Peřinová Tereza Povalová Markéta OA a JŠ s právem SJZ Přerov.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde vzít energie k nadpřirozenému? Viktor Baláž, Vyškov,
Advertisements

Rozhovor s Bohem.
Prezentace jde automaticky, prosím, pusť repro 
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování a řízení kariéry
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
CÍLE VE SPORTU Mgr. Eva Tomešová, Ph.D
PhDr. Eva Tomešová, Ph.D CÍLE VE SPORTU PhDr. Eva Tomešová, Ph.D
Malé povzbuzení pro chvíle volna
a jeho využití u klientů po CMP
Hospodářství ČR všechna výrobní i nevýrobní odvětví, v nichž pracují ekonomicky aktivní obyvatelé Vyjadřuje se pomocí různých ukazatelů: HDP, HNP, % zastoupení.
ÚVOD Management a marketing
aneb výběr budoucího povolání zábavnou formou
Výstupy z Úvodního semináře
1 K čemu ještě 8. návyk S.R. Covey „Od efektivnosti k velikosti, vyjímečnosti“ Obsah: 1.Proč 8. návyk 2.Rámcové objasnění 8. návyku 3.Úloha leadership.
R O Z H O D O V Á N Í Patří ke klíčovým manažerským dovednostem (ve všech oborech a oblastech života): - výroba, finance, informatika, doprava, služby,
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vaše budoucnost s FM GROUP
ANOTACE DUMy Čára mého života I., II., III. tvoří celek materiálů, který vizuálně pomáhá žákům při úvahách o jejich životě minulém, budoucím blízkém a.
Antonín Dvořák a jeho život
Kterou hemisférou myslíte ?
Dělba práce Pavel Šuranský.
Masarykovo gymnázium Vsetín
Čím chci být Zpracovala: Mgr
Rozdíl vnímání a představy
AUTOBAZAR-COUVAL. Firma, kterou jsem vytvořil a kterou vlastním se jmenuje autobazar-couval. Její název vznikl podle příjmení majitele této firmy. Firma.
ANOTACE DUMy Čára mého života I., II., III. tvoří celek materiálů, který vizuálně pomáhá žákům při úvahách o jejich životě minulém, budoucím blízkém a.
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ Prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně Katedra pedagogiky
Praxe očima studentů Petr Liška. Podklady ProtokolyBiCheFyInfMaZDG Jaro Podzim Jaro Podzim Jaro.
Bylo nebylo ... Před dlouhou, dlouhou dobou existoval ostrov, na kterém žily všechny pocity člověka: dobrá nálada, smutek, vědění … a kromě ostatních různých.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Naše skutečná a online identita - bezpečný internet ZŠ a MŠ Město Touškov.
Řízení a plánování kariéry
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
Konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
..kam jdu a odkud přicházím.. Sestavil: Willi Nowak.
Motivace podřízených a sebe sama
Třída KUŘÁTKA PROJEKT MALÝ ZAHRADNÍK Dílčí projekt: KULIHRÁŠEK
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
ČÍM CHCI BÝT, AŽ VYROSTU Simona Kapitánová Můj piktogram.
Čím chci být ,až vyrostu.
Šablony OP VVV a podpora nadání
Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny Fakulta sociálních studií
MINULOST – PŘÍTOMNOST - BUDOUCNOST KARIÉRA Vlasta Krejčová
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Téma: Spolupráce MŠ a ZŠ v rámci jednoho právnického subjektu
ODCHOD MELODRAM (TEXT).
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
ZŠ Ludgeřovice Ema Musálková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Dublovice, okres Příbram
Kateřina Nevečeřalová 9.B Červen 2016
Tvorba webových stránek – místa v síti
Název prezentace (DUMu):
Lekce 6: Dítě v procesu socializace výchovy a vzdělávání
Aktivačně motivační vlastnosti osobnosti
Prezentace jde automaticky, prosím, pusť repro 
Rozhovor s Bohem.
Proč potřebujeme systém managementu ?
Kalendář 2009.
Pro koho tu přednášku děláme? zdroj: duarte.com
Sandra Eliašová Klára Bílková Kateřina Dvořáková Volba povolání.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Bylo nebylo ... Před dlouhou, dlouhou dobou existoval ostrov, na kterém žily všechny pocity člověka: dobrá nálada, smutek, vědění … a kromě ostatních různých.
K PŘIVÍTÁNÍ V DOSPĚLOSTI RYCHLOKURZ JAKO DÁREK
Prezentace jde automaticky, prosím, pusť repro 
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Lekce 6: Dítě v procesu socializace výchovy a vzdělávání
Škola základ občanského života
Transkript prezentace:

Peřinová Tereza Povalová Markéta OA a JŠ s právem SJZ Přerov

Theodore Dreiser

 Co nás čeká a nemine?  Čeho chceme dosáhnout?  Jak vidím svoji budoucnost já?  Jak na spokojenou budoucnost?  Co si pro mě připraví život?

 Lidé projdou mnoha změnami a podle nich si volí i své budoucí povolání.  Malí chtějí být herečkami, modelkami, zpěvačkami, astronauty či policisty  Jako starší si berou za vzor své vlastní rodiče.  Poté přichází ona chvíle, kdy si musí zvolit své povolání.

 Co mě bude bavit?  Co mě a mou budoucí rodinu uživí a zabezpečí?  Co pro mě bude nejlepší?  Zamyslet nad svými dovednostmi.  Objevit skryté talenty.  Najít silné stránky své osobnosti.  Snažit se poznat sám sebe.

 Zvážit všechny možnosti a alternativy, které se nám naskytnou.  Naše vysněné vyhlídky do budoucnosti.  Přehnané plánování a nalajnování také není to nejlepší.  Obrazy, které nám nabízí současnost – pozitiva i negativa.

 Obě dvě jsme studentkami druhého ročníku OA v Přerově.  Jedna z nás by chtěla studovat na ekonomické fakultě (zaměření na účetnictví a personalistiku).  Druhá zvažuje, zdali se nadále věnovat oboru s ekonomickým zaměřením nebo se vydat do neznámých vod a odbočit na právnickou fakultu.