Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Šetření spokojenosti rodinných příslušníků klientů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POPIS AREÁLU Ubytování představuje 12 rodinných dvojdomků vždy se sedmi 2 až 3 lůžkovými byty přístupnými vchodem situovaným do středu areálu. Každý byt.
Advertisements

ŘÍČANSKÝ DENNÍ STACIONÁŘ. Proč stacionář ? ► Slušnost, úcta ke stáří i nemoci a demografický vývoj společnosti nás nutí přemýšlet a rozšiřovat kapacity.
Předmět úpravy Podmínky pro poskytování sociálních služeb a příspěvku na péči Podmínky pro vydávání oprávnění k poskytování soc.služeb, pro výkon veřejné.
Dobrovolnické centrum Ostrava. DC ADRA Ostrava Nejsme poskytovatel soc. služeb 3 akreditace MV ČR na vysílání dobrovolníků do soc. a zdrav.zařízení –
PEČOVATELSKÁ SLUŽBA POMÁHÁ Zmáhají Vás již některé činnosti v domácnosti či v péči o vlastní osobu? Omezují Vás zdravotní problémy v těchto běžných činnostech?
Dobrovolnická činnost v Domově Sue Ryder Příklad dobré praxe
HEWER SOCIÁLNÍ AKTIVIZACE
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
DOMOV PRO SENIORY Reynkova 3643, Havlíčkův Brod
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Sociální služba – domov pro seniory
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Ročník Lenka Miketová ZSF OU v Ostravě
Implementace systému flexibilních benefitů
Prosinec 2007 MUDr. Jana Valjentová a kolektiv Cesty domů
Reminiscenční terapie
Mgr. Vendula Baboučková. A – akce R – rehabilitace P – pomoc I – integrace D – dobrovolnost A – agapé (-láska pečující), křesťanská láska, sounáležitost,
Fakultní nemocnice Ostrava
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 1148/09 Kutná Hora ŽADATEL: Denisa Divišová
Domov Trmice Za Humny 580 Gorkého 889
Gerontopsychologie v praxi Mgr. Kateřina Bartošová Mgr. Markéta Kukaňová.
Domov pro osoby se zdravotním postižením v Horním Benešově
Materiálně-technický standard v sociálních službách Eva Capicarová.
Zkušenosti s pracovním uplatněním uživatelů Domova Horizont Mgr. Lenka Kortová – sociální pracovnice Domova Horizont.
Zkušenosti z inspekce přímé péče na základě práce s biografií Domov pro seniory Velké Meziříčí, příspěvková organizace Mgr. Eliška Gregorová.
Městský ústav sociálních služeb Chomutov příspěvková organizace města Chomutova Poskytované služby  stravovací a ubytovací služby  zdravotnická péče.
Domov seniorů T.G.M. Beroun Poskytování sociálních služeb Příspěvková organizace Pod Studánkou Beroun Zpracoval: Marek Paclt.
Domov pro seniory Chotěboř. Z historie  Město Chotěboř již několik let uvažuje o výstavbě zařízení pro seniory.  Původní záměr výstavby domu s pečovatelskou.
Sára Motyčková 9.B 2015/2016 Název úkolu: Životní prostředí - Jak se vám žije ve Veselí nad Moravou? Číslo úkolu: 28 Zadání úkolu: Vytvoř a následně zpracuj.
Nové Zámky – poskytovatel sociálních služeb, příspěvková organizace.
Dotazníkové šetření. Cílem ankety je zjistit potřeby obyvatel města Toužim, zlepšit přehled městských zastupitelů o vnímání jejich potřeb z hlediska poskytování.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.
Domovy se zvláštním režimem. poskytují pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu:  chronického duševního onemocnění  závislosti.
Domov důchodců Dubí, příspěvková organizace Na Výšině 494 a Ruská 130.
Sociální prostředky rehabilitace zdravotně postižených JUDr. Pavel Ptáčník, MPSV.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Vzdělávání pro zdrav í PředmětZdravověda Tematický.
Domovy pro seniory. se poskytují pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku, jejichž situace vyžaduje pravidelnou.
Cestou proměny 1. března 2011 Hradec Králové Individuální projekt odboru sociálních služeb a sociálního začleňování "Podpora transformace sociálních služeb"
ÚSKALÍ SPOLUPRÁCE S RODINOU KLIENTA ,JIRKOV PHDR. MARTINA VENGLÁŘOVÁ.
Odlehčovací služby. terénní, ambulantní nebo pobytové služby poskytované osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění.
Liberec – Františkov, příspěvková organizace Domažlická 880/ Liberec 3 zřizovatelem je Liberecký kraj.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb
Analýza potřebnosti rozvoje sociálních služeb v Brně pro další osoby ohrožené sociálním vyloučením Dílčí odborná studie pro tvorbu 5. Komunitního plánu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
DOMOVA DŮCHODCŮ HRUBÁ VODA
Oddělení domova se zvláštním režimem
Ústav vs. Komunitní služba
PREZENTACE DOMOV PRO SENIORY.
Spolupráce zdravotníků a sociálních pracovníků; možnosti následné péče
PREZENTACE DOMOV PRO SENIORY.
Týdenní stacionáře.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
DOMOVA DŮCHODCŮ HRUBÁ VODA
dotazníkové šetření KLIMA ŠKOLY
Procházka po knihovnách
Domov sv. Markéty pro matky s dětmi v tísni Oblastní Charita Brno.
Sociální začleňování seniorů - výzkumné podněty pro praxi
Sociální začleňování seniorů - výzkumné podněty pro praxi
Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace
Chráněné bydlení Luhačovice Mlýnská Luhačovice
Terénní péče o seniory s demencí a jejich podpora v domácím prostředí
Ústav vs. Komunitní služba
Náš domov.
§ 49 Domovy pro seniory. V domovech pro seniory se poskytují pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku, jejichž.
Dobrovolnické programy
Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace
„Nad konáním dobra není třeba uvažovat“
Transkript prezentace:

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Šetření spokojenosti rodinných příslušníků klientů Domov pro seniory Zastávka 2014

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Celkové výsledky šetření CELKOVÁ ÚČAST počet% účastníci2640,63 ostatní3859,37 celkem64100,00 INDEX SPOKOJENOSTI A RESPONDENTI respondentiindex I. Prostředí Domova a jeho hodnocení24-261,22 II. Práva klientů a jejich ochrana261,20 III. Podpora od personálu25-261,27 IV. Služby v Domově24-261,31 V. Kultura a volný čas24-261,29 VI. Kvalita péče24-261,34 CELKOVÝ INDEX SPOKOJENOSTI 1,

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti I. Prostředí Domova otázka Text otázky Celkem Odpovědi respondentů Index určitě ano spíše ano spíše ne určitě ne 1Cítíte se být v našem Domově vítáni? ,08 2Je u nás čisto, voní to u nás příjemně? ,31 3Cítí se Váš blízký u nás dobře? ,38 4 Jste spokojen/a s tím jak je vybaven a vyzdoben pokoj Vašeho blízkého i s přihlédnutím k jeho potřebám a přáním? ,19 5 Jste spokojen/a se zajištěním bezbariérového pohybu v Domově? ,04 6 Máte možnost při Vašich návštěvách popovídat si se svým blízkým v soukromí a nerušeně? ,15 7 Pomáhá Vám orientační systém Domova vždy rychle najít místo, kam se chcete dostat? ,23 8 Máte za to, že náš Domov má na veřejnosti dobrou pověst? ,35

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti II. Práva klientů a jejich ochrana 9 Myslíte si, že práva Vašeho blízkého jsou u nás uznávána a že personál jedná podle toho? ,23 10 Myslíte si, že dostatečně respektujeme a chráníme soukromý majetek Vašeho blízkého? ,19 11 Věříte nám, že dokážeme v případě potřeby pomoci řešit problémy v péči o Vašeho blízkého? ,27 12 Jste přesvědčen/a o tom, že zaměstnanci našeho Domova dodržují povinnost mlčenlivosti o soukromých záležitostech Vašeho blízkého, se kterými přijdou do styku? ,31 13Má Váš blízký možnost kdykoliv přijmout návštěvu? ,00

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti III. Podpora od personálu 14 Znáte klíčového pracovníka, který společně s Vaším blízkým plánuje průběh sociální služby, kterou mu poskytujeme? ,23 15 Jste spokojeni s možnostmi předávat si navzájem informace s klíčovým pracovníkem Vašeho blízkého i v případech kdy ho nezastihnete v domově při své návštěvě? ,50 16 Setkáváte se osobně s klíčovým pracovníkem Vašeho blízkého alespoň dvakrát do roka při jednání o kvalitě poskytované péče? ,32 17 Myslíte si, že Váš blízký má v našem Domově přiměřený přístup ke zdravotní péči? ,15 18 Myslíte si, že dostatečně podporujeme Vašeho blízkého v zachování jeho soběstačnosti? ,35 19 Vnímáte naše zaměstnance jako kompetentní v oblasti péče o naše klienty? ,15 20 Jste našimi zaměstnanci pravidelně informován/a o změnách týkajících se ošetřovatelské péče Vašeho blízkého? ,35 21 Jsou zaměstnanci našeho Domova k Vám i Vašemu blízkému vlídní a vstřícní? ,12

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti IV. Služby v Domově 22 Jste spokojen/a se sortimentem služeb, které může Váš blízký v našem Domově využívat (prodej na recepci, kadeřnictví, pedikúra atd.) ,23 23 Jste spokojen/a s možnostmi využití služeb praktické lékařky a lékařů - specialistů pro Vašeho blízkého? ,42 24 Jste spokojen/a se způsobem vedení depozitního účtu Vašeho blízkého a s možnostmi jak může nakládat se svými financemi? ,38 25 Jste spokojen/a s úklidem a čistotou v pokoji Vašeho blízkého i ve společných prostorách? ,12 26 Jste spokojen/a s kvalitou péče o osobní prádlo Vašeho blízkého v naší prádelně? ,42

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti V. Kultura a volný čas 27 Jste spokojen/a Vy i Váš blízký s nabídkou společenských akcí pořádaných Domovem? ,35 28 Jste spokojen/a Vy i Váš blízký s možnostmi věnovat se jeho zálibám a s vybavením Domova k těmto aktivitám? ,25 29 Jste spokojen/a s možnostmi pořádat soukromé akce (např. oslavy narozenin) v prostorách Domova? ,25 30Navštěvujete svého blízkého alespoň jednou měsíčně? ,04

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti VI. Kvalita péče 31 Myslíte si, že péče, kterou poskytujeme Vašemu blízkému je dostatečná k tomu, abychom naplnili jeho potřeby? ,15 32 Vyhovuje Vám i Vašemu blízkému náplň a organizace aktivizačních činností, které s ním individuálně plánujeme? ,40 33 Jste spokojen/a s možnostmi rehabilitační péče, kterou Vašemu blízkému poskytujeme? ,63 34 Myslíte si, že požadavky a představy Vašeho blízkého a Vaše o péči o Vašeho blízkého jsou personálem Domova seriózně řešeny? ,20

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Otevřené otázky: Čeho si na Domově nejvíce ceníte Ochota a péče o našeho blízkého - 3x.Příjemné chování a vstřícnost zaměstnanců -2x. Čistota - 4x, úcta, pochopení, kolektiv. Zájem něco stále vylepšovat. Příjemné prostředí, čistota, vstřícnost personálu - 2x. Pěkné zařízení, pěkný přístup k pacientům. Dík patří všem. Útulné, příjemné až domácí prostředí domova. Poděkování pracovníkům III. Oddělení za dobrou péči o tatínka.

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Otevřené otázky: Co Vám nejvíce vadí Nedostatečná hygiena rukou - neostříhané nehty. Malá aktivizace a rehabilitace. Nesetkávání a informování s klíčovým pracovníkem. Možnost pobytu venku na vzduchu - klient odkázaný na vozík. Dostupnost těm, kteří nemají svůj vlastní dopravní prostředek.

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Otevřené otázky: Co byste rádi změnili Neprodávat alkohol, cigarety - není to potřeba k pěknému životu. Zajištění zastávky na znamení, autobus č Lepší předávání informací od klíčového pracovníka (deníček je prázdný). Frekvence návštěv - komplikace pro ty, kteří nemají dopravní prostředek a mají pohybové problémy. Uvažovat o elektro taxi za solidní cenu - kopec do zařízení. Posílit personál na budovu B. Přidat lavičky do parku. Při vší úctě - vývěska na parte není šťastně umístěna - najít vhodnější místo. Dostatek času personálu na vyjížďky s klientem na čerstvý vzduch.