TECHNICKÉ ZOBRAZOVÁNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zářezová metoda Kosoúhlé promítání
Advertisements

Soňa Korandová M-Tv, 3. Ročník
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
GEOMETRICKÉ MODELOVÁNÍ
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
1. Doplňte logicky za sebou nasledující řádky: 25 bodů 2. Doplňte jedinou čárkou tuto matematickou úlohu správně: 25 bodů 3. Napište něco do tohoto pole:
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
Koule a kulová plocha v KP
ZÁKLADY DESKRIPTIVNÍ GEOMETRIE.
Strojírenství Technické kreslení Pravoúhlé promítání (ST16)
TECHNICKÉ ZOBRAZOVÁNÍ
Střední odborné učiliště stavební, odborné učiliště a učiliště
Technické kreslení Kosoúhlé promítání
Technické kreslení Svět práce, 7. ročník
2.přednáška Mongeova projekce.
Zobrazování - základy..
Technické kreslení Pravoúhlé promítání
Deskriptivní geometrie DG/PÚPN
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
Co dnes uslyšíte? Kosoúhlé průměty povrchů těles.
VY_32_INOVACE_33-03 III. Zobrazení přímky.
Technické zobrazování
afinita příbuznost, vzájemný vztah, blízkost
Tato prezentace byla vytvořena
Co dnes uslyšíte? Kosoúhlé promítání – definice. Bod. Přímka.
4.OBECNÁ AXONOMETRIE A KOSOÚHLÉ PROMÍTÁNÍ
Strojírenství Technické kreslení Technické zobrazování (ST15)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
IX. Hlavní přímky roviny
Přednáška č. 2 Kótované promítání. Opakování
VY_32_INOVACE_33-04 IV. Zobrazení úsečky.
Přednáška č. 4 Kosoúhlé promítání Opakování Mongeova promítání.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
Konstruktivní geometrie
Technická grafika a konstruování
VY_32_INOVACE_33-02 II. Zobrazení bodu. Zobrazení bodu v prostoru A A2A2 A1A1 s1s1 s2s2 A 1 půdorys bodu A A 2 nárys bodu A s 1 první promítací paprsek.
VIII. Bod a přímka v rovině
Co dnes uslyšíte? Afinita Důležité body a přímky.
TECHNICKÉ KRESLENÍ ZOBRAZENÍ PŘÍMEK[1] Autor: Ing. Jindřich Růžička
TECHNICKÉ KRESLENÍ Pravoúhlé promítání 6. cvičení[1]
PRAVOÚHLÉ PROMÍTÁNÍ – ÚVOD[1]
TECHNICKÉ KRESLENÍ Pravoúhlé promítání 2. cvičení[1]
TECHNICKÉ KRESLENÍ NÁZORNÉ PROMÍTÁNÍ[1]
Kosoúhlé promítání.
TECHNICKÉ KRESLENÍ Pravoúhlé promítání 10. cvičení[1]
TECHNICKÉ KRESLENÍ Pravoúhlé promítání 1. cvičení[1]
TECHNICKÉ KRESLENÍ Pravoúhlé promítání 8. cvičení [1] Autor: Ing. Jindřich Růžička Škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola.
VÝVOJ ZOBRAZOVACÍCH METOD malá historická exkurze Blan ka Wagnerová Úvod do studia DG.
TECHNICKÉ KRESLENÍ Vzájemná poloha přímky a roviny [1] Autor: Ing. Jindřich Růžička Škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola.
Základy technického zobrazování
Konstrukce lichoběžníku
KUŽEL – charakteristika tělesa
Test k ověření praktických dovedností z HV
Technické zobrazování
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Pravoúhlé a kosoúhlé promítání
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
LINEÁRNÍ FUNKCE II. Prvních pět úloh zpracovány v programu GeoGebra:
Skutečná velikost úsečky
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Průměty přímky, body na přímce
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Kolmost přímky a roviny
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Transkript prezentace:

TECHNICKÉ ZOBRAZOVÁNÍ Úlohy - 01

1) Nakreslete k sobě patřící průměty těles jako sdružené pravoúhlé průměty: 2 1 4 3 2 1 4 3

ŘEŠENÍ Příklad č. 1: N B P

2) Nakreslete k sobě patřící průměty těles jako sdružené pravoúhlé průměty: 4 1 2 3 2 3 4 1

3) Nakreslete předmět z předchozí úlohy, označený v pohledu zepředu jako č. 2 , v kosoúhlém promítání:

4) Doplňte zbývající dva sdružené pohledy k následujícím předmětům:

Řešení příkladu c)

5) K nárysům geometrických těles přiřaďte správné půdorysy: 2 B 1 C 7 D 10 E 3 F 8 G 9 H 6 I 4 J 5