Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu 20 - 50 % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Advertisements

Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Kontrolní procesy. Funkce kontrolního procesu Dohled Srovnávání Náprava odchylek Ovlivňování budoucích rozhodnutí (zpětná vazba)
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Historické etapy vývoje managementu
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca.
Management  Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti  Tento název může také označovat skupinu vedoucích.
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Předmět: Řízení podniku 1
IT outsourcing v praxi Jak to celé probíhá...
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Finanční analýza.
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
Prosperita organizace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Plánovací proces a druhy plánování
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky Ing. Renáta Kunstová.
1 NÁKLADOVÉ ÚČETNICTVÍ (MU_305). 2 Ing. Jaroslav Wagner, PhD. Katedra manažerského účetnictví Místnost: 285 NB KH: Pondělí 15,00 – 17,00 hod.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Graduate Recruitment Zakladatelé Deloitte Touche Tohmatsu.
Poradenství v obecném řízení
VIII. Jarní konference energetických manažerů Poděbrady, 10. Března 2004 Trendy v energetickém managementu v ČR a EU Ing. Vladimír Dobeš, M.Sc. ředitel.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Personální plánování.
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
BSC - Metoda Balanced Scorecard
Systém řízení kvality.
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
Petráčková Jozová Cézová
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
8. Marketing.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Akreditace laboratoří podle revidované ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 Ing. Martin Matušů, CSc.
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
PROCESNÍ MODELOVÁNÍ AGEND VEŘEJNÉ SPRÁVY Rámcový návrh projektu.
MANAGEMENT 6 Kontrolování. Poslání 5. manažerské funkce Včasné a hospodárné zjištění, rozbor a přijetí závěrů k odchylkám, které v řízeném procesu charakterizují.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Analýza procesů v oddělení mechanické konstrukce výrobního podniku
Systém managementu jakosti
Kontrola. Kontrola Kontrola Kontrola je proces sledování reality, zjišťování, zda se vyvíjí žádoucím směrem, rozbor příčin případných odchylek a přijetí.
Osobní management – modul č.4
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Systém managementu jakosti 3
Procesní řízení (management)
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Informační systémy podnikové systémy CRM
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Transkript prezentace:

Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající z práce a výrobního procesu - podpůrné systémy - výrobní proces

Ztráty v podnicích Většina podniků se soustřeďuje na nápravu - materiálových ztrát - kapitálových ztrát Většina podniků má tendenci přehlížet - časové ztráty - ztracené nebo nevyužité příležitosti

Ztráty v podnicích Jen samotní lidé nejsou příčinou ztrát. Jsou to: Praxe Požadavky Systémy Kultura Nedostatečná příprava Scházející vhodné formy řízení

Metodologie Průběžné sledování a vyhodnocování UrčeníLokalizaceOdstraněníVyhodnocení Převzetí iniciativy a know-how klientem Příprava a podpora ze strany managementu Analýza Stav firmy dle analýzy Určení příčin ztrát.Ukazatele výkonu. Soubor opat- ření k odstra- nění ztrát Příprava a zavedení zlepšení včetně řízení změn Nová opatření v provozní praxi Průběžné sledování a udržení Systémy řízení provozu Chování /rozhodování Rozhodování (předvídání - prognózování) Akce (odchylka) Výsledek (ukazatele výkonu)

Schéma řízení Prognóza Operativní ukazatele Plánování Příprava Realizace Sledování, kontrola Operativní ukazatele Zpráva pro vedení Očekávání Akce Zpětná vazba

Schéma řízení Prognóza Operativní ukazatele Plánování Příprava Realizace Sledování, kontrola Operativní ukazatele Zpráva pro vedení Strategické řízení Kvalita služeb Účinnost Příprava Očekávání Opatření zákazníci zaměstnanci vedoucí, mistři střední článek vrcholový management

Související ztráty Kapitál Práce Čas Příležitost

Důsledky Problémy se stávají součástí způsobu práce Na problémy se nepohlíží jako na výjimky, ale jako na pravidlo