Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingové strategické plánování v podnicích služeb
Advertisements

PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
STUDIE PROVEDITELNOSTI ANALÝZA NÁKLADŮ A PŘÍNOSŮ
Environmentální management. Osnova přednášek: Úvod do předmětu. Environmentální politika a environmentální strategie. Trvale udržitelný rozvoj. Makroekonomické.
Nauka o podniku Seminář.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Rudolf Čihák, CEO, IdeaMarkets Martin Pavlica, CEO, Intelligent Markets 2 ÚSPĚŠNÉ VYUŽITÍ KOLEKTIVNÍ INTELIGENCE V KORPORÁTNÍ PRAXI.
Předmět: Řízení podniku 1
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.
Podnikatelský plán struktura plánu.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
MARKETINGOVÝ MIX.
Lenka Zahradníčková
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Strategické plánování
Obhajoba od 10 do 15 h U44 č. 215 Každý projekt = 10 min prezentace + 10 min. diskuse Projekty MARSL.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
8. Marketing.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Metodika řízení projektů
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Optimalizace nabídky bydlení pro studenty
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
MARKETING Přednáška P
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Projekty MARSL.
Analýza hodnot zákazníka
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Cenové strategie.
Praktické zkušenosti s procesy strategického řízení a plánování
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Projekty MARSL

Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby a d ů sledky pro marketing SWOT analýza + 2 zprávy MIS kauzální SWOT + záv ě ry strategické plánování: cílové skupiny poslání, poslání, vize, cíle návrh plánu marketingového výzkumu p ř i startu firmy cílová skupina (i sou č ást SPOCH): profil, insight, poptávk. potenciál produkt (základní, o č ekávaný, rozší ř ený) + formulace produktu orientovaná na zákazníka ) Prvky – krizový plán (prevence, organizace, komunikace) Cena – kalkulace, startovní náklady (investice, fixní náklady) Komunika č ní plán

+ příští hodinu: Personální politika Procesy – možnosti p ř ekonání výkyv ů na stran ě poptávky i nabídky Materiální prost ř edí + d ů vody volby

Prozatímní nejčastější chyby: Nekonkrétnost, subjektivita Konkuren č ní analýza Poslání, strategie – č asto chybí, produktov ě orientovány Nereálnost rozpo č tu, nerentabilita Nedostate č ná koup ě schopnost CS

Jak nachystat prezentaci? Komisa ř i budou potenciálními investory, p ř i č emž po nich chcete úvodní investici do businessu a komunika č ní kampan ě. Je t ř eba p ř ichystat jedine č nou prezentaci vaší služby + plán komunikace + samoz ř ejm ě argumenty, pro č byste investici m ě li dostat práv ě vy Prezentace 8 min + 5 min diskuse

Co bude hodnoceno? Nápad (originalita, i vzhledem k akceschopnosti) služby i komunikace Výb ě r cílové skupiny, její koup ě schopnost P ř edpokládané napln ě ní cíl ů kampan ě Rozpo č tový rámec (efektivity) projektu, zvlášt ě komunikace Timing

Kdo bude hodnotit? Já Vy všichni Robert Vlach – Jind ř ich Fáborský – marke ť ák a lektor igloonet, JsmeMarketing Irma Machá č ová – B-Inside David Mištúrik – managing director Locomotion

Co odevzdáváte Složku s pracovní, p ř íp. i „uhlazenou“ formou práce Prezentaci + práci na CD

Do příště, tj Komunika č ní kampa ň dle osnovy ANOTACE – 1 odstavec o podstat ě vašeho projektu

NA VAŠE SKV Ě LÉ PREZENTACE!! Těším se (společně s komisaři)