1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lidské tělo v číslech a pod mikroskopem
Advertisements

PASTVA.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Spotřeba vody v naší škole za rok 2005
ŠKOLA Základní škola Malá Morávka, okres Bruntál, příspěvková organizace AUTOR Mgr. Zuzana Zechová PŘEDMĚT Prvouka NÁZEV Rok ROČNÍK 3.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Březen měsíc internetu pojedenácté: Internet – výhoda pro znevýhodněné Jaroslav Winter BMI sdružení Konference E-learning fórum 2008 Praha
Váš silný partner ve světě realit
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
EDA pro časové řady.
Výpočet mzdy.
ANOPRESS IT Ramis Václavík Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Produkt a jeho reálný přínos pro zadavatele
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
_ Monitoring návštěvnosti na základě zbytkových signalizačních dat mobilní sítě Markéta Vogelová.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
SYNCHRONIZACE SKENERU S3. Synchronizovat skener znamená: Odeslat údaje o skenerem uskutečněných měřeních na globální server společnosti Nu Skin. Výhody:
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Aritmetický průměr v úlohách. V rodině Novákových se spotřebovalo v lednu 15 m 3 vody, v únoru 14 m 3 vody a v březnu 19 m 3 vody. Naměřené hodnoty zapiš.
LMC podzim 2006 (9-10/2006) Výběr médií ke kampani Práce.cz.
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
TV002/ Základy žurnalistiky Mgr. Bc. Michal Novotný Ústav bohemistiky a knihovnictví.
Římsky i arabsky.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Statistický přehled zdravotnických oborů na SOŠ - školní rok 2010/11.
VLP GROUP ŽIJE! MEDIÁLNÍ DŮM Součást mezinárodní skupiny Verlagsgruppe Passau URČITĚ SI VYBERETE! VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ!
Dárcovská SMS Praha, DMS za 4 roky Spuštění projektu – duben 2004 Vysoké Tatry, Tsunami DPH Motivem pro zavedení systému DMS byla společná.
Letní dovolená Zpracovaly: Sabina Plevová, Barbora Dvořáková.
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
IN NUMBERS THOU THRUST Daniel Dočekal Proximity Prague 18.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
#KonecLevnePrace. 1. Jaká je aktuální situace ve mzdách? 2. Co nám říká ekonomika? 3. Jaký požadujeme růst mezd pro rok 2017? 4. Naše další požadavky?
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Autor: Andrea Kolářová
ÓČKO ONLINE 2017.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Měření multimediálního obsahu
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Makrotrendy Zlínského kraje
DUM I. / 10. měsíce Bc. Zdeněk Klíma.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
Zpracovatel dat: Ing. Roman Musil
Předmět: prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Čas 2.část
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Index Exportu Ing. Otto Daněk – místopředseda AE.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Transkript prezentace:

1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010

2 © Mediaresearch, a.s., 2008 ZÁKLADNÍ SOCIODEMOGRAFIE Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius – březen 10

3 © Mediaresearch, a.s., 2008 TOP 10 SERVERŮ PODLE MĚSÍČNÍCH ABSOLUTNÍCH POČTŮ RU Z ČR Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius – březen 2010

4 © Mediaresearch, a.s., 2008 TOP 10 SERVERŮ PODLE MĚSÍČNÍCH POČTŮ ZOBRAZENÍ Z ČR Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius - březen 2010

5 © Mediaresearch, a.s., 2008 MEZIROČNÍ POROVNÁNÍ PV Z ČR PRO TOP 10 SERVERŮ Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius - březen 2010

6 © Mediaresearch, a.s., 2008 TOP 10 SERVERŮ PODLE RU Z ČR V PRŮMĚRNÉM DNI Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius - březen 2010

7 © Mediaresearch, a.s., 2008 TOP 10 SERVERŮ PODLE TRÁVENÉHO ČASU Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius - březen 2010

8 © Mediaresearch, a.s., 2008 POČTY RU Z ČR PRO NETMONITOR ZA MĚSÍC, PRŮMĚRNÝ TÝDEN A PRŮMĚRNÝ DEN Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius - březen 2010

9 © Mediaresearch, a.s., 2008 VÝVOJ DENNÍ NÁVŠTĚVNOSTI PODLE RU Z ČR Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius - březen 2010

10 © Mediaresearch, a.s., 2008 KATEGORIZACE MÉDIÍ (RU Z ČR) Média, TV, rádia Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius - březen 2010

11 © Mediaresearch, a.s., 2008 KATEGORIZACE MÉDIÍ (RU Z ČR) Společenské magazíny Zdroj: NetMonitor - SPIR - MEDIARESEARCH & Gemius - březen 2010

12 © Mediaresearch, a.s., 2008 Prezentace NetMonitor a AdMonitoring  výsledky NetMonitor  výsledky AdMonitoring  Cafe Louvre, 1. června, 10:00 hod.

13 © Mediaresearch, a.s., 2008 Děkujeme Vám za pozornost! Tým Mediaresearch Viktor Mahrik