Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu www.adresavasehoprojektu.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Vztah distribuční společnosti a Zákazníka po otevření trhu se zemním plynem Ing.Milan Kajtman člen představenstva Jihočeské plynárenské a.s. 1.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Jak na úspěšné projekty Ivana Brabcová
Seminář v rámci soutěže MUP Praha o nejlepší studentský podnikatelský nápad pro studenty středních škol více informací na: Osobní business.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Mikroekonomie I Obecný model tvorby cen výrobních faktorů
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Mikroekonomie I Tržní selhání, nedokonalá konkurence
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Zásady tvorby prezentace
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Přijímací pohovor Doporučení a rady.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Ekonomie 1 Magistři Třetí přednáška Produkce v čase
Struktura podnikatelského plánu
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Ing. Veronika Dostálková MBA SAMOSTATNÉ OPAKOVÁNÍ Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Název společnosti Obchodní plán.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
Název oborové práce Jméno autora třída.
Média - jak s nimi a jak na ně?
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
ŘÍZENÍ OBCHODU Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
PREZENTACE Liberecký podnikatelský inkubátor
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Motivační dopis Většinou se přikládá k životopisu
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Název školicí prezentace
Název společnosti Obchodní plán.
Název produktu.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Prezentace obchodního plánu
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Transkript prezentace:

Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu

Instrukce Buďte struční. Uvádějte pouze klíčové body a to co nejjednodušeji, nejsrozumitelněji a nejstručněji. TIP: Dejte prezentaci přečíst např. známým či kamarádům. Ujistěte se, že bez dalšího vysvětlování chápou o čem píšete. Důkaz místo slibů. Kdekoliv je to možné, uveďte čísla a fakta, co jste již udělali a dokázali. Neměňte strukturu prezentace, pořadí ani počet stránek. Minimální velikost písma je 24. Nadpisy ponechte, zbytek můžete smazat včetně tohoto slidu „Instrukce“. Nemusíte odpovídat na všechny otázky, vyberte si to, co je ve vašem případě důležité. Pokud si nejste něčím jisti, napište nám na Držíme palce!

Kde jste a kam směřujete Co nabízíte: Velmi stručný popis vašeho produktu, jedna až dvě věty, max. 140 znaků Vize: Jak bude vaše firma vypadat za dva roky? (Jak bude veliká, v jakých zemích bude působit, …)

Potřebu, kterou řešíte Jaký problém či jakou potřebu váš produkt/služba řeší? Konkurence/substituty: Jak tento problém v současné době zákazníci řeší? Jaké jsou nevýhody stávajících řešení? Např. neefektivnost, vysoké ceny, špatná technologie atp.

Produkt / Služba Popište vlastnosti, funkce, jedinečnost produktu/služby. Uveďte patenty, užitné vzory, licence či jiné certifikace a ocenění. Potřebná délka vývoje produktu/služby

Řešení které přinášíte Co je nové a inovativní oproti ostatním řešením na trhu? Jaké jsou přínosy pro zákazníka, co mu přinese a proč by ho měl používat (opustit stávající řešení)?

Zákazníci Segmentace: Kdo jsou vaši zákazníci? (Malé či velké firmy, živnostníci, jaký typ firem,..) Zpětná vazba: Jaká je reakce stávajících, případně potenciálních zákazníků? Citujte konkrétní jména. (Odpověď na tuto otázku je povinná. Pokud jste se s potenc. zákazníky ještě nemluvili, udělejte to dnes a odešlete přihlášku zítra.) Čísla: Počet uživatelů, počet platících zákazníků? Pokud nemáte žádné, máte nějaké zákazníky kteří čekají na spuštění, např. se na vašem webu přihlásili do newsletteru?

Trh Popište tržní příležitost Na jakých trzích chcete nabídnout své řešení? (geograficky) Velikost trhu: kolik potencionálních zákazníků na těchto trzích existuje? Jak trh rostl či klesal a jaký se očekává vývoj? Jaké jsou bariéry vstupu na trh (jak je těžké pro někoho jiného nabídnout stejné či lepší řešení, než máte vy)?

Konkurence Vyjmenujte konkrétní konkurenci/substituty/alternativy vašeho řešení a v čem konkrétně jste lepší. Jak je pro existující konkurenci složité vás v případě vašeho úspěchu okopírovat?

Distribuční kanál Jaké jsou hlavní způsoby oslovení nových zákazníků (max. tři)? Jaké partnery plánujete pro oslovení využít a jaká je jejich motivace prodávat/doporučovat váš produkt? Jaké konkrétní partnery už máte? (Pokud nemáte, uveďte konkrétní příklady partnerů, které se pokusíte získat). Jaké jsou náklady na jednotlivé distribuční kanály?

Příjmový model Za co vám zákazníci platí / budou platit? Vyděláváte či budete vydělávat ještě na něčem jiném?

Finance Jaké jsou aktuální náklady a výnosy (měsíčně) ? Jaká je jejich struktura? Jaké náklady a výnosy předpokládáte za rok (měsíčně) a jaká bude jejich struktura? (Nezapomeňte na své mzdy)

Tým Představte tým, odbornost, rozdělení rolí. Jaké jsou vaše přednosti, znalosti, zkušenosti. Proč váš tým dokáže nejlépe řešit daný problém. Jak dlouho se tým zná? Co jste společně již v minulosti realizovali (může být i nepracovní)? Kdo vás může podpořit a čím (osoba, firma)? Kolik máte zaměstnanců (nepočítejte zakladatele)?

Problémy a rizika Uveďte tři největší aktuální problémy v realizaci či rozvoji projektu: Kde vidíte největší rizika v nejbližších dvanácti měsících?

Shrnutí Uveďte tři hlavní body, které by si porota měla zapamatovat: Děkujeme za váš čas. Do 48 hodin vám potvrdíme přijetí přihlášky. Mezitím se můžete pochlubit, že už jste ve hře!