Úlohy zadané obrazem Náměty k „Orientaci“ v ústní maturitní zkoušce z matematiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_05.
Základní věty stereometrické 2.část
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Metodický list Materiál je určen pro 4. ročník 6letého Materiál je určen pro 4. ročník 6letého a 2. ročník 4letého studia, lze ho využít při opakování.
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky
VY_32_INOVACE_MAT_VA_06 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Kvadratické funkce Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 2. ročník.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_07 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Komplexní čísla – grafické řešení rovnic s absolutní hodnotou Autor: Mgr. Eva.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A13 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníŘíjen.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_18 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Průsečík přímky a roviny Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3.
Porovnávání přímek v rovině
Funkce Základní pojmy. Funkce - Základní pojmy Základní pojmy Funkce  Funkce je pravidlo, které každému reálnému číslu z určité podmnožiny množiny 
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_10.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_01 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Vlastnosti funkcí Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 2. ročník.
Vlastnosti relací Říjen Prostá relace Každý obraz má nejvýše jeden vzor.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
VY_32_INOVACE_33-03 III. Zobrazení přímky.
Vzájemná poloha přímek v prostoru Vzájemná poloha přímek v prostoru Autor:Jana Buršová.
* Kružnice a kruh Matematika – 8. ročník *
Pravoúhlá soustava souřadnic v rovině
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Komplexní čísla - 3  Zobrazení komplexních čísel  Základní pojmy VY_32_INOVACE_20-03.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
MATEMATIKA Planimetrie - úvod.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_01.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_13.
Řešení polohových konstrukčních úloh
IX. Hlavní přímky roviny
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_11.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_09.
VY_32_INOVACE_33-15 XV. Rovnoběžné roviny.
2.KÓTOVANÉ PROMÍTÁNÍ Označíme: s směr promítání, sp
Přímka a kuželosečka – řešené příklady
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_04.
Vzájemná poloha tří rovin
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_17.
Rovnoměrný pohyb příklady
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_14.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_20.
VIII. Bod a přímka v rovině
Co dnes uslyšíte? Afinita Důležité body a přímky.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
XVIII. Opakování Základní úlohy MP
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_15.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_18.
VY_12_INOVACE_Pel_III_17 Jehlan Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
FUNKCE, KONSTRUKČNÍ ÚLOHY Převody jednotek, funkce, konstrukční úlohy, osová a středová souměrnost.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Vzájemná poloha paraboly a přímky
Vzájemná poloha přímek v rovině – procvičování 2
Pořadové číslo projektu Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření:
Vzájemná poloha paraboly a přímky
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Řešení polohových konstrukčních úloh
Procvičování – analytická geometrie v rovině
Matematika Funkce - opakování
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
III. část – Vzájemná poloha přímky
Opakování na 2.písemnou práci
Transkript prezentace:

Úlohy zadané obrazem Náměty k „Orientaci“ v ústní maturitní zkoušce z matematiky

Úloha zadaná obrazem Najděte předpis relace, jejíž graf je v obrázku.

Úloha zadaná obrazem Najděte předpis relace, jejíž graf je v obrázku.

Úloha zadaná obrazem Popište vlastnosti funkce, jejíž graf je v obrázku.

Úloha zadaná obrazem Popište vlastnosti funkce, jejíž graf je v obrázku.

Úloha zadaná obrazem

Vyslovte větu z matematické analýzy, kterou graf ilustruje.

Úloha zadaná obrazem Vyslovte větu z matematické analýzy, kterou graf ilustruje.

Úloha zadaná obrazem

Načrtněte vzájemnou polohu tří přímek v rovině, je-li popsána tímto diagramem.

Úloha zadaná obrazem Načrtněte vzájemnou polohu tří přímek v rovině, je-li popsána tímto diagramem.

Úloha zadaná obrazem

Doplňte názvy kuželoseček.

Úloha zadaná obrazem

věk xqxqx pxpx lxlx dxdx LxLx TxTx exex 00, , ,45 10, , ,72 20, , ,74 30, , ,76 40, , ,77 50, , ,78 60, , ,80 70, , ,81 80, , ,82 90, , ,82 100, , ,83 110, , ,84 120, , ,85 130, , ,86 140, , ,86 150, , ,87 160, , ,89 170, , ,90 180, , ,92 190, , ,94 200, , ,96