Grafika Vytvořil Filip Grela.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_04_01 Autor: Mgr. Ivana Matyášková
Advertisements

Multimédia – digitální animace Bohumil Bareš.  animovaný GIF  princip: sekvence obrázků s určitou změnou  omezený počet barev -> kvalita  omezené.
Rastrová a vektorová grafika
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA HELENA MYNAŘÍKOVÁ.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Počítačová grafika - úvod
Grafika Rastrová X Vektorová.
Zoner Callisto.
RASTROVÁ A VEKTOROVÁ GRAFIKA
Informační a komunikační technologie 8. ročník Multimédia Bohumil Bareš.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Referát č. 18 Počítačová grafika, prezentace (základní pojmy a principy z oblasti počítačové grafiky, grafické a multimediální formáty, jejich vlastnosti.
Výstupy z GIS Pojmy a typy výstupů, aneb pro koho, co a jak Ing. Jiří Fejfar, Ph.D.
bitmapová (rastrová) grafika, vektorová grafika, výhody a nevýhody
SIPVZ – úvodní modul P Počítačová grafika a prezentace metodické poznámky (4 h)
Bitmapová a Vektorová grafika
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE II. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Multimédia Mikuláš Fořt. Multimedia S trochou nadsázky lze říci, že snad již ani neexistují počítače domácích uživatelů, které by neměly schopnost pracovat.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Počítačová grafika a prezentace 1 Radek Pinc
Získáváme fotografie pro práci Odkud a jak…. Kde se používá počítačová grafika tiskoviny – časopisy, noviny, knihy, letáky reklama – billboardy, propagační.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Počítačová grafika - teorie Autor:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VY_32_INOVACE_7B1 Grafika 1 Rozdělení grafiky.
Lotus NotesJiří Beran Počítačová grafika. Lotus NotesJiří Beran Základní dělení počítačové grafiky: 1) Vektorová grafika – obrázek bereme jako množinu.
GRAFIKA.
Vektorová grafika Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.14/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Grafika 9 Nástroje a efekty VY_32_INOVACE_7B20. Nástroje a efekty CorelDraw má řadu nástrojů na zpracování objektů je zde i řada efektů pro zajímavé nápady.
Počítačová grafika Výpočetní technika.
Tomáš Veselý, Lukáš Ratkovský, Luboš Rauer.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základní pojmy počítačové grafiky Autor: Mgr.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Počítačová grafika.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_19.
Geografické informační systémy. Digitální mapy Rastrové obrázky (například Vektorové obrázky Geografické databáze.
Vložené objekty 2012 O.Kánský. Typy objektů textová pole - rámce rastrové a vektorové obrázky tabulky a grafy matematické výrazy a rovnice organizační.
Vytvoření dokumentu bylo financováno ze zdrojů Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.32/ Počítačová.
Počítačová grafika Rastrová a vektorová grafika, barevné modely
Geografické informační systémy. Digitální mapy Rastrové obrázky (například Vektorové obrázky Geografické databáze.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
PREZENTACE.
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Vektorová grafika (11). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Grafické formáty Mgr. Petra Toboříková. Barevná hloubka barevné odstíny jsou dány kombinací barev barevná hloubka = určuje kolik bitů je potřeba k popisu.
Počítačová grafika. Rastrová grafika Fungování monitoru Jak může monitor zobrazit barvy tak věrně? Kolik barev vůbec dokáže zobrazit?
Počítačová grafika Vektorový a grafický editor Zoner Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_047.ICT.13 Vektorová a rastrová grafika.
Grafické programy - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Počítačová grafika Rozdělení počítačové grafiky, charakteristika jednotlivých druhů.
Grafické programy - opakování
Vektorové a rastrové grafické programy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
GRAFIKA.
Převod objektů mezi formáty
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Počítačová grafika.
Počítačová grafika.
Geografické informační systémy
SVG vektorová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Transkript prezentace:

Grafika Vytvořil Filip Grela

Počítačová grafika Počítačová grafika je obor, který se ve výpočetní technice rozvijí velmi rychle.Ještě nadávno nebylo možné na osobním počítači editovat v rozumném grafickém režimu obrázek , v minulosti to byla výsada pouze grafických, televizních a reklamních studií s takzvanými „superpočítači„ V dnešní době si na svém počítači můžete s pomocí normálních programů jako jsou např. : malování,Zoner Calisto .

Kde a jak se grafika používá Tiskoviny : Tiskoviny jsou všechny letáky , časopisy ,knihy atd. Reklama :propagační materiál, či reklamní televizní spot, to vše velmi pravděpodobně prošlo rukama specializovaného grafika. Media ,televize a multimédia :multimediální CD, televizní efekty, titulky a zajímavé grafické obrázky a schémata ve večerních zprávách to vše je grafika . Internetové stránky : internet je pro grafiku samostatným velkým světem . 3D modeling :další velká kapitola. Prostorové modelování umožňuje vytvářet doslova nové světy a nové objekty. Cad ,Cam modely : opět specializované odvětví počítačové grafiky, pracující na odlišném principu než všechny zmíněné předchozí možnosti . Hry : počítačová grafika hraje významnou roli v zábavním průmyslu.

Vektorová grafika Vektorová grafika se zakládá na základních geometrických tvarech (Křivky , čáry atd. )

Rastrová grafika Obrázek v rastrove grafice je uložen bod po bodu. To znamená, že u každého bodu obrázku musí být uložena jeho barva, jas a kontrast