VY_32_INOVACE_CER_4 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Povinnosti průvodce během zájezdu - řešení Jméno.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Předmět úpravy Podmínky pro poskytování sociálních služeb a příspěvku na péči Podmínky pro vydávání oprávnění k poskytování soc.služeb, pro výkon veřejné.
Advertisements

SVNIT Přednáška M. Horáková
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
CK – činnosti touroperátora
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tuto část odevzdejte do školy nejpozději do: Jméno a příjmení dítěte:……………………………………………………………………………………………………….
Inspekce kvality sociálních služeb
vytvořený v projektu OP VK
Management cestovního ruchu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_99.
Anglie a Paříž pro základní školy
Řecko - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_135
VY_32_INOVACE_CER_10 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Lázeňské služby - řešení Jméno autora:Mgr.
VY_32_INOVACE_CER_11 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Historie lázeňství - řešení Jméno autora:Mgr.
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Portugalsko - pracovní list Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
VY_32_INOVACE_CER_12 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Zlatý věk lázeňství - řešení Jméno autora:Mgr.
Francie - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
Švýcarsko - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
Benelux - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
VY_32_INOVACE_CER_13 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Lokalizace lázeňských středisek - řešení Jméno.
Severní Evropa - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
stavby pro veřejné stravování a cestovní ruch
Přímá podpora kapitola rozpočtu 7 Denisa Kolouchová 1.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_19.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Aktivním přístupem ke změně v SVL města Litvínova CZ /0.0/0.0/15_042/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A. 24_hospodarstvi_cr Ročník: osmý Vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_HOSTINY_OBJEDNAVKA_HOSTIN_PREZENTACE_05 Název školyStřední škola služeb,
Výchova k občanství – 7. ročník Důležité životní doklady.
BOZP 1 Hradec Králové Datum CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ základní informace ke smlouvě
Interní předpisy hotelu
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Odjezd: 19:00 Příjezd: cca13:00
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Odjezd: 19:00 Příjezd: cca13:00
Formy lázeňských pobytů a lázeňské péče
Kalkulace ceny zájezdu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Povinnosti průvodce a delegáta během poznávacího a pobytového zájezdu
Trasování a sestavení programu zájezdu
Povinnosti průvodce CR při vzniku mimořádných situací
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
PRŮVODCE CESTOVNÍHO RUCHU
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
Průvodcovské služby Vachová 4.B.
V hotelnictví a cestovním ruchu
Jméno a příjmení dítěte:……………………………………………………………………………………………………….
Wales 2019 Průvodce registrací pro studenty
Organizační pokyny: Odjezd ve sobotu v 7:45 od školy (u bazénu)
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
3. Krizová pomoc Sociální rehabilitace
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_CER_4 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Povinnosti průvodce během zájezdu - řešení Jméno autora:Mgr. Jan Vajner Vytvořeno dne: Metodický popis, (anotace) Podpora hodiny Povinnosti průvodce během zájezdu Pracovní list slouží jako podpora výuky Průvodcovství a Cestovního ruchu, může být také využit v hodinách Semináře cestovního ruchu nebo k maturitnímu opakování. Žák charakterizuje, doplňuje, přiřazuje pojmy z oblasti průvodcovství či cestovního ruchu, případně poznává obrázky, řeší křížovky a řeší praktické úkoly s atlasem nebo mapou.

Povinnosti průvodce během zájezdu 1) dostaví se včas na místo odjezdu nebo převzetí skupiny půl hodiny až hodinu před odjezdem 2) připevní si jmenovku 3) označí zasedací pořádek 4) jmenovitě dle seznamu překontroluje skutečný počet účastníků 5) překontroluje cestovní doklady (zejména pasy, víza, OP…), nejen zda mají ale i zda nejsou poškozené… 6) představí se, přivítá 7) seznámí účastníky s trasou a programem 8) upozorní na dodržování kázně, programu, časového harmonogramu a pečlivě jej dodržuje 9) upozorní na předpisy cizího státu

10) po příchodu do ubytovacího zařízení rozdělí účastníky do pokojů 11) řeší nedostatky v ubytování 12) Dbá a kontroluje aby účastníkům byly poskytnuty všechny služby dle dohodnutého objednaného a zaplaceného programu, kvalitě, rozsahu 13) Nedostatky které se nepodaří odstranit napíše do zprávy případně reklamaci a reklamační protokol 14) Při nepředvídaných okolnostech se snaží maximálně zajistit opatření vedoucí k dodržení programu a nahlásí zpoždění tam kde jsou očekáváni 15) Dbá na dodržování bezpečnostních opatření 16) V případě úrazu či onemocnění zajistí 1. pomoc, lékařské ošetření, odvoz do nemocnice… pokud nemůže účastník dále pokračovat oznámí to průvodce CK, konzulátu, vyhotoví potvrzení pro pojišťovnu

17) Při opuštění dopravního prostředku, ubytovacího zařízení upozorní klienty aby si nezapomněli zavazadla, osobní věci 18) Při ztrátě zavazadla či osobní věci oznámí pracovníkovi ubytovacího zařízení a bezpečnostním orgánům + sepíše protokol 19) Během cesty a v místě podává výklad 20) Pokud je při prohlídce místní průvodce (např. zámek) účastní se také – dohodne časový limit 21) Stará se o využití času účastníků i mimo plánovaný program 22) Dochvilností a obětavostí přispívá k úspěšnému průběhu zájezdu 23) Dbá o svůj zevnějšek 24) Zvýšenou pozornost věnuje zejména starším osobám a rodinám s malými dětmi 25) Snaží se předcházet sporům mezi účastníky a případné spory řeší taktně

Povinnosti průvodce během pobytu 1) v ubytovacím zařízení vyhodnotí složení pokojů, vyhrazení míst na stravování, dobu stravování, dohodne ubytovací rozdělovník 2) kontroluje doklady o zaplacení, odevzdá klientům poukázky na stravování, seznámí s místem a časem vydávání stravy 3) při prvním společném stravování seznámí s programem pobytu, podá Informace o možnostech kulturního, společenského a sportovního vyžití v místě pobytu, rozdá propagační materiály… 4) zveřejní program upřesněný na jednotlivé dny 5) kontroluje čerpání limitů na ubytování a stravování 6) řeší nedostatky týkající se ubytování a stravování

7) při naplánovaném výletu si ověří zajištění dopravního prostředku, čas a místo přistavení, čas návratu…. 8) povinně se zúčastňuje plánovaných výletů a podává výklad 9) poskytnutí služeb si dává potvrdit od dodavatelů 10) nevyčerpané služby se snaží nahradit jinými službami 11) snaží se zajistit náhradní program pro případ špatného počasí 12) před ukončení spolu s účastníky vyhodnotí pobyt 13) vyúčtuje pobyt