Kipor, s. r. o. Kristýna Štěpánková Iveta Králíková Kateřina Denková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Advertisements

Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
1.Obsah marketingového řízení
Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček
Autoři: Filipovičová VeronikaKrálíková Iveta Hanečáková MarkétaNovák Martin Holub TomášValeš Roman.
Naše třída 9.A.
Cestovní agentura Caspo, s. r. o.. Naše cestovní agentura ve spolupráci s cestovní kanceláří ParisTour, s. r. o. se zabývá zprostředkováváním prodeje.
Metodika dělení příspěvku dle ukazatelů A+B1 na základě rozhodnutí Akademického senátu zůstává metodika dělení příspěvku stanoveného podle ukazatelů A+B1.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Workshop profesního poradenství pro neslyšící v rámci projektu OPPA „Zvládneme to sami!“ Podnikatelské minimum Podnikatelská myšlenka / Podnikatelský.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
1 O čem budeme dnes hovořit: Management MSP Marketing MSP Tvorba cen.
II. kategorie 1.místo - Milan Bílý, Jaromír Bílý, Patrik Fontoš Dětský domov Volyně 2.místo - David Makas, ZŠ a MŠ Vacov 3.místo - Jiří Jaroš, ZŠ Dukelská,
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
ICHNOS Plus – Feasibility Study Ing. Petr Pavlinec – kraj Vysočina.
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Životní úroveň obyvatel v České republice
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Lenka Zahradníčková
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje
Bezpečnostní politika
Tržní prostředí.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Podniková ekonomika Ing. Sylva Talpová KPH ESF MU Brno
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Struktura podnikatelského plánu
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
MEN OF WOOD s.r.o Moravský Krumlov ZŠ Ivančická
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
„Take a Breath! – Adaptation Actions to reduce adverse health impacts of air pollution“ „Nadechni se! – Aktivity směřující ke zmírnění zdravotních dopadů.
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost Kateřina Čočková, regionální projektová manažerka.
Ing. Eva Štěpánková ESF MU Katedra podnikového hospodářství
Kristýna Štěpánková Iveta Králíková Kateřina Denková Veronika Filipovičová Anna Ingrová.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Srpen 2013 Společné setkání  zahájení plánování v Děčíně 2006–2008  projekt „Komunitní plánování sociálních služeb města Děčína“ 2013–2015  projekt.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název akce, místo, datum.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Marketing sportu bp 2086.
Strategie rozvoje animačního průmyslu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Finanční gramotnost Tematický.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Ing. Veronika Dostálková MBA
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Ing. Veronika Dostálková MBA
BEZPEČNOSTNÍ PLÁN - organizačně provozní řád RZ
Autor: Ing. Alice Horáčková
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Kipor, s. r. o. Kristýna Štěpánková Iveta Králíková Kateřina Denková Veronika Filipovičová Anna Ingrová

Představení společnosti 0,5 min. Přednáší: Kristýna Štěpánková

Přednáší: Kristýna Štěpánková Analýza prostředí 2 min. Přednáší: Kristýna Štěpánková

Přednáší: Iveta Králíková Plán výrobků a služeb 2 min. Přednáší: Iveta Králíková

Přednáší: Kateřina Denková Marketingový plán 2 min. Přednáší: Kateřina Denková

Přednáší: Veronika Filipovičová Organizační plán 1,5 min. Přednáší: Veronika Filipovičová

Přednáší: Veronika Filipovičová Výrobní plán 3 min. Přednáší: Veronika Filipovičová

Přednáší: Anna Ingrová Finanční plán 2 min. Přednáší: Anna Ingrová

Přednáší: Anna Ingrová Legislativní dopady 0,5 min. Přednáší: Anna Ingrová