Vítejte na Marketingu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Zahraniční obchod Obchodní politika.
Zahraniční obchod.
Evropská unie - fungování JVT  volný pohyb zboží  volný pohyb služeb  volný pohyb kapitálu  volný pohyb osob  +………politiky?  mobilita  ochrana duševního.
P12 Mezinárodní marketing Celosvětová proces internacionalizace - významný faktor rozvoje mezinárodního marketingu. Využívání mezinárodního marketingu.
Cvičení č. 2 Řízení multinacionálních firem
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic.
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
VSTUP DO PROBLEMATIKY MEZINÁRODNÍHO MARKETINGU L 4 Ing. Jiří Šnajdar 2015.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
ROZHODOVÁNÍ O VSTUPU NA ZAHRANIČNÍ TRHY NEPŘÍMÝ VÝVOZ - využívání nezávislé zprostředkovatelské firmy - domácí vývozní velkoobchodník - domácí vývozní.
MEZINÁRODNÍ OBCHOD. Příčiny rozvoje odlišné klimatické a přírodní podmínky odlišný spotřebitelský vkus zvyšování efektivity – dělba práce.
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
* ZAHRANIČNĚ OBCHODNÍ POLITIKA květen 2013VY_32_INOVACE_EKO_ Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová.
EXPORT MIMO EU, jak na to? Strategie přístupu na trh Ing. Andrea Heverlová, MBA 16. září 2009 © 2009 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Životní cyklus výrobku
Celnictví Význam a druhy cel.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_09.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
David Štros, 2009 Lukáš Synek, 2011
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Management v podmínkách zemí východní Evropy a Ruska Průběžné výstupy týmu Provozně ekonomické fakulty Ing. Martin Přibyl Další členové týmu: Ing. Martin.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic Fórum Evropský rok aktivního stárnutí a mezigenerační solidarity 2012 Ing. Blanka Miksová Praha,
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
Přednáška č.4 Vstup na zahraniční trhy při výrobě v zahraničí.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Vítejte na Marketingu. Identita, image Identita = komplexní obraz firmy utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i budoucností Tvoří.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace Proč výzkum trhu? „Kdo zná svého zákazníka, ten mu umí nabídnout zboží,
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Vítejte na Marketingu.
Vítejte na Marketingu.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Evropská unie - fungování JVT volný pohyb zboží volný pohyb služeb volný pohyb kapitálu volný pohyb osob +………politiky? mobilita ochrana duševního vlastnictví.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Vnější hospodářská politika1 V. NÁSTROJE OBCHODNÍ POLITIKY.
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
MARKETING Přednáška P
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Společná obchodní politika
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vítejte na Marketingu.
Proč výzkum trhu? L 8 Ing. Jiří Šnajdar
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
ŘÍZENÍ OBCHODU Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
SPOLEČNÁ OBCHODNÍ POLITIKA – POKRAČOVÁNÍ
Zahraniční obchod. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Mezinárodní management
Transkript prezentace:

Vítejte na Marketingu

Úrovně mezinárodního zapojení domácí marketing exportní marketing mezinárodní marketing nadnárodní marketing globální marketing Internacionalizace: sporadická zahraniční aktivita, pravidelná zahr. aktivita, multinacionalizace, globalizace

Formy vstupu na zahr. trh Celková analýza trhu legislativní a devizové zákony a omezení, dovozní licence, kvóty, cla, … konkurence úroveň dovozu, trendy prodeje zákazník a jeho potřeby a přání Formy vstupu na zahr. trh nepřímý vývoz přímý vývoz poskytnutí licence společné podnikání (joint venture) přímé investice

Globální marketingové strategie standardizovaný globální marketing koncentrovaný globální marketing diferencovaný globální marketing 2 strategie umísťování glob. produktu high-tech positioning high-touch positioning

Možné strategie Produkt Propa-gace Nezměněný Přizpůso-bený Nový přímé rozšíření přizpůsobe-ní výrobku Vývoj nového produktu Přizpůsobená adaptovaná komunikace dvojí adaptace

Použité zdroje Kotler, P. Marketing Management Marketing – distanční studijní opora Kapferer, J. N. Les Marques – Capital de l´entreprise