CRM a jeho možné využití

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva.
Advertisements

Jednatel Cargologix, s.r.o.
Efektivní obchodní portál
Tvorba cen v maloobchodě
managementu znalostí podle
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Závěrečná zpráva projektu Stanislav Filipčík Asistent projektového manažera © 2010 IBA CZ, s.r.o.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
CK – činnosti touroperátora
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Zpětnovazební obvody v ekonomice Skorkovský KPH ESF MU Brno.
Bankovní služby pro malé a střední podniky Autor:Ladislav Mach Vedoucí práce:Ing. Olga Šeflová Oponent práce: Eva Faměrová.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Navision se stal součástí Microsoft 11 července Rizika Nasazení IS v malých a středních podnicích Václav Vinklárek Microsoft Business Solutions Česká.
Systémové pojetí hospodářské organizace
Dopady změn směnných kurzů
úvod pojetí a obsah marketingu
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Analytické nástroje MS Dynamics NAV Ing.Jaromír Skorkovský, CSc.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
MARKETINGOVÝ MIX.
Strategie prodeje textilního zboží
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Model strategie marketingového mixu
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
StringData s.r.o. | Antala Staška 510/38 | Praha 4 | TEL: BENEFLEX VĚRNOSTNÍ PROGRAM Prezentace řešeni.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vztahy se zákazníky.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Katedra řízení podniku
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Využití finančního deníku MS Dynamics NAV 2016
OnLine Analytical Processing ESF MU 2005 J.Skorkovský
Úvod od MS Dynamics NAV Příklad nad podej a následky tohoto procesu v systému (sklad, položky zákazníka a věcné položky ( finanční transakce na účtech.
Stručné poznámky k opakování PIS1 - PIS2-druhá část
Úvod MS Dynamics NAV Příklad nákupu zboží a následky tohoto procesu na stav skladu, saldo dodavatele a položky hlavní knihy (věcné položky) Ing.J.Skorkovský,CSc.
Vyhýbání se daňovým povinnostem v digitální ekonomice
Transkript prezentace:

CRM a jeho možné využití Ing. Jaromír Skorkovský, Csc.

Základní témata Terminologie Centralizované a distribuované obchodní DB Důvody používání CRM Obchodní část ERP <->CRM jako součást ERP Karta partnera <->Karta kontaktu Profily a hodnocení Segmentace a kampaně

Zjednodušené schéma obchodu s ERP 20000 70% Schůzka Úkol 1 Úkol 2 Úkol p Příležitost ERP n CRM Karta zákazníka Nabídka ERP 2 ERP 1 Produkty Úkol p+1 Úkol p+2 Úkol q Příležitost Finanční odhad obchodu Odhad úspěchu v % Interakce

Karta kontaktů a postup činností Karta kontaktu typu společnost a osoba Karta kontaktů vybrané společnosti Charakteristika kontaktu – profily, technologie,.. Jednání - interakce Připojení obchodní příležitosti a její specifikace Postup fázemi obchodního případu Vytvoření karty zákazníka <-> karta kontaktu pomocí vybrané Nabídka, segmenty, kampaně,…… Hodnocení úspěšnosti

Karta kontaktu- společnost (hlavička karty) I

Karta kontaktu – osoba (hlavička karty) I

Profil kontaktu( společnost) - dotazník

Profil kontaktu (osoba) - dotazník

Profil typu Paretova analýzy (ABC) Detaily otázky

Karty kontaktů po doplnění profilů Karta kontaktu (společnost) Karta kontaktu (osoba)

První interakce Karta kontaktu (společnost)

První interakce Karta kontaktu (společnost)

Vytvořená položka protokolu první interakce Ctrl-F5 Karta kontaktu (společnost)

Děkovný dopis generovaný CRM

Druhá interakce – ze strany prospektu

Druhá interakce – ze strany prospektu

Další vytvořené položky protokolu Ctrl-F5 Karta kontaktu (společnost) Třetí položka po schůzce, Jejíž výsledek je vytvoření příležitosti. Je zde již náklad na cestu Ctrl-F5

Vytvoření příležitosti u karty kontaktu Jedna z obrazovek „wizarda“ při vytváření příležitosti

Karta příležitosti

Karta příležitosti – řádek příležitosti (část řádku) Fáze příležitosti

Karta příležitosti – přiřazení úkolu Karta kontaktu (společnost) Karta příležitosti Jedna z obrazovek „wizarda“ při vytváření úkolu

Karta příležitosti – přiřazené úkol (aktivity) Karta kontaktu (společnost)

Postup vývoje obchodního případu (příležitosti)

Vytvoření zákazníka z karty kontaktu Karta kontaktu (společnost) Karta zákazníka

Karta zákazníka

Nabídka přiřazená k příležitosti Nabídka se dá vytvářet z oblasti Prodeje a pohledávek nebo i z Karty kontaktu Ceny v této prezentaci jsou smyšlené a neodpovídají skutečnosti !

Kampaň – nástroj pro získání nových zákazníků Typ kampaně (akce, cenová úprava,… Cíl kampaně Oslovený segment a metody jeho výběru Hodnocení účinnosti kampaně Příležitosti spojené s kampaní Úkoly spojené s kampaní Aktivace cen, zaslání dopisů nebo mailů,…

Karta kampaně

Kampaň Segment Vytvoření segmentu

Segment – záložka Interakce

Segment – záložka Kampaň a evidované segmenty

Segment – funkce přidat kontakty

Segment – funkce výběr profilu dle dotazníků I

Segment – funkce výběr profilu dle dotazníků II

Karta kampaně Kampaň Aktivovat/Deaktivovat Prodejní ceny/řádkové slevy na kartách zboží

Karta zboží I Prodejní ceny (jednotková cena je 200 Kč)

Zjednodušené schéma využívání ERP DB ERP Transakce - položky Partneři ERP Informace (trendy) Informace Podnik Zprávy Náhledy Rozhodnutí Znalost metod řízení procesů a metrik Klíčová rozhodnutí Klíčová znalost

Hotel Savoy kdesi v neznámé zemi před zavedením CRM

Klienti plní nadějí přijíždějí do Savoye, po uplatnění CRM metod

Nespokojení klienti hotelů, kteří CRM podceňují a tedy i nevyužívají

Za pozornost Vám děkuje Jaromír Skorkovský Alternativní text: „Za pozornost Vám děkuje“ ... Jméno Příjmení funkce nebo „Děkuji za pozornost“