Praxe očima studentů Petr Liška
Podklady ProtokolyBiCheFyInfMaZDG Jaro Podzim Jaro Podzim Jaro Celkem 253
Nejčastější závěr?
Nejčastější závěr? Praxe byla velmi přínosná.
Praxe pro mě byla nejpřínosnější částí studia. Praxe byla asi to nejlepší za celé studium. Pedagogická praxe je vůbec nejzajímavější předmět z celého ped. psych. základu. Její přínos je nedocenitelný.
Přínos obrovský! Konečně nejen teorie... Pomáhá mi v učení teorie Jsem motivována učit... Vidím v tom velký potenciál měnit svět k lepšímu díky zajímavému předávání informací.
98, 92% Jen tři negativní hodnocení praxe.
Hlavní klady 1. Vyzkoušet si teoretické poznatky v praxi. 2. Zjistit, zda-li na to mám, zda-li mě to bude bavit. 3. Poznání práce učitele z druhé strany. 4. Zlepšení komunikačních schopností, ztráta trémy. 5. Zjištění, kde jsou mé nedostatky.
Co studenti pozitivně hodnotí 1. Pestrost praxe (nejen učení, ale i zkoušení a administrativa). 2. Možnost učit neustále v jedné třídě a aspoň trochu ji tak poznat. 3. Možnost učit ve více třídách a poznat tak více různých tříd a stylů práce. 4. Možnost navrhnout, napsat a hodnotit písemku na látku, kterou učili.
Co studenti pozitivně hodnotí 5. Ochotu učitelů se jim věnovat.
Hlavní zápory 1. Příliš mnoho náslechů, málo výstupů. 2. Nedá se sladit můj rozvrh s rozvrhem učitele na SŠ. 3. Praxe je příliš krátká.
Děkuji za pozornost.