Obhajoba 4. 5. od 10 do 15 h U44 č. 215 Každý projekt = 10 min prezentace + 10 min. diskuse Projekty MARSL.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingové strategické plánování v podnicích služeb
Advertisements

Management veřejné správy 5RE901 Teorie a management veřejné správy Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu:
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
Mgr. Jana Palanská.
X13PMT 2. seminář Ing. Martin Molhanec, CSc. Garant předmětu ČVUT – FEL, K13113.
E M A S Workshop Pavel Růžička, MŽP Projekt „Environmentální řízení měst se zaměřením na energetický management“ Ústí nad Labem,
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Nauka o podniku Seminář.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Předmět: Řízení podniku 1
Personální management
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Metody Finančního řízení firmy Tomáš Sobotka A09B0008PMAB.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
OEF/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor evropských fondů.
MARKETINGOVÝ MIX.
Lenka Zahradníčková
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Sociální podnikání v obcích Karel Rychtář, SČMVD Sociální podnikání v obcích Karel Rychtář, SČMVD
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Moderní personalistika
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Metodika řízení projektů
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Struktura podnikatelského plánu
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE TĚLESNÁ VÝCHOVA Cvičení na stanovištích Gymnázium Česká Lípa Vyučující: PhDr. Radek Častulík Expert: Mgr. Šárka Maleňáková.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Plánování přednáška druhá. 2 Obsah přednášek ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize.
Model struktury strategického managementu
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Optimalizace nabídky bydlení pro studenty
Podklady pro zpracování semestrální práce
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Stanovení ceny v marketingu
Jak na transformaci aneb ‘Co jsme se naučili’
Strategie regionu, obce
Projekty MARSL.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
ALTERNATIVY PRO FRÝDLANTSKO
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Seminář z cyklu „Hodnocení kvality VŠ“
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Praktické zkušenosti s procesy strategického řízení a plánování
MARKETING Přednáška P
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

Obhajoba od 10 do 15 h U44 č. 215 Každý projekt = 10 min prezentace + 10 min. diskuse Projekty MARSL

Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: Úvodní strana: název, logo, p ř edm ě t podnikání, složení týmu Vliv vlastností služeb na tu „vaši“ MIS – jednotlivé subsystémy + MAV plán Prémie? Poslání (+ jeho cílové skupiny), vize, p ř íp. cíle Cílové skupiny SWOT + kauzální p ř ístup k ní Prvky – krizový plán Cena – metoda, strategie, taktiky Komunika č ní plán

+ z poslední hodiny: Personální politika Procesy – možnosti p ř ekonání výkyv ů na stran ě poptávky i nabídky Materiální prost ř edí + d ů vody volby

Prozatímní nejčastější chyby: Nekonkrétnost, objektivita Konkuren č ní analýza Poslání, strategie – č asto chybí, produktov ě orientovány

Jak nachystat prezentaci? Komisa ř i budou potenciálními investory, p ř i č emž po nich chcete úvodní investici do komunika č ní kampan ě. Je t ř eba p ř ichystat jedine č nou prezentaci vaší služby + plán komunikace + samoz ř ejm ě argumenty, pro č byste investici m ě li dostat práv ě vy

Co bude hodnoceno? Nápad (originalita, i vzhledem k akceschopnosti) služby i komunikace Výb ě r komunika č ních nástroj ů P ř edpokládané napln ě ní cíl ů kampan ě Rozpo č tový rámec (efektivity) komunikace Timing

Co odevzdáváte 4. 5.? Složku s pracovní i „uhlazenou“ formou práce Prezentaci + práci na CD

NA VAŠE SKV Ě LÉ PREZENTACE!! Těším se (společně s komisaři)