Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Advertisements

Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Evropský sociální fond
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
Adéla Masopustová Alena Seifrtová Lukáš Hůla
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Firma a nejistota Aplikace rozhodování v podmínkách rizika a nejistoty na firmu Teorie firmy.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Vybrané metody analýzy
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Předmět: Řízení podniku 1
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_196.
Koncepce marketingového řízení
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Proces řízení rizik.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Marketing finančních služeb 2.
1.Obsah marketingového řízení
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
marketingové poradenství
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Volba segmentů trhu se stavebními zakázkami Optimální alokace výrobní kapacity - perspektivní segment -neperspektivní segment -jak udržet pozici na trhu.
Poradenství v obecném řízení
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Marketing v pojišťovnictví března 2007 E : :00 hod.
Milada Kováříková Zuzana Moravová Hana Zákostelská
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Ekonomicko-organizační poradenství Plánování akce, implementace, ukončení poradenského procesu Švandová Eva.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Úloha marketingu v řízení organizace
VVI – nástroj ke zvýšení konkurenceschopnosti
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Poradenský proces Plánování akce

Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Volba z alternativních šetření Volba z alternativních šetření Předložení návrhů klientovi Předložení návrhů klientovi Příprava na implementaci řešení Příprava na implementaci řešení Diagnostika X plánování akce → systematické vyhledávání faktů X inovace a tvořivost Diagnostika X plánování akce → systematické vyhledávání faktů X inovace a tvořivost

Úloha klienta Důležité aktivnější zapojení klienta než v diagnostické fázi Důležité aktivnější zapojení klienta než v diagnostické fázi Důvody: Důvody: Jedná se o rozsáhlou činnost, klient musí být seznámený s přístupem a souhlasit s ním Jedná se o rozsáhlou činnost, klient musí být seznámený s přístupem a souhlasit s ním Nutná mobilizace schopných lidí v podniku Nutná mobilizace schopných lidí v podniku Možnost zaměstnanců podílet se na projektování a plánování práce Možnost zaměstnanců podílet se na projektování a plánování práce Vytváří se angažovaný přístup nutný k implementaci Vytváří se angažovaný přístup nutný k implementaci Možnost získání nových vědomostí zákazníkem Možnost získání nových vědomostí zákazníkem

Orientace přípustných řešení

Zdroje zkušeností Předešlé zakázky Předešlé zakázky Poradcovy záznamy a dokumentace o organizaci Poradcovy záznamy a dokumentace o organizaci Odborná literatura Odborná literatura Kolegové Kolegové Zaměstnanci zadavatelské organizace Zaměstnanci zadavatelské organizace

Tvůrčí myšlení Vzájemné propojení věcí a myšlenek dříve navzájem nesouvisejících Vzájemné propojení věcí a myšlenek dříve navzájem nesouvisejících Fáze tvůrčího myšlení: Fáze tvůrčího myšlení: Příprava Příprava Úsilí Úsilí Inkubace Inkubace Proniknutí do podstaty Proniknutí do podstaty Vyhodnocení Vyhodnocení

Techniky tvůrčího myšlení Brainstorming Brainstorming Synektika Synektika Soupis atributů Soupis atributů Nucené vztahy Nucené vztahy Morfologická analýza Morfologická analýza Laterální myšlení Laterální myšlení Seznamy Seznamy

Překážky tvůrčího myšlení dobrovolné – úcta k autoritě dobrovolné – úcta k autoritě přesvědčení existence jedné správné odpovědi přesvědčení existence jedné správné odpovědi konformita konformita poskytnutí očekávané odpovědi poskytnutí očekávané odpovědi nedostatek úsilí pochybovat o evidentním nedostatek úsilí pochybovat o evidentním unáhlené hodnocení unáhlené hodnocení obavy ze zesměšnění obavy ze zesměšnění

Vypracování a hodnocení alternativ problém – existence dvou alternativ → fázovaný přístup problém – existence dvou alternativ → fázovaný přístup jedná se o klasický rozhodovací problém jedná se o klasický rozhodovací problém volba kritérií volba kritérií úplnost úplnost operacionalita operacionalita měřitelnost měřitelnost neredundance neredundance a minimálnírozsahu a minimálnírozsahu

Rozhodovací problém V1V2 K1H11H12 K2H21H22 K3H31H32  všechny varianty odpovídají minimálním hodnotám kritérií všechny varianty odpovídají minimálním hodnotám kritérií je možné ohodnotit kritéria vahami je možné ohodnotit kritéria vahami

Předložení návrhu akce klientovi kombinace písemné a ústní prezentace kombinace písemné a ústní prezentace nezahltit klienta nezahltit klienta objasnit rizika objasnit rizika objasnit podmínky, které musí klient vytvořit a udržet objasnit podmínky, které musí klient vytvořit a udržet nejen co, ale jak implementovat nejen co, ale jak implementovat

Zde může úloha poradce skončit

Děkuji za pozornost

Poradenství pro řízení marketingu a odbytu formulování strategie formulování strategie marketing na úrovni činností marketing na úrovni činností marketingový průzkum marketingový průzkum

Poradce a marketingová strategie strategická rozhodnutí v marketingu mají dopad na další funkce jako výroba, vývoj nových výrobků nebo finanční řízení strategická rozhodnutí v marketingu mají dopad na další funkce jako výroba, vývoj nových výrobků nebo finanční řízení klasifikace klientovy orientace k trhu: klasifikace klientovy orientace k trhu: orientace na výrobek orientace na výrobek orientace na výrobu orientace na výrobu orientace na trh orientace na trh

Analýza marketingové strategie analýza výrobního sortimentu analýza výrobního sortimentu neexistují mezery? neexistují mezery? nevyrábí se něco v příliš malé kapacitě? nevyrábí se něco v příliš malé kapacitě? kvalita zboží a spolehlivost doručení kvalita zboží a spolehlivost doručení tvorba ceny tvorba ceny dojem firmy na veřejnost dojem firmy na veřejnost

Marketingové operace volba vhodných komunikačních nástrojů volba vhodných komunikačních nástrojů řízení prodeje řízení prodeje reklama a podpora trhu reklama a podpora trhu distribuční cesty distribuční cesty vývoj nových výrobků vývoj nových výrobků obalová technika obalová technika