Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyskytuje se ve třech rovinách:
Advertisements

Představení společnosti
Systém spolupráce pojišťoven s pojišťovacími makléři
Pracovněprávní vztahy v organizaci
DEP 507. Co zvážit před zahájením výuky? Výběr metod výuky bude ovlivněn: věkem studentů vědomostmi z ekonomických předmětů z 1. ročníku (zejména z ekonomiky)
Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců České republiky, o.s. CIFA forum PRAHA duben 2008 Investiční příležitosti.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
Trainee Program SEKUNDA 2013 / 2014 Marie Mourková, Senior HR Business Partner Březen 2013.
Vznik JČP obchodní, s.r.o. Řešitel: Václav Pech Školitel: Prof. Ing. Jan Váchal, Csc. Bachelor of Bussines Studies 2004/2005 Institute of Technology, Sligo.
Distribuční strategie
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Průvodce odbornou praxí na VŠPJ Obor Finance a řízení Květen
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Bankovní a poradenské franšízy Partners market
Struktura personální směrnice
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_231.
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Proces slučování bankovních a nebankovních úvěrových registrů v České.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
Teleworking v Asseco CR Renata Leflerová Ředitel LZ Praha
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Propojení „soft“ nástrojů a „hard“ podpory je nutnost
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
Bezpečnostní politika
Personalistika a odměňování pracovníků
Firemní bankovnictví Corporate Banking
Téma 8 Mzdový systém podniku a jeho tvorba
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Řízení pojišťoven.
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Regulace a dohled finančních institucí v Německu a Velké Británii.
Podnikání a kulturní odlišnosti Region: Afrika Tento studijní materiál vznikl jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Podpora odborných praxí.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Personální plán pro podnikatelský plán
Personální strategie mezinárodní firmy
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Daňové aspekty využívání zaměstnaneckých výhod Autor: Frederik Frey Vedoucí: Ing. et Ing. Pavel Semerád, Ph.D.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
ČLOVĚK A SVĚT PRÁCE osnova. PRÁCE A PRACOVNÍ SÍLA  Trh práce  Pracovní síla  Potřeby  Pracovní kapitál  Lidský kapitál.
L UCIE V AIGERTOVÁ. UNIQA pojišťovna a.s. zahájila svoji činnost v roce Jako držitel univerzální pojišťovací licence si vytvořila široké portfolio.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Povolání, které je uplatnitelné v každé době … Program: Hospodářská politika a správa Obor: Účetnictví a daně.
Podpory pro malé a střední podnikatele v roce zvýhodněné záruky, úvěry a finanční příspěvky.
Latinská Amerika Tento studijní materiál vznikl jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Cesta k uplatnění na trhu práce
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Prezentace fiktivní firmy Ing. Vladimíra Trnčáková
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Katedra řízení podniku
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Česka spořitelna je členem Erste Group
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Trh a jeho fungování, zaměstnání, podnikání 1 – Trh
Transkript prezentace:

Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích zaměstnavatelů Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování Alois Eigner, Ing. Tento studijní materiál vznikl jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/15.0280

Funkce a význam bankovních poradců Distribuční kanály banky = prodej produktů banky pobočky banky , pobočková síť banky vlastní obchodní sítě makléřské společnosti, finanční poradci franšízy internet Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích zaměstnavatelů

Pobočky a pobočková síť banky - prodej produktů banky - pokrytí regionu - organizace poboček a činností - kompetence obchodníků a manažerů - marketing - informační systémy - bezpečnost Zápatí prezentace

Klient banky - typ klienta ( objem finančních prostředků, typ obchodu atd., právnická x fyzická osoba) - stávající klienti ( udržení ) - noví klienti ( získání ) - bonita klienta - komunikace s klienty Zápatí prezentace

Zaměstnanci banky - obchodní a komunikační dovednosti - vzdělání - výběrová řízení - praxe - odměňování - zařazení - speciální pozice a znalosti (IT apod.) Zápatí prezentace

Vlastní obchodní sítě banky - obchodníci zpravidla nejsou zaměstnanci ( práce tzn. na IČO), zpravidla smlouva o obchodní spolupráci - forma exkluzivní spolupráce - jedno až dvoustupňová struktura - regionální uspořádání - křížový prodej . kmen klientů Zápatí prezentace

Makléřské a finanční společnosti - firmy ( resp Makléřské a finanční společnosti - firmy ( resp. právnické osoby) zprostředkovávající prodej bankovních a pojišťovacích produktů - různá vnitřní organizační struktura ( např. multilevel atd. ) - zpravidla prodej produktů více bank a pojišťoven Zápatí prezentace

Hodnocení a ocenění obchodního personálu – zaměstnanci banky Smluvní vztah : - standardní zaměstnanecký poměr ( zaměstnanecká nebo manažerská smlouva, při nástupu uzavírána na dobu určitou ) Odměňování : - základní plat + bonifikace za dosažený výkon – objemově zpravidla převládá prémiová složka mzdy ( rozlišení front a back office) Marketing banky Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích zaměstnavatelů

Hodnocení a ocenění obchodníků ve vlastních obchodních sítích Smluvní vztah : - smlouva o obchodním zastoupení , ŽL, registrace atd. Odměňování : - provizní řád - bonifikace ( objemové, pásmové atd. ) - vždy za zaplacený obchod - vracení provizí - získatelské x následné provize - Q a roční bonifikace Marketing banky Zápatí prezentace

Hodnocení a ocenění obchodníků v makléřských a finančních společnostech - obchodní smlouva - provizní řád a objemové bonifikace - vlastní odměňování obchodníků makléřskou společností - smluvní vztahy - vedení a správa kmene klientů - marketing společnosti Zápatí prezentace

Franšíza - franšízor x franšízant - poskytnutí značky a know- how - franšízová smlouva a její specifika - franšízové poplatky – vstupní, marketingové, měsíční poplatky (minimální poplatek), - franšízový manuál - časové omezení - sankce Zápatí prezentace

Tento studijní materiál vznikl jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/15.0280 Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích zaměstnavatelů