VLP GROUP ŽIJE! MEDIÁLNÍ DŮM Součást mezinárodní skupiny Verlagsgruppe Passau URČITĚ SI VYBERETE! VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Advertisements

Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Jednička na trhu zpravodajských deníků
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
S námi máte informační předstih!
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
Geomarketing v adresné distribuci
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Mediální komunikace ČD
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Vydavatelský management 2
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
 Čím se liší časopisy a noviny?  Na jaké skupiny se dají časopisy dělit?  Ke každé skupině přiřaď konkrétní časopis, který znáš.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Vývoj médií (a lokální novinařina) ve světle krize
Zpravodajský profil. Od roku 1998 On-line magazín deníku Právo a společnosti Seznam.cz Zpravodajský server V roce místo v soutěži Křišťálová Lupa.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Průzkum čtenářské obce časopisu Odpady (ECONOMIA a.s., listopad 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004) Čtenáři časopisu Odpady ECONOMIA.
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Informace na dosah ruky
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Transkript prezentace:

VLP GROUP ŽIJE! MEDIÁLNÍ DŮM Součást mezinárodní skupiny Verlagsgruppe Passau URČITĚ SI VYBERETE! VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ!

Jak si žije mediální dům VLP?

Tržní podíl z hlediska čtenosti Zdroj: MediaProjekt Q 2014 Oslovujeme třetinu populace ve věku let! VLP GROUP zaujímá 2.místo! Odklepnuto!

Nemusíme prosit!

Nemusíme utíkat!

Musíme mít nápady!

Milý kliente, hezky posaď, vymyslíme spolu kampaň

Teď přijde moje chvíle!

Poskládáme to spolu!

Zdroj: ATO – MEDIARESEARCH září 2014 MEDIA PROJEKT, realizace: MEDIAN a STEM/MARK, období: 3. a 4. čtvrtletí 2014 A kolik že oslovíme lidí?

Začínám ho mít rád, kluka chytrého! A co na to klient?

Co vysypu z rukávu? Distribuce Tisk Extra Vklad Projekt

Tak si plácnem? Jasně, je vidět, že ve VLP to žije!

A teď vážně!

Moderní vydavatelský multimediální dům MÁME VŠE, CO POTŘEBUJETE!

Fakta & čísla VLP se již 20 let řadí mezi největší vydavatelské domy v České republice Zaměstnáváme zaměstnanců Propojujeme tradiční i inovativní formáty inzerce v tištěných médiích s dravostí on-line a mobilní komunikace, samozřejmostí je propojení do uceleného projektu, který splňuje vysoké nároky našich klientů Tištěnými tituly oslovujeme přes čtenářů V on-line jsme v kontaktu s více jak uživateli, Komunikaci můžeme doplnit distribucí letáků do 4,22 miliónů poštovních schránek.

Počet reálných uživatelů za měsíc Zdroj: Netmonitor, leden 2015 Síla on-line komunikace

PRINT & ON-LINE

Vydáváme celkem 94 regionálních titulů 71 regionálních Deníků a 23 regionálních týdeníků 71 regionálních Deníků: 70% prodaného nákladu určeno předplatitelům čtenářů denně tisíc čtenářů v delším období - čtenost dlouhého období informuje o tom, kolik osob můžeme zasáhnout opakovanou inzercí v daném titulu, kromě čtenářů pravidelných tedy zohledňuje i čtenáře nepravidelné exkluzivních čtenářů - 82 % našich čtenářů sleduje informace pouze v Deníku, prostřednictvím jiných zpravodajských deníků je neoslovíte Deník Česká republika Zdroj: MEDIA PROJEKT, realizace: MEDIAN a STEM/MARK, ABC ČR; období: čtvrtletí 2014; základní cena 1/1, barva, všední den, bez DPH TRADIČNÍ HODNOTA NOVIN!

Deník Česká republika D + T S S 2 x suplement (S) 2 x dvouměsíčník (2M) 1x týdeník (7) 23 x regionálních týdeníků (T) 71 x regionálních deníků (D) 7 7 S S 2M NAŠE TIŠTĚNÉ PORTFOLIO

Denik.cz patří mezi nejrozsáhlejší on-line zpravodajství z 71 regionů České republiky – Nezávislé a objektivní zpravodajství z domova, zahraničí, ekonomiky, sportu, kultury a životního stylu – Sezónní speciály věnované aktuálním tématům Zdroj: Netmonitor, SPIR, Mediaresearch, Gemius Denik.cz NEJROZSÁHLEJŠÍ ON-LINE ZPRAVODAJSTVÍ 24H DENNĚ Deník na Facebooku -Našich fanoušků na sociální síti Facebook měsíčně shlédne přes stránek na -PR a soutěže, klientské aplikace Denik.cz -Provozujeme zpravodajský server Denik.cz s více než unikátních uživatelů měsíčně -Měsíčně zobrazíme více než stránek (PV) ‒ Řada tematických portálů, např.: Vzpomínky, Slevy, Recepty, Hobby apod.

Dceřiná společnost Astrosat Media vydává 18 celostátních titulů Celkový prodaný náklad těchto titulů je výtisků Naše magazínové tituly čte čtenářů Zdroj: MediaProjekt, Median-STEM/MARK, – , ABC ČR Astrosat Media MAGAZÍNY PRO CELOU RODINU BAREVNÝ SVĚT MAGAZÍNŮ

Astrosat Media 14 M M 7 7 2M M M M M M M M M M M S S 1 x suplement (S) 1 x dvouměsíčník (2M) 6 x měsíčník (M) 4 x čtrnáctideník (14) 6 x týdeník (7) NAŠE TIŠTĚNÉ PORTFOLIO

MULTIMÉDIA

Dceřiná společnost NewsLab vytváří mobilní a webové aplikace ‒Vyvíjíme pro platformy iOS, Android, Windows Mobile ‒Kompletní řešení – grafika, programování, obchodní model ‒Stabilní vývojářský tým ‒Aplikace NewsLab – vysoké hodnocení: vždy TOP pozice, doporučeno Apple Zhotovujeme moderní webovou i novinovou infografiku Programujeme webové prezentace, reklamní animace pro TV, bannery a spoty NewsLab UDÁVÁME MULTIMEDIÁLNÍ TRENDY PREFERUJEME NÁZORNOST APP NA KLÍČ

TISK

Dceřiná společnost NOVOtisk provozuje dvě novinové tiskárny s vysokorychlostními rotačkami v Praze a Olomouci Možnost vkladů do regionálních Deníků Navrhneme, vytiskneme, doručíme: Deníky Regionální Deníky Týdeníky Zpravodaje Inzertní noviny Komerční tiskoviny Jiné zakázky novinového charakteru NOVOtisk POLYGRAFICKÁ JISTOTA

DISTRIBUCE

Česká distribuční Plošná distribuce do 4,22 mil schránek v celé ČR anebo selektivně, cíleně pomocí geomarketingových nástrojů 1.Neadresná distribuce 2. Adresné doručování 3. Geomarketing: ‒ zacílení a zpřesnění oblastí, do kterých chcete reklamní sdělení doručit ‒ snížení nákladů a optimalizace cílové skupiny ‒ lokality si každý může vybrat podle konkrétní potřeby: demografie, regionu, popisu zákazníka, firmy, atd. Databáze domácností a firem je pravidelně aktualizována Kontrolní systém DISTRIBUČNÍ PLÁN NA MÍRU

HEZKÉ DNY VÁM PŘEJE VLP GROUP AŤ ŽIJE! HEZKÉ DNY VÁM PŘEJE VLP GROUP AŤ ŽIJE!