Grafický editor GIMP (13)
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
TEXTOVÝ EDITOR.
Filmový střih 1 VY_32_INOVACE_Mul4r0109Mgr. Jiří Mlnařík.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Excel export a import dat. Import dat z webu.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Celtx – správa multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Použití dotazu jako zdroje dat pro pohled Iva Kraicigerová, 4Y2.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Vytvoření hypertextového odkazu
Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Grafický editor – GIMP Základy práce
PIXLR − ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (3)
Trocha fyziky VY_32_INOVACE_Mul4a0209Mgr. Jiří Mlnařík.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/7.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Pokročilé – prostředí 2 VY_32_INOVACE_Mul4a0219Mgr. Jiří Mlnařík.
Excel export a import dat. Import ze souboru.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Pokročilé – prostředí 1 VY_32_INOVACE_Mul4a0218Mgr. Jiří Mlnařík.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
Vrstvení úprav do skupin VY_32_INOVACE_Mul4a0207Mgr. Jiří Mlnařík.
Nastavení animace, jednoduchý pohyb VY_32_INOVACE_Mul4a0203Mgr. Jiří Mlnařík.
Publikování scény - rendering VY_32_INOVACE_Mul4a0216Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – konstrukce tělesa z půdorysu VY_32_INOVACE_Arch2r0117Mgr. Jiří Mlnařík.
- Výběry VY_32_INOVACE_GR_782. VÝBĚRY Vytvořením výběru rozdělíme obrázek na dvě části: aktivní = výběr = ta část, na které budeme provádět úpravy neaktivní.
Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Práce s textem VY_32_INOVACE_Mul4a0214Mgr. Jiří Mlnařík.
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-17.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
PRACOVNÍ PLOCHA Vasyl Lutsak.
Grafický editor GIMP (13)
Přejmenování, mazání, kopírovaní, přesun, vysypání koše
Zástupce Zástupce souboru (anglicky file shortcut) je v informatice typ souboru používaný v systému Microsoft Windows. Umožňuje odkazovat na data, která.
Textový Editor.
Architektura tužkou a v 3D
Využití klíčových snímků
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Převod objektů mezi formáty
Import fotografií v Adobe Lightroom
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
EU_12_sada1_02_Inf_Úpravy obrázků 2_Šeb
Vkládání obrázku do obrázku
Tvorba webových stránek na google – Sites (4.)
Tvorba webových stránek na google – Sites (6.)
Tvorba webových stránek na google – Sites (10.)
Transkript prezentace:

Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík

V rámci předchozích dílů kurzu jsme vytvořili řadu opětovně použitelných objektů. Z hlediska klasické animace se může jednat o dílčí objekty ve scéně (od tužky po dům), animované prefabrikáty (pták, hodiny, pohybující se strom, les), jednoduše se pohybující postavy i složité animace. Řekněme, že připravíme poměrně složitou animaci jakou jsou hodiny s rotujícími ručičkami (pro rotaci ručiček jsou využité dvě skupiny vrstev, první je obdélník a nad ní vrstva rotace s úhlem převedeným na linear – tedy postupný nárůst, jako u pohybu). Synfig studio – objekty Animace je tvořena celou řadou vrstev textových, kruhy, vrstvami s ručičkami. Kreslit tyto hodiny v každé scéně by jednak zdržovalo, jednak by hodiny byly v každé scéně trochu jiné.

V první řadě vytvoříme z našeho objektu skupinu a rozumně si ji pojmenujeme. Při označování vrstev, které do skupiny patří, NESMÍ být samostatně označené ty objekty, které jsou částí dílčí skupiny (v našem případě si takto musíme dát pozor na skupiny tvořící obě ručičky, nesmíme samostatně označit ani ručičku, ani rotaci, vždy jen celou skupinu). Nebojte se skupin

Možná se zdá, že je vynechaná část, kde objekt exportujeme. Není tomu tak, Synfig nepoužívá žádný meziformát, importují se vždy příslušné sifz soubory. To nám umožňuje (pokud chceme) jednoduchou úpravou dílčí animace měnit i aplikace této animace v dalších navazujících animacích a můžeme tak vytvářet (v potřebné velikosti) prostředí, animace i detaily. Importujme tedy požadovaný objekt (hodiny) do naší animace. Import objektu do scény

Vezměme nyní původní animaci (hodiny) a změňme nějakou vlastnost – například barvu ciferníku. A znovu otevřeme animaci, ve které je tato animace vložena. Úprava objektu se projevila i v cílové animaci. Co když to ale nechceme? Aktualizace objektů

Chcete nezávisle importovaný objekt, který se při aktualizaci původní animace v cílovém souboru nezmění? Teprve teď se vám bude hodit skupina, kterou jste vytvořili pro sloučení hodin. Otevřete si importovanou vrstvu v okně vrstev, a původně vytvořenou skupinu zkopírujte. Pak klepněte do scény (mimo importovanou animaci) a vložte objekt ze schránky. Objeví se nová vrstva (naše zkopírovaná skupina), nyní už mimo importovaný objekt – ten tak můžeme zrušit. Nezávisle importovaný objekt

 Vytvořte samostatnou animaci obsahující „běžící“ hodiny a hodiny importujte do některé ze svých animací tak, aby byly hodiny nadále nezávislé na původní animaci. Úkol

Vlastní snímky, screenshoty Synfig Studio Synfig Studio – freewarový software pro tvorbu animací Zdroje