Všeobecné informace Firma se skládá z Telefónica Czech Republic, a.s. a z dceřiných společností.. Společnost je hlavním dodavatelem fixních telekomunikačních služeb a je jedním ze tří poskytovatelů služeb v oblasti mobilní telefonie v České republice
Pohledávky za pololetí k červnu 2012 Odložené daňové pohledávky 666 mil.,-Kč Splatné daňové pohledávky 39 mil.,-Kč Pohledávky ,-Kč Celkem ,-Kč
Porovnání s rokem 2011 Pohledávky celkem ,-Kč Pohledávky za půl roku 2012 jsou ,-Kč Vyšší pohledávky v roce 2012, ale nesplacené pohledávky jsou převedeny z roku 2011
V roce 2012 došlo k mírnému poklesu na telekomunikačním trhu a převážně dominovaly hlasové a datové služby Vzhledem k tomu, že došlo k mírnému poklesu v poskytování telekomunikačních služeb, tak nemůžeme správně říci, jestli došlo k vzrůstu či poklesu pohledávek, údaje máme totiž za půl roku Není dáno, že když je mírný pokles na telek. trhu musí být i pohledávky nižší
Postupy vymáhání pohledávek Doba splatnosti vychází ze Všeobecných podmínek Mobilní služby – 18 kalendářních dnů Fixní služby – 22 kalendářních dnů Pohledávky se upomínají SMS Automatické nebo osobní obvolávání Písemná upomínka
K částečnému či úplnému omezení služeb zákazníka dochází až po několikerém upozornění všemi upomínacími nástroji Poplatky jsou dle Všeobecných podmínek a platného ceníku: znovu zapojení po omezení odchozích hovorů z důvodu neplacení – 60Kč znovu zapojení po úplném vypojení pro neplacení – 594Kč znovu zapojení po úplném vypojení pro neplacení pevné linky Kč
Ve výjimečných případech a ze závažných důvodů můžeme sjednat se zákazníkem splátkový kalendář K soudnímu a exekučnímu řízení přistupuje Telefónica ČR pouze v případě, pokud selžou všechny ostatní nástroje vymáhání a zákazník nereaguje na naše upozornění, ani na vymáhací aktivity našich partnerů