Vybrané statistické údaje, zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přijímací řízení na střední školy
Advertisements

Přijímací řízení.
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Renata Schejbalová Konference AŘG , Přerov.
Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
Vědecká rada Fakulty bezpečnostního inženýrství 8. prosince 2010
Možnost studia na Fakultě stavební a uplatnitelnost stavebních oborů
Autor: Boleslav Staněk H2IGE1.  Školský zákon č. 561/2004 sb. V platném znění, řeší vzdělání:  Předškolní  - základní  - střední  - vyšší odborné.
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
Informace o studiu na KITTV 2011/2012
VYSOKÉ ŠKOLY v datech Ústavu pro informace ve vzdělávání.
Situace vysokých škol v České republice Panelová diskuse: „Je naše vysoké školství českým národním zájmem?“ Jana Mačáková Univerzita Palackého v Olomouci.
Magisterský obor Ekonomika a řízení elektrotechniky a energetiky.
Farmaceutická fakulta VETERINÁRNÍ A FARMACEUTICKÁ UNIVERZITA BRNO FARMACEUTICKÁ FAKULTA.
Bakalář přírodních věd 6 semestrů Bakalář technických věd 8 semestrů Inteligentní budovy Provoz jaderných energet. zařízení Master of Automotive Engineerig.
Vysoká škola ekonomická v Praze. Veřejná vysoká škola založená v roce 1953 Cca studentů Studijní programy: –bakalářské (3 roky) –navazující magisterské.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Národní srovnávací zkoušky v přijímacím řízení na VŠ S sebou - test OSP NSZ = Národní srovnávací zkoušky OSP = Test obecných studijních předpokladů.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 24. ledna Co u nás můžete studovat? Studijní obory na KBO 1.Bakalářské (bc.) 1.1. Učitelské1.2. Neučitelské 2. Magisterské.
Výroční zpráva za rok 2014 Vysokoškolské vzdělávací programy Bakalářské studium Magisterské studium Studijní obor Ekonomika – řízení lidských zdrojů.
Bakalářský studijní obor: Historie Ústav českých dějin Ústav hospodářských a sociálních dějin Ústav světových dějin.
Den otevřených dveří 2014 Filozofická fakulta MU založena l.p
1 Poplatky spojené se studiem a stipendia (nejen) na MU.
Ústav světových dějin Obor Historie – Obecné dějiny.
Vybrané statistické údaje zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Vybrané statistické údaje zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Sněm Rady vysokých škol1 Informace o financování vysokých škol v roce 2007.
Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
Struktura akademických a vědeckých pracovníků. Věková struktura pracovníků UK 2014 (celkem)
Fakulta informatiky Masarykova univerzita Brno. Fakulta informatiky MU Brno Brno – univerzitní město Masarykova univerzita – druhá největší univerzita.
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ KATEDRA FRANCOUZSKÉHO JAZYKA A LITERATURY DNE 15. LEDNA 2011.
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě Zájem o studium na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné se zaměřením.
Obchodní akademie a Vyšší odborná škola Valašské Meziříčí Akademický rok 2016/2017.
ČESKO-FRANCOUZSKÉ MAGISTERSKÉ STUDIUM VEŘEJNÉ SPRÁVY - MASTER FRANCO-TCHEQUE D’ADMINISTRATION PUBLIQUE.
facebook ksr.ef.jcu.cz.
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta.
Praha, prosinec 2009SPAV - diseminační seminář1 Strukturované studium Projekt „Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky a dalšími.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
Představení Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné Slezské university v Opavě Michal Tvrdoň – proděkan pro vědu a výzkum Zasedání Vědecké rady SU OPF.
Počty přijímaných studentů a absolventů na Pedf UK PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D.
P REZENTACE OBORU SOCIOLOGIE P REZENTACE OBORU SOCIOLOGIE P H D R. R OMAN V IDO, P H.D. Den otevřených dveří 22. – 23. ledna 2016 Fakulta.
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
PORADENSKÉ CENTRUM ZF JU V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Bohumila Voženílková Zdeněk Štěrba Katedra rostlinné výroby Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Prof. Ing. Hana Machková, CSc. Rektorka
Studium na AF MENDELU Ing. Petr Dostál, Ph.D.
Bakalářský studijní obor: Historie
Asociace ředitelů gymnázií ČR
Ústav světových dějin Historie – obecné dějiny
Šetření uplatnění absolventů vysokých škol
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Fakulta zdravotnických studií
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Zpráva o studiu za rok 2015 Zdeňka Chmelíková
Zpráva o studiu za rok 2016 Zdeňka Chmelíková
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
Evidence studijních plánů
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
Přírodovědecká fakulta UJEP
Bakalářský studijní program Elektroenergetika Garant : doc. Ing
Spolupráce gymnázií s vysokými školami
Nedostatek studentů na VŠ u technických oborů
Zpráva o studiu za rok 2013 Zdeňka Chmelíková
Studijní obor Management sportu
Přijímací řízení na LF MU 2014
Ústav světových dějin Historie – obecné dějiny

Transkript prezentace:

Vybrané statistické údaje, zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky a dalšími experty se zaměřením na bakalářské studijní programy CSVŠ, Národní program výzkumu II, ČVUT Fakulta strojní, říjen 2009

Přehled o vývoji přijímacího řízení ve všech skupinách studijních programů procentuelní nárůsty * počet přihlášek 36,3 % * počet přihlášených fyzických osob 41,0 % * počet přijatých 78,3 % * počet zapsaných 77,0 %

Zájem o studium ve skupinách studijních programů vyjádřený procentem zapsaných studentů ku přijatým studentům

Zájem o studium technických věd a nauk vyjádřený počtem přihlášených a počtem zapsaných studentů ku přijatým studentům

Úspěšnost podle zájmu o zápis do studia (pouze uchazeči o technická studia)

Oborová struktura v letech

Technické vědy a nauky nově zapsaní, studující, absolventi, neúspěšní studenti – celkem

Technické vědy a nauky nově zapsaní, studující, absolventi, neúspěšní studenti – Bc studium

Technické vědy a nauky nově zapsaní, studující, absolventi, neúspěšní studenti – Mgr nenavazující studium

Technické vědy a nauky nově zapsaní, studující, absolventi, neúspěšní studenti – Mgr navazující studium

Absolventi B - počet absolventů bakalářského studijního programu v daném roce Studenti N - počet studentů navazujícího Mgr. stud. programu k daného roku, kteří absolvovali bakalářské studium v daném roce a k předchozího roku nebyli studenty navaz. Mgr. programu Poprvé zapsaní N - počet studentů, kteří se v daném roce poprvé zapsali do studia navazujícího studijního programu

Úspěšnost studia na všech VŠ

Úspěšnost studia na strojních fakultách

Úspěšnost studia na fakultách ČVUT

Děkujeme za pozornost a těšíme se na další spolupráci SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky a dalšími experty se zaměřením na bakalářské studijní programy