Obhajoba od 10 do 15 h U44 č. 215 Každý projekt = 10 min prezentace + 10 min. diskuse Projekty MARSL
Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: Úvodní strana: název, logo, p ř edm ě t podnikání, složení týmu Vliv vlastností služeb na tu „vaši“ MIS – jednotlivé subsystémy + MAV plán Prémie? Poslání (+ jeho cílové skupiny), vize, p ř íp. cíle Cílové skupiny SWOT + kauzální p ř ístup k ní Prvky – krizový plán Cena – metoda, strategie, taktiky Komunika č ní plán
+ z poslední hodiny: Personální politika Procesy – možnosti p ř ekonání výkyv ů na stran ě poptávky i nabídky Materiální prost ř edí + d ů vody volby
Prozatímní nejčastější chyby: Nekonkrétnost, objektivita Konkuren č ní analýza Poslání, strategie – č asto chybí, produktov ě orientovány
Jak nachystat prezentaci? Komisa ř i budou potenciálními investory, p ř i č emž po nich chcete úvodní investici do komunika č ní kampan ě. Je t ř eba p ř ichystat jedine č nou prezentaci vaší služby + plán komunikace + samoz ř ejm ě argumenty, pro č byste investici m ě li dostat práv ě vy
Co bude hodnoceno? Nápad (originalita, i vzhledem k akceschopnosti) služby i komunikace Výb ě r komunika č ních nástroj ů P ř edpokládané napln ě ní cíl ů kampan ě Rozpo č tový rámec (efektivity) komunikace Timing
Co odevzdáváte 4. 5.? Složku s pracovní i „uhlazenou“ formou práce Prezentaci + práci na CD
NA VAŠE SKV Ě LÉ PREZENTACE!! Těším se (společně s komisaři)