Praxe očima studentů Petr Liška. Podklady ProtokolyBiCheFyInfMaZDG Jaro 201111312370 Podzim 201123193128100 Jaro 20127730370 Podzim 20122315012154 Jaro.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CLIL Content and Language Integrated Learning
Advertisements

VÝSLEDKY DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ v Plzeňském kraji Plánování lidských zdrojů Svaz průmyslu a dopravy ČR, Západočeská univerzita v Plzni, Česko-německá obchodní.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Připomínky k přípravě učitelů na VŠ Zdeněk Bergman Konference AŘG Přerov 2013.
Děti se učí kvůli budoucnosti, ne kvůli známkám! Analýza dotazníkového šetření projektu Pohoda.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako doplňující výukový materiál pro žáky 3. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Diagnostika vnitřních podmínek výuky
Morfologie savců a ptáků Karolína Rezková. T-exkurze jsou skvělou příležitostí pro středoškoláky, kteří si chtějí vyzkoušet něco nad rámec školní výuky.
Didaktika fyziky jako vědecká disciplína
PSYCHOLOGICKÁ PŘÍPRAVA - ÚVOD
Molekulární biotechnologie
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Projekt Asistentky v předškolní péči Marcela Machačková Osobní výpověď o absolvování kurzu a praxi v obecních MŠ.
Role tutora a studenta v on-line formě DiV. Klíč k úspěšné on-line výuce Kvalitní technické zázemí Zřetelné institucionální ukotvení Dostatečné personální.
Cyrilometodějské gymnázium a mateřská škola v Prostějově SVČ, ICM, CCU, Centrum EtV Ok, partner projektu Výuka k různosti.
Prezentace třídy Jsme akční, máme rádi vše nové a zajímavé.
Vlastní evaluace školy Autoevaluace z pohledu Gymnázia a SOŠPg Liberec, Jeronýmova 425/27.
Výstupy z Úvodního semináře
Etická výchova a ZŠ Lupáčova
Vlastní hodnocení školy
Základy pedagogické metodologie
Úskalí začínajícího učitele
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
Jediným učitelem hodným toho jména je ten, který vzbuzuje ducha svobodného přemýšlení a vyvinuje cit osobní zodpovědnosti.
Vzdělávání pracovníků v oboru právo ve vědě a výzkumu – ano či ne? JUDr. Blanka Vítová, Ph.D., LL.M.
Hodnocení výuky studenty Ústav biochemie a experimentální onkologie, Karlova Universita v Praze, 1. Lékařská fakulta Aleksi Šedo Setkání učitelů biochemie.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Název práce Autor práce: Vedoucí práce: Obor studia: Datum obhajoby:
Co se děje za zavřenými dveřmi? Komunikace ve školní třídě
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Katedra didaktiky ekonomických předmětů VŠE v Praze DIDAKTICKÁ SLOŽKA STANDARDU UČITELE ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ Miloslav Rotport Kostelec nad Černými lesy 27.
Pagination pro formuláře ASP.NET Petr Jelínek Vedoucí práce Ing. Václav Novák, CSc.
E-learning na Pedagogické fakultě MU z hlediska potřeb studentů a učitelů Tamara Váňová, KAJ PdF MU.
Prezentace určená k propagaci MGV
Evropské jazykové portfolio v praxi
prezentace1 Zaměstnavatelé v komunikaci se středními školami Jaroslava Raisová.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
Předškolní vzdělávání v Evropských školách PhDr. Dana Musilová Inspektorka pro předškolní a primární cyklus Evropských škol
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
S OCIALIZACE DO PROFESE UČITELE Školní pedagogika Podzimní semestr 2014 Petra Černochová, Anna-Marie Malíková.
Téma Hypotézy ve výzkumu
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
Vendula Slámová Markéta Otáhalová Jitka Wagenknechtová
Petr SUCHÁČEK, Gabriela ŠTEFANOVÁ. * Teoretická část  Instituce a ICT  Učitelé a ICT  Studenti a ICT * Empirická část  Dotazníkové šetření mezi spolužáky.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Profese učitele z pohledu praxe střední školy (vážně i nevážně) Duben 2008.
Pedagogická praxe Informace k praxi Studijní plán pro LS 3 kredity, hodinová dotace : 42 hodin Povinné části: – hospitace (náslech) v TV celkem.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
Konference Informatika XVI./2005, Svratka Studijní systém z pohledu systémového integrátora Ing. Jitka Šedá
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Požadavky RVP PV Úloha diagnostiky při sledování
Požadavky RVP PV Úloha diagnostiky při sledování
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Obecná didaktika ÚVOD.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MOTIVACE K UČENÍ Tereza Hammerová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Psychologie ve školní praxi - seminář
václav havlíček uchazeč o volbu kandidáta na rektora čvut v praze
Vzduch a jeho využití.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
Nejčastější poruchy chování ve školním věku Mgr. Petra Slabá 2019.
využití digitalizace ve vzdělávání
CENTRUM PEDAGOGICKÉ PRAXE PF UJEP
Jak uhlík přišel na svět
Transkript prezentace:

Praxe očima studentů Petr Liška

Podklady ProtokolyBiCheFyInfMaZDG Jaro Podzim Jaro Podzim Jaro Celkem 253

Nejčastější závěr?

Nejčastější závěr? Praxe byla velmi přínosná.

Praxe pro mě byla nejpřínosnější částí studia. Praxe byla asi to nejlepší za celé studium. Pedagogická praxe je vůbec nejzajímavější předmět z celého ped. psych. základu. Její přínos je nedocenitelný.

Přínos obrovský! Konečně nejen teorie... Pomáhá mi v učení teorie Jsem motivována učit... Vidím v tom velký potenciál měnit svět k lepšímu díky zajímavému předávání informací.

98, 92% Jen tři negativní hodnocení praxe.

Hlavní klady 1. Vyzkoušet si teoretické poznatky v praxi. 2. Zjistit, zda-li na to mám, zda-li mě to bude bavit. 3. Poznání práce učitele z druhé strany. 4. Zlepšení komunikačních schopností, ztráta trémy. 5. Zjištění, kde jsou mé nedostatky.

Co studenti pozitivně hodnotí 1. Pestrost praxe (nejen učení, ale i zkoušení a administrativa). 2. Možnost učit neustále v jedné třídě a aspoň trochu ji tak poznat. 3. Možnost učit ve více třídách a poznat tak více různých tříd a stylů práce. 4. Možnost navrhnout, napsat a hodnotit písemku na látku, kterou učili.

Co studenti pozitivně hodnotí 5. Ochotu učitelů se jim věnovat.

Hlavní zápory 1. Příliš mnoho náslechů, málo výstupů. 2. Nedá se sladit můj rozvrh s rozvrhem učitele na SŠ. 3. Praxe je příliš krátká.

Děkuji za pozornost.