Psychické jevy Motivace a potřeby člověka EVŽEN POUR, C4A.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OBEZITA.
Advertisements

POTŘEBY, HODNOTY, ZÁJMY Mgr. Michal Oblouk.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.04/
Agrese a šikana jako pedagogické jevy
Zpracovaly: Lucie Tylšarová, Lucie Zimlová
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Psychický stav,
ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PROJEKT: CZ.1.07/1.5.00/
10. Motivace.
Občanská výchova Milan Šimek
Emoce (city).
Definice motivace Teorie motivace Stimulace
Tomáš Novotný, 2.L SPŠE Olomouc
Motivace.
Náročné životní situace, konflikty
Náročné životní situace
VY_32_INOVACE_PSYPS14060ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS13860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Motivace Miroslava Fuksová.
Další přírodní látky.
 Plán pro mimořádné události: Katastrofy ( požár, povodně, zemětřesení,.. ) Vliv člověka ( teroristický útok, úmyslné poškození,.. ) Vnější jevy ( výpadek.
Aplikovaná psychologie
Stres Petr Machala. anglicky stress = napětí, namáhání, tlak jedinec je vystaven mimořádným podmínkám následné obranné reakce mají za cíl zachování vnitřní.
Nezaměstnanost.
Agrese.
Thomas International Analýza osobních a pracovních profilů
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32 Číslo.
Motivace Motivace-aneb nestavějte domeček z karet Motivace je psychický proces vedoucí k energetizaci organismu. psychický Motivace usměrňuje naše chování.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A12 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníListopad.
Vůle.
Okresní výchovný odbor Želvičky Zrealizované akce v roce 2010/2011.
2. DUŠEVNÍ VÝVOJ OSOBNOSTI, PORUCHY VÝVOJE OSOBNOSTI
SENZOMOTORICKÉ UČENÍ KŘIVKY ČINITELÉ FÁZE.
Kantova etika EVŽEN POUR, C4A. Kantova etika  1785 – Základy metafysiky mravů  Podmínky mravního života  Hypotetický imperativ – podmíněný z vnějšku.
Chyby při vnímání druhých lidí
Člověk jako osobnost (psychologie, disciplíny a směry)
Emoce a psychické stavy ve sportu seminář
Název školyStřední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Nymburk, Soudní 20 IČO Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_1A_16_Motivace_potreby_frustrace.
MOTIVACE. PSYCHIKA A JEJÍ SLOŽKY- vnímání,podněty ZrakSluch Chuť Čich hmat Exteroceptory ( vnější podněty) Interoceptory ( vnitřní podněty) Vlivy prostředí.
Motivace, vůle. 1. Vypište všechno, co potřebujete k tomu, abyste měli radost / byli spokojení 2. Zkuste uvedené potřeby roztřídit do skupin na biologické,
OB21-VVP-HUM-OBN-MIK-M O s o b n o s t Mgr. Marie Mikulcová.
Z ÁTĚŽOVÉ SITUACE Mgr. Vladimír Velešík. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE 1.Kód DUMu: VY_32_INOVACE_1.SV.20.
Psychologické disciplíny I.ČástZákladníSpeciální.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Soňa Váňová. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje materiál.
N ORMÁLNÍ A PATOLOGICKÉ. N ORMY ve společnosti – socializace odchylka od normy - Deviace přijetí pravidel – INTERIORIZACE (zvnitřnění) Sociální kontrola.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuZlepšení podmínek pro vzdělávání na MGO Název školyMatiční gymnázium Ostrava,Dr.
Náročné životní situace DUM_11. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název.
OB21-VVP-HUM-OBN-MIK-U O s o b n o s t Mgr. Marie Mikulcová.
Náročné životní situace. Náročné životní situace (dále jen NŽS)  Jsou to takové podmínky v životě člověka, které na něj kladou zvýšené nároky jak po.
Evropská obchodní akademie, Děčín I, Komenského náměstí 2, příspěvková organizace IČ tel Reg.č. projektuCZ.1.07/1.5.00/
Trocha teorie nikoho nezabije …. VLASTNOSTI OSOBNOSTI OSOBNOST - souhrn vlastností, procesů a stavů, návyků, postojů, které tvoří celistvou strukturu.
Frustrace Vypracovala: Monika Arsenjevová Datum: 1. října 2012.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Rostislav Navláčil Název prezentace (DUMu): 3. Náročné životní situace Název sady: Občanská nauka Ročník: 1.
Seminář ze sociální psychologie
MOTIVACE.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Obecná ekonomie STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Uspokojování potřeb u seniorů v navštíveném zařízení a v domácí péči
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.13
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Duševní hygiena.
Náročné životní situace
Náročné životní situace (Všeobecný adaptační syndrom) Psychologie 4. S
Základní pojmy speciální pedagogiky
Stresu i vyhoření odoláte, když víte jak na to…
Kejřová Psychologie.
ŠKOLNÍ NEPROSPĚCH Příčiny školního selhání
Transkript prezentace:

Psychické jevy Motivace a potřeby člověka EVŽEN POUR, C4A

Motivace  Pohnutky  Příčiny reakcí  Důvod proč  Výrazný vliv na úspěch/neúspěch

Potřeby člověka  Stav nedostatku  Neuspokojení → frustrace, deprivace

Zdroje:  navštíveno  navštíveno  navštíveno  navštíveno